کد خبر : 23781 / /
/

هزینه راه اندازی شرکت اولین مسئله ای است که ذهن شخص را درگیر میکند و ترجیح میدهد اطلاعات زیادی کسب کند تا بتواند راحت تر کسب و کار خود را راه بیاندازد.

بررسی حداقل سرمایه برای ثبت شرکت

هزینه ثبت یک شرکت کلا ثابت نیست و هرساله تغییر میکند اما قبل از اینکه کار را شروع کنید تخمین هزینه بزنید و مراقب افراد سو جو باشید در این رابطه سعی کنید با مشورت با اشخاص متخصص و اگاه به ثبت مجموعه و شرکت خود بپردازید که بعد ها با مشکلاتی نظیر قوانین مالیاتی ، قوانین سهام داری،مدیریت مالی و سرمایه ،.... مواجه نشوید.

اگر شما از افرادی هستیدکه می خواهید شرکت خودرا به ثبت برسانید، میتوانید در طی مسیر ثبت، از مشاوره حقوقی متخصصان مجرب ثبت سفیر بهره بگیرید (کلیک کنید)

انواع شرکت ها

1. ثبت شرکت با مسئولیت محدود

2. شرکت سهامی خاص

3. شرکت سهامی عام

4. مجموعه تعاونی

5. شرکت های غیرتجاری

6. دریافت نمایندگی های خارجی

7. شرکت های دانش بنیان

8. مجموعه های تضامنی یا شرکت هایی با ضمانت بیشتر

نکته قابل توجه اینکه با وجود تفاوت های کلی در اساس و ساز و کار این شرکت ها باهم ، برای ثبت این شرکت ها عموما با هم مشابه هستند

بیشتر : انواع شرکت ها

ثبت شرکت چه مزیتی دارد؟

ارزش دهی و اعتباربخشی به شرکت ها نیز توسط دولت انجام می شود. امکان دریافت وام با مجوز و پروانه فعالیت شرکت ها، از جمله اصلی ترین دلایلی است که موجب می شود افراد نسبت به توسعه یک برند و نام تجاری برای خود اقدام کنند. اخذ یک سری مجوزها و رده های امتیازی خاص از نهادهای دولتی، امکان عقد قرارداد با مسئولیت های بیشتر و سرمایه گذاری های بزرگ جهت کسب سود مناسب، همکاری با نهادها، ارگان ها و سازمان های خصوصی و دولتی به منظور پیشرفت تجاری، امتیازهای فوق العاده دیگری است که یک شرکت می تواند داشته باشد.

فراتر از این مسئله، مزمنی که یک شرکت تاسیس می شود. برای شرکای تجاری آن سابقه فعالیت تجاری نیز محسوب می شود. به هر حال در برخی شرایط به جهت دریافت وام، امتیازاتی نظیر حضور یک شخص در هیئت مدیره یک شرکت معتبر می تواند یکی از بهترین راهکارهای صحت سنجی باشد که امروزه بانک ها و ادارات دولتی از آن استفاده می کنند. این استعلام ها تماماً توسط سازمان ثبت شرکت ها انجام شده و به هرحال موضوع بسیار مهمی است.

 اصلی ترین هزینه های ثبت یک شرکت کدام اند؟

برای ثبت یک شرکت شما نیاز به پرداخت هزینه کارمزد، حق ثبت، ابطال تمبر، پست مدارک، ثبت در روزنامه و پرداخت به اداره ثبت کشور خواهید داشت که در طول زمان این ارقام می تواند متغیر باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان میتوانید با موسسه حقوقی ثبت سفیر تماس بگیرید  02188548054   

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.