کد خبر : 17842 / /
/

احسان خسروی متخصص سئو سایت در تبریز با داشتن تیمی حرفه ای، خدمات و مشاوره سئو برای بهینه سازی سایت شما را انجام داده تا در رتبه های اول نتایج صفحه اول گوگل قرار بگیرد.

چگونه برای خدمات، آموزش و مشاوره سئو سایت در شهر تبریز، تماس بگیرم؟

با شماره موبایل، واتس آپ، تلگرام متخصص سئو (۰۹۰۲۷۱۰۶۲۳۶ احسان خسروی) جهت دریافت خدمات، آموزش (یادگیری و کارآموزی) و همچنین گرفتن وقت مشاوره سئو نتیجه محور در تبریز، تماس بگیرید.

https://eghtesadafarin.com/seo-in-tabriz

 

چه خدمات تخصصی برای سئو در شهر تبریز ارایه می دهید؟

خدمات سئو دارای چک لیست سئویی هدفمند برای رسیدن به رتبه های صفحه اول گوگل است، مثلا: آنالیز اولیه وب سایت و تهیه گزارش جامع از وضعیت موجود، تحقیق کلمات کلیدی پولساز برای کسب و کار هدف، بررسی و آنالیز کامل رقبا به صورت ۳۶۰ درجه از لحاظ سئویی، تولید محتوای سئو شده برای وب سایت، بهینه سازی ساختاری سایت و همچنین لینک سازی تخصصی داخلی و خارجی.

 

در شهر تبریز قیمت سئو سایت چقدر هست؟ و چگونه تعیین می شود؟

فعالیت سئو یک فرایند مستمر و دنباله دار است که باید فاکتورهای مختلفی را در نظر گرفت، مثلا میزان رقابت در کلمات کلیدی هدف در قیمت و هزینه سئو سایت تاثیر دارد، به همین جهت برای تعیین قیمت سئو باید تحلیل های متعددی نمود.

 

برای رسیدن به رتبه های صفحه اول گوگل چقدر زمان لازم است و چه مدت طول می کشد؟

حداقل ۶ ماه کاری، ولی مدت زمان رسیدن به رتبه های اول گوگل در کلید واژه های هدف به پارامترهای زیادی بستگی دارد. علاوه بر فعالیت های سئویی پیشین انجام شده، سختی کلمات کلیدی، فعالیت رقبا، تفاوت در میزان رقابت هر کسب و کار نیز تعیین کننده است.

 

دوره آموزش جامع سئو در شهر تبریز شامل چه مباحثی می شود؟

آموزش سئو در تبریز شامل دوره های سئو تکنیکال، سئو خارجی، سئو داخلی، تولید محتوای سئو محور و طراحی استراتژی سئو می شود.

 

منبع:

https://www.daneshchi.ir/اخبار-سئو-در-تبریز/

https://www.khoondanionline.com/fa/tiny/news-12848

https://khaandaniha.ir/news/2453042/سئو-در-تبریز--خدمات،-مشاوره،-آموزش--احسان-خسروی

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.