کد خبر : 18901 / /
/

فیلمی از لیندا کیانی در سینمایی دیدن این فیلم جرم نیست منتشر شده است که باردار می باشد و با ایجاد یک مزاحمت بچه اش سقط می شود.

لیندا کیانی بازیگر با تجربه سینما و تلوزیون است. لیندا کیانی در فیلم های کمدی و جدی زیادی ایفای نقش کرده ست. لیندا کیانی در یک برنامه تلوزیونی از ازدواجش پرده برداشت. لیندا کیانی شیوه پخش برنامه مافیا را دزدی از جیب مردم خوانده بود و به شدت از عوامل آن انتقاد کرد. لیندا کیانی متولد آبادان است.

لیندا کیانی در دیدن این فیلم جرم نیست توسط مزاحمی کتک می خورد و بچه اش سقط می شود. همین فیلم دستخوش خبرسازان جعلی شده است و اخباری مبنی بر حاملگی خانم بازیگر توانمند منتشر شده است که دروغ بوده و لیندا کیانی در چنین شرایطی قرار ندارد.  

فیلمی از لیندا کیانی در سینمایی دیدن این فیلم جرم نیست منتشر شده است که باردار می باشد و با ایجاد یک مزاحمت بچه اش سقط می شود.

از آثار لیندا کیانی می توان به موارد زیر اشاره کرد

تلویزیون

گارد ساحلی

ساعت شنی

روز حسرت

رستگاران

وضعیت سفید

تا ثریا

ماتادور

پایتخت۲

مهرآباد

سال‌های ابری

مدینه

نفس گرم

پشت بام تهران

کشیک قلب

چرخ و فلک

پرستاران

دلدادگان

چشم و گوش بسته (۱۳۹۸)

بازیوو (۱۳۹۷)

دیدن این فیلم جرم است! (۱۳۹۷)

پالتو شتری (۱۳۹۷)

زعفرانیه ۱۴ تیر (۱۳۹۷)

خجالت نکش (۱۳۹۶)

اکسیدان (۱۳۹۶)

انزوا (۱۳۹۵)

ماجرای نیمروز (۱۳۹۵)

گاو زخمی (۱۳۹۳)

ناسپاس (۱۳۸۸)

آقای هفت‌رنگ (۱۳۸۷)

چشمان اسماعیل (۱۳۸۴)

تئاتر

گستره سکوت (۱۳۹۳)

یافت آباد (۱۳۹۵)

زهرماری (۱۳۹۷)

عروس مردگان (۱۳۹۸)پ

لیندا کیانی

اجرا

برنامه شیر زن (گفتگو با ورزشکاران زن ایرانی) شبکه اینترنتی آپارات

دلیل کم کاری "لیندا کیانی" در سینما از زبان خودش:

سینمایی هایی که به من پیشنهاد می شود اینقدر معمولی است که ترجیح می دهم در یک سریال خوب بازی کنم تا یک فیلم معمولی. الان دچار یک ترس بزرگ از بازی کردن در سینما شده‌ام، اینقدر روی پیشنهادهای سینمایی ام فکرح و تحقیق می کنم که در نهایت هر بار به این نتیجه می رسم که نروم بهتر است. حس می کنم در سینما یک ذره بین خیلی قوی روی کار آدم است که هر چقدر هم خوب باشی ممکن است به خاطر کم کاری بقیه زیر سوال بروی. من تجربه این را داشته‌ام که به خاطر یکی دوتا از کارهای سینمایی ام که خودم هم می دانم خیلی بد بوده زیر خنجر انتقادات وحشتناک رفتم. روی تیم خیلی حساس شده‌ام.

لیندا کیانی

روی فیلمنامه به شدت زوم می کنم و همینطور بازیگرانی که قرار است با آنها کار کنم. وقتی می‌بینیم که بازیگران تراز اول با سر پیشنهاد بازی در کارهای سیروس مقدم را در تلویزیون می‌پذیرند خب چرا باید بیایم و ریسک کنم و در سینما کاری را بپذیرم که آخرش اتفاق دلچسبی از آب درنمی‌آید؟

شروع بازیگری لیندا کیانی

فعالیت هنری خود را با حضور در کلاس های بازیگری زیر نظر استادانی چون محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان شروع کرد و با معرفی آقای شریفی نیا به سریال ساعت شنی در سال 1386 در نقش مهتاب برای اولین بار به ایفای نقش پرداخت

شانس بازیگری لیندا کیانی در کودکی

فکر می کنم 9 سالم بود که یکی از دوستانم من را به جشن تولدش دعوت کرد برای رفتن به تولد دوستم آماده شده بودم که خیلی اتفاقی برنامه مان تغییر کرد و قرار شد که همراه مادرم به یک مهمانی دیگر بروم البته خیلی اصرار کردم که همراه مادرم نروم ولی فایده ای نداشت و در نهایت مجبور به رفتن شدم از خانه که خارج شدیم یک گروه فیلم برداری مشغول کار بودند ظاهرا این گروه دنبال دختری هم سن و سال من بودند برای همین به محض اینکه من را دیدند با مادرم صحبت کردند و آدرس و شماره تلفن منزل را در اختارشان قرار دادیم اتفاقا همان زمان چندین عکس هم از من گرفتند مادرم آن موقع خیلی خوشحال شد اما قسمت اینطور بود که قبل از تماس گروه فیلم برداری آدرس ما تغییر کند و آنها دیگر دسترسی به من نداشته باشند.

لیندا کیانی

همسر لیندا کیانی و شایعه ازدواج

از همسر لیندا کیانی اطلاعی در دست نیست البته چندی پیش شایعاتی پیرامون ازدواج لیندا کیانی با ایمان حضرتی پیچید. شایعه ازدواج لیندا کیانی و ایمان حضرتی تا جایی پیش رفت که دیگر همه باور کرده بودند که این دو با هم ازدواج کرده اند. در مدتی که این شایعه ایجاد شد هیچ یک از این هنرمندان واکنشی به آن نشان نداد تا اینکه لیندا کیانی در موردش صحبت کرد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.