کد خبر : 13972 / /
/

. یکتا ناصر از سال 74 فعالیت هنری خودش رو آغاز کرد و و در کار تلویزیونی گلهای کاغذی ایفای نقش کرد. Video

یکتا ناصر در مصاحبه با فریدون جیرانی از علت کم کاری اش می گوید. یکتا ناصر همسر کارگردان معروف منوچهر هادی است. یکتا ناصر وسواس خاصی در انتخاب فیلم دارد. یکتا ناصر در سال 75 در حالی که فقط 18 سال داشت برای نخستین بار مقابل دوربین رفت. یکتا ناصر از سال 74 فعالیت هنری خودش رو آغاز کرد و  و در کار تلویزیونی گلهای کاغذی ایفای نقش کرد.

در سن ۱۶ سالگی زمانی که تازه پیش دانشگاهی اش را تمام کرده بود به همراه دوستش که می خواست خواهر ۵ ساله‌اش را به یکی از دفاتر فیلمسازی ببرد، او هم همراه آن ها رفت.

در آن دفتر سینمایی به او هم پیشنهاد دادند که یک فرم برای بازیگری پر کند و با یک عکس پرسنلی مدتی بعد پیشنهاد بازی در سریال ۶ قسمتی گل‌ های کاغذی را گرفت و در آن سریال بازی کرد. این ماجرا در سال ۱۳۷۶ اتفاق افتاد.

بعد از این کار تلویزیونی در سریال “عید آن سال‌ ها” به کارگردانی سعید ابراهیم‌ فر بازی کرد. بعد از این سریال در دانشگاه قبول شد و مشغول تحصیل در دانشگاه شد.

خودش می گوید که بعد از بازی در این سریال ها سراغ کتاب‌ های تخصصی، کارگردانی، فیلمنامه‌ نویسی، بازیگری و دوربین رفتم و به طور جدی تر در مورد این مباحث تحقیق کردم. و به طور حرفه‌ ای فیلم دیدم و از تجربیات دیگران استفاده کردم.

یکتا ناصر

یکتا ناصر در هیچ کلاس بازیگری شرکت نکرده اما بازی در سریال ” با من بمان ” به کارگردانی حمید لبخنده و راهنمایی ها و نکاتی که این کارگردان به او یاد داد باعث شد که دیگر به کلاسهای بازیگری فکر نکند و اگر خلعی در این باره دارد با مطالعه پر کند.

یکتا ناصر برای بازی در فیلم سینمایی یکی می‌خواد باهات حرف بزنه برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و مین جشنواره فیلم فجر شد.

یکتا ناصر چگونه با همسرش آشنا شد؟

یکتا ناصر همسر منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینمای ایران است. این زوج صاحب فرزندی به نام سوفیا هستند.

یکتا ناصر یک سال پس از بازی در فیلم سینمایی پرفروشِ “من سالوادور نیستم” در اسفند سال ۱۳۹۴ با منوچهر هادی کارگردان این فیلم ازدواج کرد و کمتر از یک سال بعد صاحب دختری به نام سوفیا شدند.منوچهر هادی ، درسال ۱۳۶۳ درجنگ ایران وعراق پدرش را ازدست دادو پس از دریافت دیپلم در رشته الکتروتکنیک پا به عرصه هنر گذاشت. و تجربه هایی چون بازیگری، دستیاری کارگردان و تدارک را از سر گذراند.

یکتا ناصر و نکاتی جالب از او

تیم مورد علاقه یکتا ناصر پرسپولیس است.دوست صمیمی اش آرام جعفری است.مهریه یکتا ناصر ۵ سکه طلا است.بسیار مهربان است ولی در برخورد اول بسیار جدی و سرسخت به نظر می آید.زودرنج است ولی به نظر خودش این زودرنجی به خاطر شغلش است که ناخوداگاه حساس و نکته سنج تر می کند.

 یکتا ناصر  برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و مین جشنواره فیلم فجر، برای فیلم یکی می خواد باهات حرف بزنه.

یکتا ناصر

یکتا ناصر در فیلم های سینمایی  

ینه بغل (1396)

مشکل گیتی (1394)

آشوب (1394)

فصل نرگس (1394)

کارگر ساده نیازمندیم (1394)

من سالوادور نیستم (1393)

زندگی جای دیگری است (1392)

گنجشکک اشی مشی (1392)

یکی می خواد باهات حرف بزنه (1390) برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن جشنواره فیلم فجر (1390)

قند تلخ (1387)

روز برمی آید (1385)

نسکافه داغ داغ (1385)

قتل آنلاین (1384)

سرود تولد (1383)

باران رؤیاها را نمی شوید (1382)

خانه ای در شن (1382)

عاشق مترسک (1382)

فراری (1381)

ساقی (1380)

یکتا ناصر در چه سریال هایی بازی کرده است؟

  جاده قدیم (1394)

دختران حوا (1391)

قند ترش (1385)

اولین شب آرامش (1384)

لبه تاریکی (1383)

تله فیلم «پیش پرده» (1382)

ضربه سوم (1380)

با من بمان (1379)

کاشانه (مجموعه تلویزیونی)

عید آن سال ها (1378–1377)

گل های کاغذی (1376)

یکتا ناصر در چه آثار نمایش خانگی بازی کرده است؟

عاشقانه  منوچهر هادی 

ابله کمال تبریزی

دل منوچهر هادی

قسمتی از مصاحبه یکتا ناصر

مادر بودن خیلی سخته ولی خیلی جذاب و لذت بخشه. هنگامی که سرِ کار هستم فیلم و عکس های سوفیا را می بینم و حس های جدیدی را تجربه می کنم، خیلی به زندگی امیدوار شدم، خیلی بیشتر تلاش می کنم از خودم مراقبت کنم به خاطرِ دخترم.

کلا جون دوست تر شدم، تلاش می کنم اتفاقی برام نیفته که دخترم بخواد سختی بکشه یا احیانا بخواد من و از دست بده. مثل تمامی پدر و مادرهای دیگه دوست دارم دخترم بهترین چیزها را تو زندگی تجربه کنه.

این که می گن ازدواج آدم و پخته و کامل می کنه واقعیت داره؟

در حال حاضر برای من به علت این که تو زندگی خصوصیم آرامش دارم باعث میشه با تمرکز بیشتری اون کارهایی که بهش علاقه دارم را انجام بدم.

مراقبت از سوفیا

پدر و مادرم و برادرم خیلی کمکم می کنند. نمی تونم آدم غریبه ای را بیارم که از سوفیا مراقبت کنه و خودمم هستم و دائم هم خسته ام.

حضور در اینستاگرام

بیشتر اینستاگرام برای فوضولی کردن تو زندگی همدیگه هستش. من اصولا خیلی دوست ندارم حضور داشته باشم ولی به کسی هم نمی تونم بگم بودن در اینستا خوبه یا بد. هرکس رویه زندگی خودش رو دارد.

نقشی بوده که حسرت بازی در آن را داشته باشین ؟

نه …اصولا من غبطه هیچ چیز در زندگی رو نمی خورم. به تنها چیزی که غبطه می خورم نسبت به آدم هایی است که بیشتر کتاب می خونن!

جوایز و افتخارات یکتا ناصر:

برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و مین جشنواره فیلم فجر، برای فیلم« یکی می خواد باهات حرف بزنه»

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.