کد خبر : 5567 / /
/

زن مطلقه یزدی وقتی عکس های خصوصی اش در شهر پخش شد نزد پلیس رفت و شکایت کرد.

زن یزدی که مطلقه بود عامل مزاحمت های زندگی اش را شناسایی کرد و به خاطر اینکه عکس های خصوصی اش در شهر پخش شده بود شکایت کرد.

سرهنگ مرتضی ابوطالبی رئیس پلیس فتا یزد در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه یک خانم به پلیس فتا و با ارائه شکوائیه ای متضمن به دستور قضائی با موضوع تهدید به انتشار عکس های خصوصی در اینستاگرام ، از پلیس فتا خواستار پیگیری و شناسایی فرد مورد نظر شد.

به گزارش رکنا، وی افزود: کارشناسان پلیس فتا ضمن تشکیل پرونده اولیه، با ثبت اظهارات شاکی موضوع را در دستور کار خود قرار داده و جهت انجام اقدامات لازم وارد عمل شدند.

همه یزد عکس های خصوصی زن مطلقه را دیدند

سرهنگ ابوطالبی بیان داشت: با اقدامات تخصصی و فنی صورت گرفته توسط کارشناسان این پلیس و پس از استخراج مستندات مربوطه متهم lمورد شناسایی قرار گرفت و با توجه به حساسیت موضوع طی هماهنگی با مقام قضائی وی به پلیس فتا احضار شد .

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پرونده در اعترافات خود بیان داشت که در اینستاگرام با شاکیه آشنا شدم که وی خود را مطلقه معرفی نموده و بعد از گذشت مدت زمانی، برای آشنایی بیشتر به قصد ازدواج، تصاویر خصوصی شاکیه را درخواست و اخذ نمودم ولی پس از مدتی شاکیه اظهار داشت که قصد ازدواج ندارد و من هم برای مجبور کردن او به ازدواج، وی را تهدید به انتشار تصاویر خصوصی‌اش کردم و الان از کرده خود پشیمان هستم.

رئیس پلیس فتا یزد افزود: کاربران گرامی در فضای سایبر از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم‌های شخصی خودداری کنند و در تعامل با دیگران در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی رعایت احترام به حریم خصوصی افراد را نیز همواره مدنظر داشته باشند.

سرهنگ ابوطالبی گفت: پلیس فتا به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان و کاربران بوده و شهروندان می توانند مشکلات خود را در خصوص فضای مجازی با مراجعه حضوری به پلیس فتا و یا استفاده از سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت های سایبری، با ما در میان بگذارند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.