کد خبر : 16142 / /
/

پیش فروش ایران خودرو| فروش فوق العاده ایران خودرو| اخبار پیش فروش خودرو

گروه خودروسازی سایپا فروش فوق العاده ۴ محصول ساینا S، کوییک با گیربکس معمولی، تیبا sx و وانت ۱۵۱ را از ساعت ۹ صبح امروز دوشنبه ۲۹ فروردین ماه به مدت دو روز و به صورت شبانه روز آغاز می کند.

پیش فروش سایپا شروع شده است. پیش فروش سایپا از امروز آغاز شده است. پیش فروش سایپا برای 4 محصول از امروز آغاز شده است. پیش فروش سایپا تا دو روز ادامه دارد. شرایط و جزئیات پیش فروش سایپا را در این خبر بخوانید.

پیش فروش سایپا از امروز

گروه خودروسازی سایپا در راستای پاسخگویی به درخواست های متقاضیان خرید محصولات، فروش فوق العاده 4 محصول خود را از صبح امروز آغاز می کند.

گروه خودروسازی سایپا فروش فوق العاده ۴ محصول ساینا S، کوییک با گیربکس معمولی، تیبا sx  و وانت ۱۵۱  را از  ساعت ۹ صبح  امروز دوشنبه ۲۹ فروردین ماه به مدت دو روز و به صورت شبانه روز آغاز می کند.

حداکثر زمان تحویل محصولات یاد شده در فروش فوق العاده، ٩٠ روزه است.

 

بر این اساس متقاضیان با مراجعه به آدرس اینترنتی saipa.iranecar.com می توانند در این طرح فروش ثبت نام کنند و در فرآیند قرعه کشی قرار گیرند.

جدول پیش فروش سایپا

فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا ظرف مدت یک روز پس از اتمام قرعه کشی اعلام خواهد شد. همچنین پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبان فروش فوق‌العاده باید در مدت سه روز نسبت به واریز کامل وجه اقدام کنند.

پیش فروش سایپا

انتقاد شدید نماینده مجلس از گرانی خودرو

مرتضی محمودوند در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با تشکر از نمایندگان برای رأی مثبت به طرح شفافیت قوای سه گانه گفت: اساتید حق التدریس جوان حتی برای گرفتن یک وام قرض الحسنه هویت ندارند، لذا از وزیر علوم درخواست می‌کنم هر چه زودتر این افراد را ساماندهی کند.

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به سه مرحله افزایش قیمت خودروی ایرانی گفت: گرانی خودرو به جایی رسیده که رهبری شخصاً در این خصوص تذکر می‌دهند.

مرتضی محمودوند در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با تشکر از نمایندگان برای رأی مثبت به طرح شفافیت قوای سه گانه گفت: اساتید حق التدریس جوان حتی برای گرفتن یک وام قرض الحسنه هویت ندارند، لذا از وزیر علوم درخواست می‌کنم هر چه زودتر این افراد را ساماندهی کند.

 انتقاد شدید نماینده مجلس از گرانی خودرو

نماینده مردم خرم آباد و چگینی درباره گرانی‌های اخیر گفت: با آمارهای غلطی که به رئیس جمهور می‌دهید، به گرانی‌ها دامن می‌زنید. فقط دهک‌های پایین از این گرانی‌ها آسیب می‌بینند؛ چرا که افزایش قیمت مواد خوراکی به معیشت مردم آسیب می‌زند. همچنین موضوع گرانی خودرو نیز به جایی رسیده که رهبری شخصاً در این خصوص تذکر می‌دهند. چرا که در طی یک سال گذشته سه بار افزایش قیمت داشتیم. این در حالی است که گرانی خودرو از سکه و ارز بیشتر در برهم زدن وضعیت اقتصادی کشور تاثیرگذار است، تا جایی که مردم دیگر نمی‌توانند حتی یک آپارتمان خیلی کوچک اجاره کنند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه با تشکر از وزارت دفاع گفت: وزارت دفاع توانسته صنعت نظامی و دفاعی را تا این حد پیش ببرد که نظر مستقیم حضرت آقا در این امر دخیل بوده است.

پیشنهادی ویژه برای کوتاهی دست دولت از خودروساز‌ها

علیرضا سلیمی ‌ افزود: دولت سهام اندک و کمتر از ۵ یا ۶ درصد از سهام دو شرکت خودروساز بزرگ ایران خودرو و سایپا دارد، اما حتی مدیرعامل را هم دولت انتخاب می‌کند.

عضو هیات رییسه مجلس با تاکید بر اینکه از واگذاری سهام  ایران‌خودرو و سایپا به بخش خصوصی حمایت می‌کنیم، گفت: امیدواریم هر چه سریعتر این تصمیم اجرایی شود.

سلیمی اضافه کرد: برای کوتاهی دست دولت از این خودروسازی‌ها، حتماً باید سهام دولت واگذار شود و این شرکت‌ها خصوصی شده و مدیریت را در دست بگیرند.

نماینده مردم محلات در مجلس تصریح کرد: اکنون تحت فشار فلان مسئول و یا فلان مقام، این خودروسازی‌ها نیروی مازاد جذب می‌کنند که در نتیجه حدود ۳۰ هزار نیروی مازاد دارند، این در حالی است که بخش خصوصی حساب و کتاب درستی دارد.

وی ادامه داد: در حالی که عموما شرکت‌های تحت مدیریت بخش خصوصی بهره‌وری بالایی دارند، اما الان خودروسازها با تصمیم گیری‌های دولتی با زیان انباشته عجیبی مواجه هستند و علاوه بر مشکلات متعدد در تامین مالی، محصولاتشان کیفیت پایینی دارد.

سلیمی در ادامه با اشاره به پیگیری‌های مجلس در این باره گفت: از آقای رئیسی، رئیس جمهور تشکر می‌کنیم که صریحا دستور داد که سهام این دو مجموعه هر چه سریعتر واگذار شود، البته مدیریت آن نیز باید کلا به بخش خصوصی منتقل شود.

عضو هیات رییسه مجلس در پایان همچنین تاکید کرد: مردم نباید زیان انباشته خودروسازها را پرداخت کنند، اما اکنون خودروسازها از جیب مردم ارتزاق می‌کنند، لذا باید دست خودروسازها از جیب مردم بیرون آید و این چاره ای جز واگذاری سهام ایران‌خودرو و سایپا و استقرار مدیریت حرفه‌ای غیر دولتی ندارد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.