کد خبر : 12384 / /
/

در یکی از بازی‌های هفته پانزدهم لیگ فوتبال پرتغال شب گذشته تیم پورتو برابر ویزلا به میدان رفت و با نتیجه پرگل ۴ بر صفر به پیروزی رسید.

 

مربی تیم فوتبال پورتو با وجود تداوم ناکامی مهدی طارمی در گلزنی، از مهاجم ایرانی این تیم حمایت کرد و گفت: تنبیه بازیکن فایده‌ای ندارد.

در یکی از بازی‌های هفته پانزدهم لیگ فوتبال پرتغال شب گذشته تیم پورتو برابر ویزلا به میدان رفت و با نتیجه پرگل ۴ بر صفر به پیروزی رسید.

مهدی طارمی که در بازی قبلی پورتو نیمکت نشین شده بود، در این مسابقه در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت اما نتوانست روند هفته‌ها ناکامی در گلزنی را قطع کند و برابر ویزلا هم موفق به گلزنی نشد.

با این حال مربی تیم پورتو از طارمی به خاطر عملکردش در زمین حمایت و تاکید کرد که تنبیه این بازیکن فایده‌ای نخواهد داشت.

«ویتور برونو» مربی تیم پورتو که در غیاب و محرومیت «سرجیو کونسیسائو» سرمربی این تیم در نشست خبری بعد از بازی شرکت کرده بود، گفت: با گل نزدن، طارمی در کانون توجهات قرار گرفت. زوم روی این بازیکن زیاد بود و سرمربی تیم فکر کرد بهتر است او را بیرون بگذارد تا با آرامش ذهنی بتواند در بازگشت، کاری که می‌خواهد را انجام بدهد.

وی با تاکید بر اینکه طارمی به تیم پورتو چیزهای زیادی می‌دهد، تصریح کرد: طارمی در سرش یک رادار دارد که قطع نمی‌شود! مهم است که مردم نه تنها به آمار و ارقام بلکه به هر چیزی که به بازی می‌آورد، نگاه کنند.

مربی پورتو همچنین درباره فرصت خوبی که طارمی در بازی با ویزلا از دست داد، بازهم از مهاجم تیمش حمایت کرد و گفت: فوتبال بازی اشتباهات است و هیچکس از آن مصون نیست. تنبیه کسی که می‌خواهد بهترین عملکرد را داشته باشد، فایده‌ای ندارد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.