کد خبر : 3490 / /
/

قاتل فراری در محاصره ماموران به پلیس داراب تیراندازی کرد.

 

پلیس داراب در یک عملیات نفسگیر قاتل گستاخ را بازداشت کرد و این قاتل هنگام فرار به ماموران تیراندازی کرد.

فرمانده انتظامی "داراب" از دستگیری قاتلی 39 ساله خبر داد که یک نفر را به قتل و 2 نفر را نیز مجروح کرده بود.

سرهنگ "علیرضا نوشاد"  اظهار داشت: روز گذشته پس از گزارش پلیس 110 مبنی بر یک مورد درگیری منجر به قتل در میدان "الله" شهرستان داراب، تیمی از ماموران انتظامی کلانتری "11 امام" در کمتر از 2 دقیقه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد یک نفر بر اثر تیراندازی شخصی ناشناس با اسلحه کلاش مجروح و فردی دیگر نیز به قتل رسیده است.

دستبند پلیس بر دستان قاتل گستاخ داراب

فرمانده انتظامی "داراب" تصریح کرد: با حضور به موقع پلیس فرد ضارب که خود را در محاصره ماموران انتظامی دیده و فرصت متواری شدن را نداشت اقدام به تیراندازی به سمت کارکنان انتظامی کرد.

قتل

سرهنگ "نوشاد" با بیان اینکه بر اثر تیراندازی قاتل یکی از کارکنان کلانتری 11 امام مورد اصابت گلوله قرار گرفت، تصریح کرد: پس از اینکه قاتل تسلیم ماموران انتظامی نشد سریعا نیروهای کمکی در محل حاضر و وی که با یک دستگاه موتورسیکلت قصد فرار داشت را با سرعت عمل و تیراندازی متقابل مجروح و دستگیر کردند.

قتل در داراب / قاتل فراری به ماموران تیراندازی کرد

رئیس پلیس شهرستان داراب با بیان اینکه در این حادثه بر اثر تیراندازی قاتل، مرد رهگذر 45 ساله به همراه یکی از کارکنان انتظامی مجروح و راهی بیمارستان شدند، گفت: جنازه متوفی که مردی 42 ساله بود تحویل پزشک قانونی شد.

قتل

وی با بیان اینکه قاتل 39 ساله مجروح و پس از اعزام به بیمارستان در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات شخصی با مقتول عنوان کرد، گفت: حال مزاجی مجروحان بستری شده رضایت بخش می‌باشد.

سرهنگ "نوشاد" با اشاره به اینکه با خویشتنداری، صبر و حوصله در اتفاقات روزمره زندگی و با آموزش های صحیح خانواده و کنترل هیجانات می‌توان جلوی بسیاری از حوادث و جرائم جبران ناپذیر را گرفت، افزود: نیروی انتظامی با قاطعیت با بر هم زنندگان نظم و امنیت برخورد می‌کند و از عموم شهروندان درخواست می‌شود هرگونه موارد مشکوک را به سامانه فوریت‌های پلیسی 110 گزارش کنند.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.