کد خبر : 5967 / /
/

زن 48 ساله چند روز پس از مراسم عروسی اش به دست همسر سابق خود با اسلحه به قتل رسید.

زن 48 ساله چند روز پس از مراسم عروسی اش به دست همسر سابق خود با اسلحه به قتل رسید.   

قتل زن 48 ساله تنها چند روز پس از مراسم عروسی اش پای پلیس را به پرونده کشاند. این قتل هولناک به دست مرد حسود که همسر سابق عروس بیچاره بود رخ داد. متهم پس از دستگیری علت این قتل را ازدواج مجدد همسر سابقش عنوان کرد و اعتراف کرد که به خاطر حسودی همسر سابقش را چند روز پس از مراسم عروسی اش با شلیک گلوله به قتل رسانده است و از این که دست به قتل همسر سابقش زده پشیمان و نادم نیست.

پلیس مینه سوتا آمریکا پس از دستگیری متهم با تحقیقات در این پرونده متوجه شد که در ابتدا همسایه ها با شنیدن صدای شلیک گلوله ترسیده و با اداره پلیس تماس گرفتند و پس از رسیدن ماموران در محل حادثه با جسد قربانی در اتاق نشیمن خانه اش رو به رو شدند.

قتل همسر سابق به خاطر حسادت

به گفته سخنگوی پلیس ، متهم 10 ساعت پس از وقوع قتل توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد . وی در اعترافات خود گفت که بارها همسر سابقش را تهدید کرده بود که در صورت ازدواج مجددش او را خواخد کشت و وقتی متوجه شد همسر سابقش با یکی از دوستان دوران دبیرستان و دانشگاهش ازدواج کرده نتوانست خشمش را کنترل کند واو را وقتی که در خانه تنها بوده به قتل رسانده است.

در حال حاضر متهم بدون قرار وثیقه راهی زندان شد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.