کد خبر : 4405 / /
/

مردی به طور بسیار عجیب و باورنکردنی مراسم عروسی خود را برگزار کرد، به طوری که عروس مرده بود!

مرد جوان به هر حال مراسم ازدواجش را برگزار کرد ، مراسمی که یک طرف مهم آن زنده نبود و باید تنها جسدش حضور داشت تا این مراسم تکمیل شود ؛ تکرار داستان ازدواج مردان باوفا با نامزد خود این بار در یکی از شهرهای هند بود.

ازدواج با عروس مرده

تصاویری که مشاهده می کنید مربوط به مراسم ازدواجی است که مرد جوان اهل جنوب هند برای تحقق آرزوی خود و نامزدش که دیگر پیش او نبود و از دنیا رفته بود برگزار کرد ؛ دختر جوان 24 ساله براثر تصادف اتوبوس به شدت آسیب دید و جان خود را از دست داد و همین مراسم ازدواجشان به شکل کاملا متفاوتی برگزار شد.

آنها از سالها پیش یکدیگر را می شناختند و مدتی قبل از این اتفاق با هم نامزد شده و تصمیم داشتند که در آینده نزدیک مراسم ازدواج رسمی خود را برگزار کنند که این حادثه مانع شد ولی مرد جوان به هیچ وجه نمیخواست از رسیدن به آرزویش باز بماند برای همین بعد از تایید مرگ نامزدش از پزشکان درخواست کرد تا اجازه دهند این مراسم را با نامزداز دنیا رفته اش برگزار کند.

این اولین بار نیست که چنین اتفاقی را شاهد هستیم ؛ چنانچه پیش از این هم در بخش سرگرمی و گوناگون نمناک منتشر شد پسر جوانی اهل تایلند نیز چنین مراسمی را با دختر مورد علاقه اش برگزار کرد.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.