کد خبر : 11855 / /
/

سید جواد هاشمی و کامبیز دیرباز در یک پرواز برای حضور یک حیوان خانگی وساطت می‌کنند تا پرواز انجام شود اما خلبان و کادر پرواز موافقت نمی‌کنند!

سیدجوادهاشمی و کامبیز دیرباز برای سوار شدن یک حیوان خانگی در هواپیما ریش سفیدی کردند.

سیدجواد هاشمی چهره آشنا در سینما و تلویزیون ایران است. سیدجواد هاشمی علاوه بر بازیگری ، در حوزه کارگردانی، فیلمنامه نویسی و مجری گری نیز فعالیت بسیاری دارد. سیدجواد هاشمی بیشتر در نقش های مذهبی ایفای نقش می کند. سیدجواد هاشمی متولد 27 دی 1344 است. سید جواد هاشمی برای حضور یک سگ در هواپیما میانجی گری کرد.

وساطت سیدجواد هاشمی و کامبیز دیرباز

 

 

 سید جواد هاشمی و کامبیز دیرباز در یک پرواز برای حضور یک حیوان خانگی وساطت می‌کنند تا پرواز انجام شود اما خلبان و کادر پرواز موافقت نمی‌کنند!

توضیحات سیدجواد هاشمی

سید جواد هاشمی در پاسخ به خبرنگار رکنا مبنی بر شرح این اتفاق گفت : ما در هواپیما بودیم که شخصی قصد داشت با سگش به هواپیما وارد شود و پرواز کند، اما با مخالفت شدید خدمه و کادر پرواز مواجه شد. قفس این سگ برای حضور طولانی مدتش در قسمت بار هواپیما نامناسب بود ، با اینکه حضور این سگ در قسمت مسافران غیر قانونی بود اما بالاخره این حیوان هم موجودی زنده است و توانایی حضور در قسمت بار هواپیما را ندارد. من از خدمه پرواز خواهش کردم تا اجازه دهند این سگ در میان مسافران بماند تا آسیبی به آن وارد نشود خدمه موافقت کردند اما کاپیتان این پرواز ایرانی نبود و موافقت نکرد تا اینکه خدمه نیز از کاپیتان خواستند که خواسته من را زمین نزند و آنان به کاپیتان گفتند که من از هنرمندان ایرانی هستم و من نیز از او خواستم تا این سگ میان ما بماند. کاپیتان نیز لبخند زد و با حضور این سگ در پرواز موافقت کرد.

سید جواد هاشمی در ادامه گفت : اگر در جامعه ما حرمت حیوانات نگه داشته شود اتفاقات خوبی در این میان میوفتد. ما باید سعی کنیم مراقب حیوانات باشیم ، یک دوره ای هم در کشور این حیوانات مورد آزار و اذیت قرار می گرفتند اما حال باید سعی کنیم تا از آن ها حفاظت کنیم.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.