کد خبر : 9901 / /
/

اعمال شیطانی همسایه شیطان صفت با یک خواهر و برادر خردسال پس از دو سال لو رفت

 

اعمال شیطانی همسایه شیطان صفت با یک خواهر و برادر خردسال پس از دو سال لو رفت.

اعمال شیطانی همسایه شیطان صفت با یک خواهر و برادر خردسال پس از دو سال لو رفت دادگاه هند مرد 64 ساله ای را به اتهام تجاوز به یک خواهر و برادر به 12 سال زندان محکوم کرد . متهم محکوم شده که به مدت دو سال یک خواهر و برادر زیر سن قانونی را مورد تجاوز قرار داده است .

به گزارش گروه ترجمه رکنا، گزارش پلیس حاکی از آن است متهم که هویتش فاش نشده به مدت 2 سال با دادن پول و خرید سیگار خواهر و برادر را مورد تجاوز قرار داده است و تحقیقات پلیس نشان داد که متهم در همسایگی این خواهر و برادر زندگی می کرد و از آن ها خواسته بود تا از ماجرا با کسی حرفی نزنند اما در نهایت با اعتراف دختر به خانواده اش پرده از رفتارهای شیطانی این مرد برداشته و او رسوا شد.

سخنگوی پلیس اعلام کرد که اعضای خانواده قربانیان با متهم آشنایی داشته و او برخی شب ها در منزلشان مشروب  می خورده است و همین نزدیکی موجب آزار و اذیت و در نهایت تجاوز به خواهر و برادر شده است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.