کد خبر : 28713 / /
/

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.

قیمت طلا و سکه ارزان شد. قیمت طلا و سکه مدام در حال نوسان است. قیمت طلا و سکه هر روز متفاوت است. چند وقتی بود بازار به دلیل نوسان در قیمت طلا و سکه راکد بود. برای اطلاع از قیمت طلا و سکه سایت خبر روز را دنبال کنید.

قیمت دلار امروز در بازار تهران در کانال ۵۰ هزار تومان قرار داشت.

در این میان، هر گرم طلای ۱۸عیار با کاهش ۲۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، به قیمت ۲ میلیون و ۴۶۲ هزار تومان به فروش رفت. هر قطعه سکه امامی نیز با کاهش ۲ هزار تومانی، به قیمت ۲۹ میلیون و ۵۹۷ هزار تومان فروخته شد.

قیمت انواع ارز و سکه و طلا را در روز شنبه، ۲۵ آذرماه ۱۴۰۲ مشاهده می‌کنید.

دلار (در صرافی بانکی)

۴۲ هزار و ۸۶۳ تومان

یورو

۴۶ هزار و ۷۴۷ تومان

سکه تمام بهار آزادی

۲۶ میلیون و ۲۰ هزار تومان

سکه امامی

۲۹ میلیون و ۵۹۷ هزار تومان

نیم سکه

۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

ربع سکه

۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

سکه گرمی

۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

هر گرم طلای ۱۸ عیار

۲ میلیون و ۴۶۲ هزار تومان

هر گرم طلای ٢۴ عیار

۳ میلیون و ۲۸۲ هزار تومان

هر مثقال طلا

۱۰ میلیون و ۶۵۹ هزار تومان

هر انس طلا

۲۰۱۹.۷۹ دلار

منبع: خبر آنلاین

پیش‌بینی قیمت طلا و سکه

امروز قیمت دلار در کانال 49 هزار تومان روند کاهشی دارد. این روزها بازار ارز سیگنال‌های متناقضی از آزادسازی پول‌های بلوکه شده از یک سو و حفظ و افزایش تحریم‌ها و روابط نامساعد ایران و آژانس از سوی دیگر، دریافت می‌کند. اما ظاهرا بازارساز و کاهشی‌های بازار تا کنون موفقیت بیشتری داشته‌اند. هر چند افزایشی‌ها نیز این هفته را بازه مهم و سرنوشت‌سازی برای بازار ارز می‌دانند.

در این میان، با وجود تعطیلی بازارهای جهانی، برخی سایت‌ها قیمت انس را نیز افزایشی اعلام کرده‌اند. در چنین شرایطی، راه طلا و سکه امامی از دیگر انواع شکه جدا شده است. هفته گذشته نیز، قیمت طلا بازدهی منفی و قیمت سکه بازدهی مثبت داشت. ضمن اینکه با پایان یافتن ماه صفر، فعالان بازار در انتظار بازگشت رونق به معاملا طلا و سکه هستند. برخی معتقدند این موضوع به همراه برخی اخبار منفی سیاسی می‌توانند بر قیمت طلا و سکه اثر بگذارند.  برای اطلاعات بیشتر گزارش پیش بینی قیمت طلا و سکه 26 شهریور 1402  را مطالعه کنید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.