کد خبر : 1129 / /
/

روز چهارششنبه افشا شد که سه تن از دانش آموزان در طی سه هفته خودکشی کردن برای جزئیات بیشتر می توانید خبر روز را دنبال کنید .

مقام‌های شهر نیویورک آمریکا روز چهار‌شنبه افشا کردند که ۳ تن از دانش‌آموزان مدارس دولتی این شهر طی سه هفته گذشته خودکشی کرده‌اند.

خودکشی سه دانش آموز در طی سه هفته

به نوشته نشریه « نیویورک پست»، این مقام‌های آمریکایی با اعلام این خبر، این اتفاقات را بخشی از بحرانی دانسته‌اند که به موجب آموزش غیر‌حضوری به وجود آمده است.

خودکشی

نیویورک پست به نقل از وزارت آموزش آمریکا نوشته این حوادث شمار خودکشی‌های شهر نیویورک در سال جاری میلادی را به عدد ۵ رسانده است.

این در حالی است که مقام‌های شهر نیویورک گفته‌اند آمار کلی خودکشی‌ها در سال ۲۰۲۰ تنها ۴ مورد گزارش شده است.

از سوی دیگر «بیل دی بلازیو»، شهردار نیویورک هم روز چهارشنبه در نشستی خودکشی این دانش‌آموزان را با گوشه‌نشینی روز افزون آنها در بحبوحه همه‌گیری کرونا مرتبط دانست و گفت: «بسیاری از بچه‌ها در نبود ریتم عادی زندگی واقعاً احساس انزوا می‌کنند؛ به خصوص با نبود مدارس برای برخی از آنان.»

 

شهردار نیویورک در ادامه اظهارات خود بر باز‌گشایی فوری مدارس در این شهر تأکید کرد.

گفته می‌شود که مدارس راهنمایی این شهر قرار است هفته آینده باز‌گشایی شوند و تقریباً نیمی از این مدارس نیز کلاس تمام وقت برگزار می‌کنند.

این در حالی است که مدارس ابتدایی نیز کلاس‌های حضوری خود را از ماه دسامبر ۲۰۲۰ آغاز کردند.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا در بحبوحه شیوع ویروس کرونا با نادیده گرفتن موارد بهداشتی به دنبال باز‌گشایی مدارس بود.

کارشناسان بهداشت و درمان عمومی آمریکا و دموکرات‌ها تأکید داشتند که ترامپ با نادیده گرفتن این مسئله که روند افزایشی شیوع کرونا به یک معضل تبدیل شده، تنها به بدتر شدن اوضاع کمک می‌کند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.