کد خبر : 16284 / /
/

عکس تازه لیندا کیانی که به تازگی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

لیندا کیانی در ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ در آبادان متولد شد. لیندا کیانی دارای یک خواهر و ۴ برادر است. لیندا کیانی دوره کارشناسی ارشد فلسفه را در دانشگاه مفید گذرانده است. لیندا کیانی علاقه خاصی به فوتبال دارد و جزو بازیگرانی است که برای تماشای مسابقات و حمایت از تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ به برزیل و در جام جهانی ۲۰۱۸ به روسیه سفر کرد. اطلاع دقیق از تأهل یا مجرد بود لیندا کیانی در دست نیست.

لیندا کیانییکی از بازیگران موفق زن ایرانی در چند سال اخیر بدون شک لیندا کیانی بوده است که به تازگی در سریال مانکن تجربه بسیار موفق دیگری از خود به نمایش گذاشت. وی تاکنون در سریال ها و فیلم های سینمایی مختلفی به ایفای نقش پرداخت است که در این مطلب به زندگی نامه و فعالیت هنری این بازیگر خواهیم پرداخت.

لیندا کیانی

زندگی هنری لیندا کیانی 

وی فعالیت های هنری را با شرکت در دوره های آموزش بازیگری در کلاس های آموزشی تحت نظارت محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان آغاز کرد. پس از این دوره، در کلاس های فن بیان و بدن آقای حمید سمندریان و خانم مهتاب نصیرپور شرکت کرد؛ و با معرفی شریفی نیا، وارد مجموعه بازیگران سریال تلویزیونی ساعت شنی شد و با بازی در این مجموعه تلویزیونی در نقش مهتاب، توجه علاقه مندان سینما را به بازی و توانایی‌های خود جلب کرد. نکته جالب در مورد این بازیگر این است که لیندا کیانی پیشنهاد بازی در سریال پربیننده شهرزاد را رد کرد.

لیندا کیانی

ماجرای ازدواج و همسر لیندا کیانی

اولین روزهای سال ۹۲ بود که عکسی از لیندا کیانی در کنار آقایی که کمتر شناخته شده بود منتشر شد و حکایت از ازدواج لیندا کیانی داشت . لیندا کیانی در این عکس در کنار ایمان حضرتی ایستاده بود و با دست به دست شدن عکس ، فضای مجازی و رسانه ها از آن به عنوان عکس لیندا کیانی و همسرش نام بردند. تا اینکه لیندا کیانی در یک مصاحبه این شایعه خاتمه داد و با صراحت اعلام کرد که ازدواج نکرده و آن عکس جنجالی مربوط به پشت صحنه یک تله فیلم است و واقعا ماجرایی در میان نبوده است.

ماجرای کشف حجاب لیندا کیانی

اخیرا در فضای مجازی خصوصا در اینستاگرام اخبار زیادی از کشف حجاب بازیگران منتشر می شود که یکی از آن ها مربوط به خانم لیندا کیانی بود که چند عکس با پوشش های غیر متعارف از وی پخش شد که به گفته بسیاری آن عکس ها فتوشاپ بوده است.

علت درخشش  لیندا کیانی در سریال ها به جای فیلم سینمایی

خانم لیندا کیانی در این باره گفته است که سینمایی هایی که به من پیشنهاد می شود اینقدر معمولی است که ترجیح می دهم در یک سریال خوب بازی کنم تا یک فیلم معمولی. الان دچار یک ترس بزرگ از بازی کردن در سینما شده ام، اینقدر روی پیشنهادهای سینمایی ام فکرح و تحقیق می کنم که در نهایت هر بار به این نتیجه می رسم که نروم بهتر است. حس می کنم در سینما یک ذره بین خیلی قوی روی کار آدم است که هر چقدر هم خوب باشی ممکن است به خاطر کم کاری بقیه زیر سوال بروی.

من تجربه این را داشته ام که به خاطر یکی دوتا از کارهای سینمایی ام که خودم هم می دانم خیلی بد بوده زیر خنجر انتقادات وحشتناک رفتم. روی تیم خیلی حساس شده ام. روی فیلمنامه به شدت زوم می کنم و همینطور بازیگرانی که قرار است با آنها کار کنم. وقتی می بینیم که بازیگران تراز اول با سر پیشنهاد بازی در کارهای سیروس مقدم را در تلویزیون می پذیرند خب چرا باید بیایم و ریسک کنم و در سینما کاری را بپذیرم که آخرش اتفاق دلچسبی از آب درنمی آید.

لیندا کیانی

درخشش لیندا کیانی در سریال مانکن

مانکن مجموعه نمایشی به کارگردانی حسین سهیلی زاده و به تهیه کنندگی ایرج محمدی، محصول سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ در شبکه نمایش خانگی پخش شد که بازی زیبا و درخشان لیندا کیانی در نقش ژیلا به عنوان کارمند سابق اخگر، دوست همتا، معشوقه بهرام، مادر سینا همراه شد.

فیلم های سینمایی لیندا کیانی

فیلم آقای هفت رنگ محصول سال ۱۳۸۷

فیلم ناسپاس محصول سال ۱۳۸۸

فیلم ماجرای نیمروز محصول ۱۳۹۵

فیلم انزوا محصول ۱۳۹۵

فیلم اکسیدان محصول ۱۳۹۶

فیلم خجالت نکش محصول ۱۳۹۶

فیلم زعفرانیه ۱۴ تیر محصول ۱۳۹۷

سریال های لیندا کیانی

سریال گارد ساحلی به کارگردانی محسن شاه محمدی (۱۳۸۴)

سریال ساعت شنی به کارگردانی بهرام بهرامیان (۱۳۸۶)

سریال روز حسرت به کارگردانی سیروس مقدم (۱۳۸۷)

سریال رستگاران به کارگردانی سیروس مقدم (۱۳۸۸)

سریال وضعیت سفید به کارگردانی حمید نعمت الله (۱۳۹۰)

سریال تا ثریا به کارگردانی سیروس مقدم (۱۳۹۰)

سریال ماتادور به کارگردانی فرهاد نجفی (۱۳۹۱)

سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم (۱۳۹۲)

سریال مهرآبادبه کارگردانی سید فرید سجادی (۱۳۹۲)

سریال سال های ابری به کارگردانی مهدس کرم پور (۱۳۹۳)

سریال مدینه به کارگردانی سیروس مقدم (۱۳۹۳)

سریال نفس گرم به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور (۱۳۹۴)

سریال پشت بام تهران به کارگردانی بهرنگ توفیقی (۱۳۹۴)

سریال کشیک قلب به کارگردانی حسین مهکام (۱۳۹۵)

سریال چرخ فلک به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد (۱۳۹۵)

سریال پرستاران به کارگردانی علیرضا افخمی (۱۳۹۶)

سریال دلدادگان به کارگردانی منوچهر هادی (۱۳۹۶)

سریال مانکن سال ۱۳۹۸

ماجرای بازیگری در کودکی

لیندا کیانی در کودکی وقتی ۹ ساله بود این شانس را داشت که بازیگر شود. قضییه از این قرار است او و مادرش موقع رفتن به مهمانی و خارج شدن از خانه به طور اتفاقی با یک گروه فیلمبرداری روبرو می شوند که آن ها دنبال یک دختر هم سن و سال لیندا بودند و برای همین با مادر لیندا صحبت می کنند و آدرس و شماره تلفن منزل شان را می گیرند اما به گفته مادرش قبل از اینکه با آن ها تماسی گرفته شود مجبور می شوند خانه خود را عوض کنند گویا قسمت این طوری بود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.