کد خبر : 22229 / /
/

عکس جدیدی از بهاره رهنما با حجاب و آرایش غلیظ در حالی که در این عکس بیان کرده که به سوی جان و جهانش می رود در استوری اینستاگرام منتشر کرده است.

عکس جدید بهاره رهنما با حجاب کامل و میکاپ زیاد در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است. بهاره رهنما در سال 1352 در اراک متولد شد. بهاره رهنما دختر پروین قائم‌مقامی بازیگر سینما است. بهاره رهنما همسر پیشین پیمان قاسم‌خانی نویسندهٔ مشهور سینما است. بهاره رهنما دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی دایره زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد. بهاره رهنما پس از جدایی از قاسم‌خانی در شهریور 1396 با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.

عکس جدیدی از بهاره رهنما با حجاب و آرایش غلیظ در حالی که در این عکس بیان کرده که به سوی جان و جهانش می رود در استوری اینستاگرام منتشر کرده است.

بهاره رهنما

ازدواج سوم بهاره رهنما شایعه یا واقعیت؟

بهاره رهنما در روزهایی که با حاجی سپری می کرد حال بسیار خوبی داشت و البته حاشیه ها نیز ادامه داشت. بهاره رهنما چند ماهی است که تمام سفرها و مهمانی های خود را بر خلاف گذشته، بدون حاجی می رفت و همین عاملی بود تا ماجرای طلاق دوم او در فضای مجازی دست به دست شود. در نهایت خود بهاره رهنما به طور علنی اعلام کرد که از حاجی نیز جدا شده است. ​

بهاره رهنما که عکس گردنبندش که شبیه گردنبند زن های عرب است این شایعه را که احتمالا همسر سوم او عرب باشد را در شبکه های اجتماعی ایجاد کرد. درحالیکه طبیعی است وقتی بهاره رهنما بعد از پاریس گردی به عراق رفته است گردنبد عربی بخرد و تحت تاثیر ادبیات عرب قرار بگیرد.

بهاره رهنما در 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک به دنیا آمد.

او همسر سابق پیمان قاسم خانی نویسندهٔ مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم خانی دارند که تجربهٔ حضور در تئاتر پنجره ها و فیلم سینمایی دایرهٔ زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد.

پدر او مرحوم جلال رهنما (تاجر) و مادرش پروین قائم مقامی (بازیگر) می باشد. او فرزند دوم خانواده بوده و یک خواهر و برادر دوقلو به نام های بهانه و رهام(پزشک) دارد.

بهاره رهنما چگونه به شهرت رسید؟

در بیوگرافی بهاره رهنما آمده است که او در سال 1380 با فیلم نان و عشق و موتور 1000 چهره اش دیده شد سپس با فیلم گاو خونی در سال 81 و در نهایت با فیلم چارچنگولی سال 1387 مشهور شد.

بهاره رهنما

اوج درخشش او با تلویزیون در سال 1385 با سریال زیرزمین شروع شد.

پریا قاسم‌خانی متولد ۱۷ مرداد ۱۳۷۶ در تهران میباشد.او دختر بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی می باشد.پریا مدتیست که به خارج از ایران مهاجرت کرده بود که بهاره رهنما از رفتن دخترش به خارج از کشور بسیار احساس دلتنگی می نمود پریا قاسم خانی در رشته موسیقی در حال درس خواند می باشد و به گفته مادرش در آینده یکی از بهترین آهنگ سازها در ایران خواهد شد.

بهاره رهنما در صفحه اینستاگرام خود درباره پریا دخترش نوشت:

بهاره رهنما در وصف دخترش نوشت که دیگر دخترم بزرگ شده و قرار است به زودی برای ادامه تحصیل در رشته مورد علاقه اش یعنی موسیقی از ما دور بشه و به خارج از کشور بره.این روزهای آخری که پیش ماست همیشه و حتی در روزهایی که در خیابان در حال رانندگی هستم به روز های پیش رو و نبودن دخترم فکر می کنم و تصور اینکه این خیابان ها رو باید بدون حضور دخترم طی کنم برایم خیلی سخته

او در وصف احساس مادر بودنش می گوید که مادر بودن برای او نوعی شیفتگی مادام العمر است و زن با ورود به دوره مادر شدن قلبش را به یک شیشه می اندازه و اون رو راهی موج های دریا می کنه و هرجا که موج ها برن قلب هم به همون جا میره. بهاره در ادامه می نویسد که :

به قول مادرم نداشتن بچه یک غم است و داشتنش هزار و یک غم

نحوه آشنایی بهاره رهنما با همسر اول

بدون شک بزرگترین اتفاق زندگی من آشنایی با پیمان بوده است. من بخاطر اینکه جهشی خونده بودم در سال ۱۳۷۰ و در سن ۱۷ سالگی وارد دانشگاه شدم و یک روز موقع بازگشت از دانشگاه در خیابان ولیعصر به صورت اتفاقی باهم آشنا شدیم و مثل خیلی از ازدواج ها در ایران ، این آشنایی بعد از دو سال منجر به ازدواج شد و دلایل این ازدواج احساسی و اجتماعی بود.

بهاره رهنما جاری(زن برادر شوهر) شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.

در ۴ شهریور ۱۳۹۶ خبر ازدواج دوم بهاره رهنما رسانه ای شد و این خبر خیلی زود تایید شد. در آن زمان انتشار عکس های عروسی دوم بهاره رهنما با شخصی بنام امیر خسرو عباسی موجب شوک هواداران این بازیگر شد.

همسر جدید بهاره رهنما مالک برند آرایشی بهداشتی هاینس و ژاکسیاست می باشد. در واقع باب آشنایی این دو از زمانی که بهاره رهنما مدل تبلیغاتی این برند بود شروع شد و نهایتاً هم منجر به ازدواج شد.

شروع فعالیت سینمایی بهاره رهنما

برای اولین بار با فیلم افعی به سینما آمد. سپس با همسرش در فیلم عاشقانه بازی کرد. او در سال ۱۳۸۰ بازی در یک فیلم کمدی نان و عشق و موتور هزار را تجربه کرد که نشان از توانایی او در زمینه فیلمهای کمدی داشت.

کافه گوزن بهاره رهنما

نکته جالب در بیوگرافی بهاره رهنما اینست که کافه ای به نام گوزن تاسیس کرده است که در زمان های بیکاری توسط خودش اداره می شود.

بهاره رهنما هم مثل خیلی از بازیگران ایرانی رستوران داری را به عنوان شغل دوم خود انتخاب کرده است. او رستورانی بنام گوزن در سعادت آباد تهران باز کرده که در روزهای مختلف در آنجا به نمایشنامه خوانی می پردازد.

بهاره رهنما در این رستوران دست به کار جالبی زده و آن هم استفاده از تابلوهای متغییر بر روی دیوارهای این رستوران است. او هر ماه کارهای هنرمند جوانی را می گیرد و بر روی دیوارهای این کافه نصب می کند و قیمتش را هم زیر آن ها می نویسد تا هرکسی تمایل داشت خریداری کند. او با سود این کار به بچه هایی که درگیر بیماری های خاص هستند کمک می کند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.