کد خبر : 11711 / /
/

 

ما در این پست بیشتر قصد داریم درباره استراتژی محتوایی آسمان خراش صحبت کنیم پس حتما در ادامه همراه ما باشید تا بتوانید سئو سایتتان را متحول کنید.

تکنیک آسمان خراش یک روش ایجاد محتوا برای ایجاد بک لینک با کیفیت بالا است. آسمان خراش‌ها صفحات یا دارایی‌های محتوای همیشه سبز هستند که معمولاً طول آن‌ها ۱۵۰۰ واژه یا بیشتر است.

یک آسمان خراش یک عبارت جستجوی مناسب یا موضوع پرطرفدار را هدف قرار می‌دهد و محتوای عمیقی را ارائه می‌دهد که باعث جذب ترافیک، اشتراک‌گذاری و بک لینک می‌شود.

هفتاد و یک درصد از بازاریابان می‌خواهند ترافیک بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنند و ۷۵ درصد می‌خواهند مشتریان بیشتری را تولید کنند.

بنابراین، حتی با وجود محتوای باورنکردنی که امروز تولید می‌کنیم، ما هنوز از تلاش‌های خود انتظار بیشتری داریم.

ایجاد محتوا به صورت ناگهانی دیگر کار نمی‌کند. زمان بزرگنمایی فرا رسیده است، تجسم کنید که چگونه تلاش‌های محتوایی شما از تجربه بیشتر مارک تجاری پشتیبانی می‌کند.

سلسله مراتب بازاریابی محتوایی ما این مزیت را ارائه می‌دهد. ۱۱ سطح بازاریابی محتوا وجود دارد که بسیاری از آن‌ها را با جزئیات کامل توضیح داده‌ایم و در زیر به آن‌ها پیوند داده شده است تا بتوانید در وقت خود آن‌ها را بررسی کنید.

 

  • هسته
  • عمودی
  • مرکز
  • حق امتیاز
  • پویش
  • ستون
  • نردبان
  • آسمان خراش
  • بنیادین
  • دارایی
  • • عنصر

"با افزایش تراکم جمعیت مناطق شهری، نیاز به ساختمانهایی که بیشتر از آن گسترش می‌یابند افزایش می‌یابد.

نام آسمان خراش اولین بار در دهه ۱۸۸۰ هنگامی که اولین آسمان خراش‌ها در ایالات متحده ساخته شد، مورد استفاده قرار گرفت.

بازاریابی محتوا چندان قدیمی نیست، اما تراکم روزافزون محتوا بازاریابان را به چالش کشیده است تا به گونه‌ای متفاوت بسازند.

وقتی محتوای آسمان خراش به خوبی ساخته شود، می‌تواند یک آهنربای ترافیکی باشد. در این مقاله، ما در مورد تکنیک آسمان خراش و چگونگی پشتیبانی از بالاترین اهداف بازاریابی محتوا صحبت خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

محتوای آسمان خراش چیست؟

عکس

محتوای آسمان خراش یک روش ایجاد محتوا برای ایجاد بک لینک با کیفیت بالا است. آسمان خراش‌ها صفحات یا دارایی‌های محتوای همیشه سبز هستند که معمولاً طول آن‌ها ۱۵۰۰ واژه یا بیشتر است.

یک محتوای آسمان خراش یک عبارت جستجوی مناسب یا موضوع پرطرفدار را هدف قرار می‌دهد و محتوای عمیقی را ارائه می‌دهد که باعث جذب ترافیک، اشتراک‌گذاری و بک لینک می‌شود.

ماهیت عمودی ساختمان آسمان خراش را در نظر بگیرید و رابطه با پیمایش عمودی مورد نیاز هنگام خواندن مطالب آسمان خراش را مشاهده می‌کنید.

آسمان خراش‌ها می‌توانند در حوزه سئو عملکرد بالایی داشته باشند، زیرا گوگل به محتوای معتبر ارزش می‌دهد.

در سلسله مراتب بازاریابی محتوا، آسمان خراش‌ها از مجموع ۱۱ سطح محتوا هستند. آسمان خراش‌ها اغلب با محتوای ستون و نردبان محتوا اشتباه گرفته می‌شوند. هر سه سطح این محتوا شامل محتوای طولانی است.

تفاوت اصلی این است که آسمان خراش‌ها همیشه سبز هستند و فقط به روزرسانی‌های دوره‌ای دارند و می‌توانند به عنوان قطعات پیوند دهنده مستقل عمل کنند.

نردبان محتوا به روزرسانی مکرر نیاز دارد. ستونها به طور انحصاری به ایجاد محتوای فرعی برای کسب بک لینک متکی هستند.

 

انواع محتوای آسمان خراش‌ها

 

1. یک موضوع اساسی پیدا کنید.

 

استراتژی محتوا محتوای آسمان خراش باید آنقدر بزرگ باشد که توجه را جلب کند. وقتی تصور می‌کنید که یک آسمان خراش در دنیای واقعی وجود دارد، بسیار مهم است و چیزی که شما از آن شگفت زده می‌شوید.

موضوع آسمان خراش شما باید احساس بزرگتر از زندگی را نشان دهد. مانند یک ساختمان، همچنین باید از نظر محتوای همیشه سبز از آزمون زمان بگذرد.

در مورد عبارات کلیدی، روندهای موضوعی، سوالاتی که مردم نیز می‌پرسند در گوگل تحقیق کنید و محتوای رده بالای رقیب خود را بررسی کنید.

پس از انجام این تحقیق موضعی، این سوالات را از خود بپرسید:

• آیا می‌توانیم بهترین پاسخ را به این سوال ارائه دهیم؟

• آیا به خریدار ما در طول سفر کمک می‌کند؟

• آیا این موضوعی است که می‌توانیم مدتی با آن کار کنیم؟

• آیا اغلب به این قطعه پیوند می‌دهیم؟

• آیا دیگران نیز مایل به پیوند مجدد هستند؟

2. یک قطعه ارزشمند با فرم بلند تهیه کنید.

 1

ایجاد محتوای ارزشمند امری عادی است. اما، محتوای آسمان خراش‌ها باید بهترین چیزی باشد که مارک شما ارائه می‌دهد.

هر زمان که از مخاطبان خود بخواهید یک قطعه طولانی بخوانند، بدانید که این یک درخواست بزرگ است.

مردم مشغول هستند و مطالب طولانی‌تری مانند آسمان خراش زمان بیشتری را از آن‌ها می‌گیرد. این در مورد تعداد کلمات نیست و در مورد ارائه اطلاعات مفید است.

یافتن یک موضوع قابل توجه در مرحله قبل بخش مهمی از ارزش رانندگی از طریق محتوای آسمان خراش شما است. بقیه به عهده تولید کننده محتوا است.

نویسنده‌ای را استخدام کنید که محتوای طولانی داشته باشد. آن‌ها در محیط‌های پر تعداد کلمات پیشرفت می‌کنند و می‌دانند چگونه مخاطبان را از قلاب گرفته تا نتیجه گیری درگیر نگه دارند.

3. آسمان خراش خود را ساختار دهید

 

آسمان خراش‌ها قبلاً ۱۰ طبقه بودند و اکنون به ۱۶۳ طبقه می‌رسند. محتوا راه زیادی را طی کرده است و آسمان خراش شما باید نشان دهنده این تکامل باشد.

از آنجا که آسمان خراش شما دارای عمق زیادی است، یک ساختار متفکرانه ایجاد کنید تا از غلبه بر اطلاعات بر مخاطبان خود جلوگیری کنید.

محتوای نوشته شده خود را با تصاویر و گرافیک تجزیه کنید و لیست‌ها و بخشهای تعریف شده را وارد کنید.

محتوای دارای پنج فهرست در هر ۵۰۰ کلمه تا ۴ برابر بیشتر از بازدیدکننده و تا ۲ برابر بیشتر از محتوای فاقد فهرست درآمد دارد و ۳۶ درصد از مقالات با سرصفحه‌های H۲ و H۳ عملکرد بالاتری از نظر ترافیک، اشتراک‌گذاری و بک لینک دارند.

4. یک چارچوب حمایتی قوی ایجاد کنید.

2

آسمان خراش شما توسط یک چارچوب حمایتی پشتیبانی می‌شود. وقتی آسمان خراش خود را می‌سازید، آن را به ارزش پیوند تبدیل کنید. هدف این است که بک لینک‌های باکیفیت به دست آورید و در این زمینه معتبر شوید.

با یک نسخه عمیق‌تر از یک قطعه که با همان عبارت کلیدی کلیدی بسیار مطلوب بهینه شده است، رقبای خود را تقویت کنید و یا یک قطعه مروری کلمه کلیدی با هدف ایجاد موضوعات فرعی مرتبط که همه به صفحه بالا (آسمان خراش) پیوند دارند، تولید کنید.

از داده‌های اصلی برای ایجاد محتوایی استفاده کنید که همه می‌خواهند منبع آن را تهیه و به آن پیوند دهند.

5. هرگز ساختمان را متوقف نکنید.

 

آیا معماران یکبار یک سازه‌ای را می‌سازند، خیر. آن‌ها ماموریت خود را برای ساختن بهتر از دیگران و ساختن چیزی بزرگتر از آنچه قبلاً ساخته‌اند، می‌دانند. ممکن است برای ساختن یک آسمان خراش تصمیم بگیرید و شکست بخورید.

شاید کلمه کلیدی اشتباه باشد. بنابراین، چرا کلمات کلیدی خود را مجدداً هدف قرار ندهید و آسمان خراش را بازسازی نکنید؟

آزمایش تکنیک آسمان خراش را ادامه دهید و پیوسته محتوای جدید را توسعه دهید و نوآوری کنید.

هنگامی که محتوا آسمان خراش به خوبی ساخته می‌شود می‌تواند یک آهنربای ترافیکی باشد.

ببینید چگونه تکنیک آسمان خراش از بالاترین اهداف بازاریابی محتوا پشتیبانی می‌کند.

 

نتیجه و جمع‌بندی

 تکنیک آسمان خراش یک راه عالی برای سئو محتوا سایت  و به دست آوردن پیوندهای با کیفیت با پیروی از یک فرایند اثبات شده است، و این تاکتیکی است که می‌تواند برای پیشرفت موفقیت‌آمیز باشد.

ترکیب مطالب عالی با پیوندهای عالی دستورالعمل موفقیت باقی می‌ماند و این تاکتیکی است که اگر به درستی انجام شود، نیرویی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

بازاریابان دیجیتال اغلب درباره تکنیک آسمان خراش و پیروزی‌های بزرگ برای مشاغل بزرگ بحث می‌کنند.

همچنین، می‌توانید آن را به درستی برای شرکت‌های کوچک، به ویژه آن‌هایی که دارای طاقچه هستند و از کلمات کلیدی و عبارات کلیدی بلند استفاده می‌کنند، استفاده کنید.

رتبه‌بندی برای این کلمات کلیدی با ارزش بالا و رقابت کمی آسان‌تر است-و استفاده از تکنیک آسمان خراش باعث می‌شود این رتبه‌بندی به مراتب قابل دستیابی باشد. اگر بتوانید ریسک کنید، می‌تواند یک مزیت واقعی برای کسب و کار شما باشد.

 

منبع : آکادمی دیجیتال مارکتینگ مهدی عراقی

 

 

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.