کد خبر : 23128 / /
/

امروز دلار در بازار آزاد مانند روز قبل با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که دلار در بازار آزاد که روز قبل تا ۳۵,۸۰۰ (سی و پنج هزار و هشتصد ) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ مصادف با ۱۰ نوامبر ۲۰۲۲ - با کاهش ۲.۲۸ درصدی به ۳۵,۰۰۰ (سی و پنج هزار) تومان رسید.

قیمت دلار در بازار آزاد با کاهش ۲.۲۸ درصدی نسبت به روز قبل ، ۳۵,۰۰۰ تومان معامله شد. قیمت دلار در صرافی ملی با افزایش ۰.۱۹ درصدی نسبت به ۳ روز پیش، ۲۹,۱۱۱ تومان معامله شد. قیمت دلار در بازار متشکل با افزایش ۰.۷۳ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲۹,۱۲۳ تومان معامله شد. قیمت دلار در سامانه سنا در بازار ۲ روز پیش نسبت به ۳ روز پیش، با ۵۷ تومان افزایش، ۲۹,۱۱۱ تومان نرخ گذاری شد. قیمت دلار کانادا با کاهش ۲.۰۹ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۲۶,۶۳۱ تومان معامله شد.

قیمت دلار در بازار آزاد چقدر شد؟

امروز دلار در بازار آزاد مانند روز قبل با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که دلار در بازار آزاد که روز قبل تا ۳۵,۸۰۰ (سی و پنج هزار و هشتصد ) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ مصادف با ۱۰ نوامبر ۲۰۲۲ - با کاهش ۲.۲۸ درصدی به ۳۵,۰۰۰ (سی و پنج هزار) تومان رسید.

قیمت دلار

قیمت دلار در صرافی ملی

۲ روز پیش دلار در صرافی ملی مانند ۳ روز پیش رشد قیمت را تجربه کرد. دلار در صرافی ملی که ۳ روز پیش تا ۲۹,۰۵۴ (بیست و نه هزار و پنجاه و چهار ) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ مصادف با ۱۰ نوامبر ۲۰۲۲ - با رشد ۰.۱۹ درصدی به ۲۹,۱۱۱ (بیست و نه هزار و یکصد و یازده ) تومان رسید.

قیمت دلار در بازار متشکل

امروز دلار در بازار متشکل برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که دلار در بازار متشکل که روز قبل تا ۲۸,۹۱۰ (بیست و هشت هزار و نهصد و ده ) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ مصادف با ۱۰ نوامبر ۲۰۲۲ - با رشد ۰.۷۳ درصدی به ۲۹,۱۲۳ (بیست و نه هزار و یکصد و بیست و سه ) تومان رسید.

قیمت دلار در سامانه سنا

۲ روز پیش دلار در سامانه سنا مانند ۳ روز پیش رشد قیمت را تجربه کرد. دلار در سامانه سنا که ۳ روز پیش تا ۲۹,۰۵۴ (بیست و نه هزار و پنجاه و چهار ) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ مصادف با ۱۰ نوامبر ۲۰۲۲ - با رشد ۰.۱۹ درصدی به ۲۹,۱۱۱ (بیست و نه هزار و یکصد و یازده ) تومان رسید

یک شایعه هم این روزها بسیار چرخیده؛ مبنی بر اینکه قیمت دلار نیما به سقف های جدید رسیده، اما هنوز سایت رسمی اعلام نرخ چنین تغییری را تایید نمی کند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، دلار هرات، دیروز بدون تغییر نسبت به روز قبلش بود اما دلار تهران یک پله عقب‌نشینی کرد. جو حاکم بر بازار ارز معتقد است که بین سیگنال‌های بازارهای مرزی، همخوانی وجود ندارد و به همین دلیل فعلا باید دست به عصا حرکت کرد.

یک شایعه هم این روزها بسیار چرخیده؛ مبنی بر اینکه قیمت دلار نیما به سقف های جدید رسیده، اما هنوز سایت رسمی اعلام نرخ چنین تغییری را تایید نمی کند.

 روند صعودی نرخ دلار در دو سه روز اخیر متوقف شد . نهاد مرکزی بازارساز با تدابیر جدید خود توانست ترمز صعودی اسکناس آمریکایی در تهران بکشد و نرخ دلار مهار شود.

قیمت دلار در معاملات نقدی روز گذشته  عقب نشینی کرد و یک کانال پایین آمد. 

تصمیم جدید بازیگران ارزی در بازار دلار 

از نگاه برخی فعالان، بازیگران افزایشی دست به یک عقب نشینی تاکتیکی زده اند. آن ها پس از اینکه متوجه شدند، سطح عرضه ارز بالاتر رفته است و بازارساز نیز نسبت به نوسان اسکناس آمریکایی با حساسیت فزاینده ای پاسخ می دهد، تصمیم گرفته اند به طور موقت از خریدهای قبلی خود کسب سود کنند و در انتظار خرید ارز در محدوده های پایین تر باشند.

شماری از فعالان باور دارند، نوسان گیران سعی کرده اند که با احتیاط رفتار کنند و منتظر فرصت های بعدی برای بالا رفتن قیمت باقی بمانند.

گفته می شود که بازیگران باتجربه بازار در هفته اخیر تمایل زیادی به معامله نشان نداده اند و در انتظار شفاف تر شدن مسیر حرکتی دلار هستند.

بازارساز در میانه های هفته موفق شده است، سد راه نیروهای افزایشی شود، ولی برای اینکه معامله گران حسی از ثبات را به دست بیاورند، نیاز است که حداقل چندین هفته نوسان دلار به بالای پنج درصد نرسد.

قیمت طلا امروز پنجشنبه 19 آبان 1401

هر گرم طلا ۱۸ عیار در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۱۷۱۰۰ تومان کاهش، ۱,۴۵۱,۷۰۰ تومان نرخ گذاری شد.هر مثقال طلا 18 عیار در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۱۶۰۰۰ تومان کاهش، ۶,۳۵۷,۰۰۰ تومان نرخ گذاری شد.هر اونس طلا با کاهش ۰.۱۶ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱,۷۰۹ معامله شد.

سکه امامی در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۵۱۰۰۰ تومان کاهش، ۱۵,۹۴۸,۰۰۰ تومان نرخ گذاری شد.نیم سکه با کاهش ۰.۵۶ درصدی نسبت به روز قبل ، ۸,۸۵۰,۰۰۰ تومان معامله شد.ربع سکه در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۵۰۰۰۰ تومان کاهش، ۵,۸۵۰,۰۰۰ تومان نرخ گذاری شد.هر سکه گرمی با افزایش ۱.۲۱ درصدی نسبت به روز قبل ، ۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان معامله شد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.