کد خبر : 17918 / /
/

نوسان قیمت خودرو دوباره از سر گزفته شد. خبر ابلاغ شدن قانون واردات خودرو به دولت، بازار را بیش از قبل در رکورد می‌برد.

قیمت پراید نوسان زیادی داشته است. قیمت پراید به طرز فاجعه باری در سالهای اخیر افزایش داشته است. قیمت پراید اندکی کاهش یافته است. قیمت پراید با آزادسازی واردات خودرو کاهش خواهد یافت. برای اطلاع از قیمت پراید با این خبر همراه باشید. 

نوسانات قیمت‌ها در بازار خودرو، نشان می‌دهد قیمت‌ خودروهای پراید، پژو تیبا و سمند ریزش کردند.

 بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو از آغاز شدن روند ریزشی در برخی از گروه‌های خودرو در ۲۴ ساعت گذشته حکایت دارد؛ در بین خودروهای پراید موجود در بازار پراید ۱۵۱ مدل ۱۴۰۰ از ۱۷۷ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۷۶ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای پژو نیز در این مدت کاهش قیمت‌ها را تجربه کردند به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۲۸۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۸۴ میلیون تومان رسیده است و تیپ ۵ این خودرو نیز از ۳۴۹ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۴۷ میلیون تومان رسیده است.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۳۹۹ نیز از ۳۷۴ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۷۳ میلیون تومان رسیده است.

در بین خودروهای سمند نیز این کاهش قیمت‌ها مشهود است به طوری که سمند LX EF۷ مدل ۱۳۹۹ از ۳۳۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۳۳ میلیون تومان رسیده است و سمند LX ساده مدل ۱۴۰۰ نیز از ۲۹۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۸۷ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان ارزان شده است و ۳۰۳ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودروهای تیبا نیز نوسانات نزولی قیمتی مشهود است به طوری که تیبا صندوقدار بنزینی مدل ۱۴۰۰ از ۱۸۷ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۸۶ میلیون تومان رسیده است.

قیمت پراید امروز+ جدول قیمت پراید و سایر خودروها

در میان این کاهش قیمت‌ها اما روند قیمت خودروهای دنا در ۲۴ ساعت گذشته صعودی بوده است به طوری که دنا معمولی مدل ۱۳۹۹ از ۳۷۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۷۸ میلیون تومان رسیده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

قیمت پراید

نوسان قیمت خودرو دوباره از سر گزفته شد. خبر ابلاغ شدن قانون واردات خودرو به دولت، بازار را بیش از قبل در رکورد می‌برد.

قیمت خودرو صفر داخلی در روز ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

قیمت خودرو صفر داخلی امروز ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ در بازار ایران به شرح زیر است:

پراید ۱۱۱ به قیمت ۲۰۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پراید ۱۳۱ نیز با قیمت ۱۷۵ میلیون تومان عرضه می‌شود.

دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ دو میلیون تومان نسبت به روز گذشته کاهش قیمت داشت. این خودرو هم‌اکنون در قیمت ۵۰۶ میلیون تومان در بازار خودرو کشور موجود است. دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز دو میلیون نسبت به روز گذشته افزایش قیمت داشت و به ۴۰۲ میلیون تومان رسید.

جدیدترین قیمت پراید در بازار چند؟

تیبا هاچ‌بک پلاس هم‌اکنون با نرخ ۲۱۱ میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو ۲۰۶ تیپ دو  مدل ۱۴۰۱ نیز دو میلیون تومان نسبت به روز گذشته کاهش داشت. این خودرو به ۳۰۵ میلیون تومان رسید. ۲۰۶ تیپ پنج نیز سه میلیون تومان افزایش قیمت داشت و در بازار کشور به نرخ ۳۵۰ میلیون تومان رسیدد.

پژو پارس اتوماتیک نیز بر قله ۴۴۳ میلیون تومان ایستاد.

تارا اتوماتیک امروز در بازار سه میلیون تومان نسبت به روز گذشته کاهش قیمت داشت و هم اکنون با نرخ ۵۸۷ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

عماد جعفری، کارشناس صنعت خودرو در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: خبر ابلاغ شدن قانون واردات خودرو به دولت مانند سایر اخبار واردات، حرف‌هایی است که به صورت ضد و نقیض گفته می‌شود. اما این حرف‌ها بازار را بیش از قبل در رکورد می‌برد. به نظر می‌رسد در روزهای آینده شاهد افت قیمت‌ها هستیم. این اخبار شاید کاهش ثبت‌نام خودروهای داخلی را نیز در پی داشته باشد.

او توضیح داد: زمانی می‌توان به طور قطع در رابطه با قیمت‌ها صحبت کرد که تعرفه واردات خودرو مشخص شود. اما به طور کل اخبار منتشر شده از واردات مثبت است. تاثیری که که در بازار دارد، در کوتاه‌مدت تشدید رکود است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.