کد خبر : 11094 / /
/

تیم جنایی در صحنه حادثه با جسد زن جوانی حدودا 39 ساله ای با لباس کوهنوردی مواجه شدند که براثر سقوط به کام مرگ فرو رفته بود.

جسد خانم معلم تهرانی در ولنجک پیدا شد.

ساعت 15 روز گذشته یکشنبه شانزدهم آبان ماه، گزارش کشف جسد زن جوانی توسط مردم به اداره پلیس گزارش شد. با اعلام این خبر بازپرس ویژه قتل و ماموران پلیس در صحنه حاضر شدند و تحقیقات را آغاز کردند.

تیم جنایی در صحنه حادثه با جسد زن جوانی حدودا 39 ساله ای با لباس کوهنوردی مواجه شدند که براثر سقوط به کام مرگ فرو رفته بود. در تحقیقات مشخص شد متوفی ساکن محله خیابان سیمون بولیوار است و به اتفاق دوستش به ولنجک آمده بود.

پس از دریافت این اطلاعات مهم زن جوان به دستور بازپرس پرونده هدف تحقیق قرار گرفت و گفت: دوستم معلم بود. صبح امروز با توجه به بارانی بودن هوا تصمیم گرفتیم برای کوهنوردی به درکه برویم. مشغول ورزش شدیم که ناگهان دوستم یکی از پاهایش لیز خورد و از کوه به پایین دره سقوط کرد.

ماموران پلیس پس از اظهارات زن جوان سراغ شاهدان عینی حادثه رفتند. شاهدان ماجرا در تحقیقات ادعا کردند از چگونگی سقوط زن جوان اطلاعی ندارند و فقط شاهد این حادثه مرگبار بودند.

با دستور بازپرس پرونده جسد زن جوان برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.