کد خبر : 6796 / /
/

​فیلم رقص هانیه توسلی و جواد عزتی در فضای مجازی به بهانه سریال زخم کاری باز سر زبان ها افتاد.

سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان نیز می باشد نقش اصلی در سریال زخم کاری را جواد عزتی دارد سریال زخم کاری یک سریال خانگی است که از شبکه فیلیمو نیز پخش می شود فضای مجازی تا حدی پیشرفته است که به کاربران اجازه داده تا از سکانس فیلم جهان با من برقص از  فیلم رقص هانیه توسلی در سریال زخم کاری یاد شود. رقص هانیه توسلی در فیلم جهان با من برقص ارتباطی با سریال زخم کاری ندارد.

به تازگی سکانسی از فیلم " جهان با من برقص" با رقص بازیگران این فیلم در فضای مجازی منتشر شده است.

رقص جنجالی در سریال زخم کاری 

سریال زخم کاری تجربه سریال سازی محمدحسین مهدویان

«زخم کاری» نخستین تجربه سریال سازی محمدحسین مهدویان برای شبکه نمایش خانگی است؛ کارگردانی که ساخت فیلم هایی چون ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز و لاتاری را در کارنامه دارد. زخم کاری از جمله مجموعه هایی است که برای نمایش در شبکه نمایش خانگی از سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (ساترا) مجوز پخش گرفته است.

پیش از این سریال های دیگری از شبکه نمایش خانگی، همچون «می خواهم زنده بمانم»، «قورباغه»، «آقازاده» و «هم گناه» هم مشمول ممیزی های ساترا شده بودند که در پی انتقاد سازنده ها و طرح آن در فضای مجازی، از سوی برخی به عنوان تبلیغات برای بیشتر دیده شدن و از سوی عده ای دیگر به عنوان نظارت غیرحرفه ای سازمان زیرمجموعه صداوسیما و تلاش برای همسازان سازی با ضوابط رسانه ملی تعبیر شده است.

با این همه آنچه مسلم است، در کشاکش این مناقشه ها و با هر حاشیه جدید، بیش از همه اعتماد مخاطب است که آسیب می بیند؛ بیننده ای که این روزها با ماندن اجباری در خانه برای فرار از ویروس مرگبار کرونا، به پروژه های شبکه نمایش خانگی با ممیزی هایی کمتر از تلویزیون پناه برده تا شاید برای لحظاتی، از دنیای اطرافش و مشکلات آن فاصله بگیرد و ساعاتی مفرح را به دور از دغدغه تجربه کند. 

«جهان با من برقص»  فیلم سینمایی 

جهان با من برقص فیلمی به کارگردانی سروش صحت، نویسندگی سروش صحت، ایمان صفایی و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان محصول سال ۱۳۹۷ است.

این فیلم که اولین ساخته سینمایی سروش صحت در مقام کارگردان است، برای نخستین بار در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمده است. این فیلم از ۱۱ دی در سینماهای ایران اکران شده است.

جواد عزتی در سریال زخم کاری

سریال زخم کاری

در خلاصه این فیلم آمده است که دوستان جهانگیر برای آخرین تولد او دورهم جمع شده‌اند. این موقعیت موجب می‌شود آن‌ها درباره زندگی و خودشان فکر کنند.

همزمان با سریال زخم کاری شاهد انتشار فیلم رقص هانیه توسلی در فیلم دیگری بودیم که همبازی جواد عزتی بوده است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.