کد خبر : 10602 / /
/

فصل گذشته در یکی از بازیهای خانگی استقلال وریا غفوری بعد از گلزنی به سمت جایگاهی که دراگان اسکوچیچ آنجا نشسته بود رفت و دستهایش را مثل عینک جلوی چشمان خود گرفت

 

وریا غفوری با کنایه به اسکوچیچ به طور تلویحی از مهدی طارمی حمایت کرد.

فصل گذشته در یکی از بازیهای خانگی استقلال وریا غفوری بعد از گلزنی به سمت جایگاهی که دراگان اسکوچیچ آنجا نشسته بود رفت و دستهایش را مثل عینک جلوی چشمان خود گرفت تا به سرمربی تیم ملی بگوید مرا هم ببین.او از گوشه و کنار هم شنیده که اسکوچیچ در موردش گفته کند است و تحرک لازم را به عنوان یک مدافع راست ندارد.

وریا به همین دلیل دنبال فرصتی بود تا به اسکوچیچ کنایه بزند و به همین دلیل سر ماجرای استوری طارمی از او حمایت کرد.جالب اینکه کاپیتان استقلال گفته هنوز از دعوت شدن به تیم ملی ایران ناامید نشده است.این درحالی است که اسکوچیچ مدتهاست که امثال وریا غفوری،شجاعی،دژاگه و...که سنشان بالا رفته را به تیم ملی دعوت نمی کند و بعید است که وریا در ادامه راه هم دعوت شود.ضمن این که بهرحال تا جام جهانی او یک سال دیگر هم پیرتر می شود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.