کد خبر : 11188 / /
/

با حادثه ریزش سقف یک منزل در دست ساخت، در بولوار شاهد مشهد، بلافاصله سرآتشیار قاسم پیرازغندی، افسر نگهبان آتش نشانی مشهد به همراه دیگر عوامل ایستگاه هفتم به محل اعزام شدند.

از روزی که بحث تخریب اتاقک پشت بام و ساختن یک طبقه مجزا مطرح شد، پسرک پا به پای پدر به هرکجای خانه در دست ساخت، سرک می کشید.

  او در لحظه وقوع حادثه هم کنار پدرش بود که اتفاقی شوم، جانش را گرفت. با گزارش حادثه ریزش سقف یک منزل در دست ساخت، در بولوار شاهد مشهد، بلافاصله سرآتشیار قاسم پیرازغندی، افسر نگهبان آتش نشانی مشهد به همراه دیگر عوامل ایستگاه هفتم به محل اعزام شدند.

 

با حضور آتش نشانان مشخص شد که فردی برای تخریب یک ساختمان قدیمی بدون استفاده از پایه و ستون، اقدام به بیرون کشیدن پنجره کرده‌است که همین موضوع موجب شده تا سقف به طور کامل فرو بریزد.

آوار مرگ جان کودک مشهدی را گرفت

هنگام وقوع حادثه پسری هفت ساله نیز در کنار پدرش در حال بازیگوشی بوده که زیر آوار گرفتار می شود. آتش نشانان بلافاصله شروع به آواربرداری کردند اما متأسفانه پس از بیرون کشیدن پیکر کودک مشخص شد که او جان خود را از دست داده است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.