کد خبر : 7976 / /
/

اخبار روز / اخبار حوادث / اخبار قتل

رضا کرمانشاهی داور فوتبال در کورس توسط خودروی چند جوان به شدت زخمی شد.

داور فوتبال در کورس چند جوان تا یک قدمی مرگ رفت. این داور فوتبال کنار خیابان ایستاده بود که دچار سانحه شد. این داور فوتبال در کورس جوانان زخمی شده و راهی بیمارستان شد. رضا کرمانشاهی داور فوتبال در حال حاضر مصدومیت شدید داشته و ضارب این داور فوتبال فراری است.

داور فوتبال تا یک قدمی مرگ 

سید رضا غیاثی رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام کرد: در اثر برخورد یکی از دو خودرویی که باهم در بلوار سپاه  شهرستان پاکدشت کورس گذاشته بودند با رضا کرمانشاهی داور ارزنده فوتبال که در کنار بلوار ایستاده بوده برخورد کرده و او را به کناری  پرتاپ می کند که متاسفانه در اثر این برخورد دست وپا وصورت او دچار شکستگی می شود.

وی افزود: راننده خودرو بعد از این تصادف متواری می شود و کرمانشاهی بوسیله عابران گذری و دوستانش به بیمارستان شهدای پاکدشت منتقل می شود و پس از گچ گیری اعضای شکسته بدنش توسط جراحان بیمارستان به منزل خودش اعزام می شود و هم اکنون در منزل بستری است. برای این داور ارزنده ودوست وهمشهری گرامیم آرزوی سلامتی دارم.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.