کد خبر : 3419 / /
/

رسیدگی به پرونده مرد متاهل که پس از فریب دختر جوان و رابطه شیطانی وی را مجبور به سقط جنین کرده بود با دستور بازداشت یک ماما وارد مرحله تازه ای شد.

رسیدگی به این پرونده با شکایت دختر  22ساله ای به نام آرمیتا آغاز شد. وی که به پلیس آگاهی رفته بود از یک مرد 34 ساله به نام سیاوش شکایت کرد و گفت: من دانشجو هستم و همراه پدر و مادرم زندگی می کنم. مدتی قبل از طریق اینستاگرام با پسر جوانی به نام سیاوش آشنا شدم. او که خودش را مهندس کامپیوتر و مجرد معرفی کرده بود به من ابراز علاقه کرد و پس از ارسال تصاویرش با من قرار ملاقات گذاشت.او می گفت وضع مالی خوبی دارد و می خواهد به زودی ازدواج کند.

تله شیطانی برای آرمیتا

وی ادامه داد: من که حرف های مرد جوان را باور کرده بودم به دیدنش رفتم. ما چند بار برای تفریح با هم بیرون رفتیم. او می گفت عاشقم شده و می خواهد به خواستگاری ام بیاید تا اینکه او یک روز به بهانه ای مرا به خانه اش دعوت کرد. وقتی به خانه مجردی سیاوش رفتم او که اسیر وسوسه های شیطانی شده بود آزارم داد.

عمل شیطانی با مرد متأهل

دختر جوان که اشک می ریخت گفت: بعد از این ماجرا او کمتر به دیدنم می آمد تا اینکه متوجه شدم سیاوش متاهل و صاحب یک فرزند است. وقتی به حقیقت پی بردم شوکه شدم و تصمیم گرفتم رابطه ام را با او قطع کنم اما همان موقع فهمیدم باردار شده ام. من ماجرا را به سیاوش گفتم و او وعده داد اگر سقط جنین کنم به زودی از همسرش جدا می شود و به خواستگاری ام می آید. من به تنهایی به مطب مامایی که سیاوش معرفی کرده بود رفتم و جنینم را سقط کردم اما بعد از این ماجرا سیاوش به وعده اش عمل نکرد و به خواستگاری ام نیامد. به همین خاطر به اتهام تجاوز به عنف از او شکایت دارم.

وقتی پزشکی قانونی اظهارات دختر جوان را تایید کرد مهندس کامپیوتر ردیابی و بازداشت شد اما ادعا کرد با میل دختر جوان با وی رابطه برقرار کرده و به زور او را آزار نداده است.

به این ترتیب پرونده برای رسیدگی به شعبه 12 دادگاه کیفیری یک استان تهران فرستاده شد.

احضار مامای متخلف

در جلسه رسیدگی به این پرونده آرمیتا در حالی که اشک می ریخت برای سیاوش اشد مجازات خواست و گفت: این مرد با دروغگویی هایش مرا فریب داد و زندگی ام را نابود کرد. او مجبورم کرد تا بدون اطلاع خانواده ام سقط جنین کنیم. اما حالا که خانواده ام واقعیت را فهمیده اند از آنها خجالت می کشم. من از سیاوش شکایت دارم.

رابطه با مرد متأهل

این دختر مدارک پزشکی اش را نیز به قضات دادگاه ارائه داد.

با بررسی این مدارک قضات دادگاه دستور بازداشت مامایی را که غیرقانونی دست به سقط جنین زده بود صادر کردند.

قرار شد این ماما بازداشت شود تا در دادگاه حضور یابد و به سوالات قضات پاسخ دهد.با تکمیل تحقیقات و احضار ماما به دادگاه قرار است مرد متاهل از خود دفاع کند

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.