کد خبر : 2544 / /
/

نماینده ادوارمجلس شورای اسلامی درباره موقعیت علی لاریجانی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم هم گفت: او یک فرد بسیار باهوش و با تحلیل بالایی است.

انتخابات 1400 قرار است در بهار 1400 برگزار گردد. با وجود اینکه زمان کمی تا انتخابات 1400 باقی مانده است هنوز شور و شوق انتخاباتی در میان مردم دیده نمی شود. افرادی برای انتخابات 1400 اعلام کرده اند که ثبت نام خواهند کرد. گمانه زنی هایی درباره میزان مشارکت در انتخابات 1400 شده است. 

فعال سیاسی اصولگرا درباره انتخابات ۱۴۰۰نکاتی را بیان کرد.

لاریجانی یا رئیسی؛ یکی در انتخابات ۱۴۰۰

سید حسین نقوی حسینی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به احتمالات و اما و اگرهای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت: برآورد من از صحنه انتخابات و فعالیت نامزدها این است که در نهایت آیت الله رئیسی وارد میدان خواهد شد و اصولگراها هم بدون تردید بر روی نام او به اجماع خواهند رسید؛ زیرا نامزدهای جریان اصولگرا هم صراحتا گفته‌اند که در صورت ورود آیت الله رئیسی به او کمک خواهیم کرد و حتی سعید محمد هم که در جرگه دولت انقلابی جوان قرار می‌گیرد هم این موضوع را اعلام کرده‌ است.

انتخابات 1400

او با اشاره به شرایط جریان اصلاح طلبی در انتخابات آینده گفت: شرایط درون این جریان بسیار سخت است؛ زیرا آنها بسیار امیدوار بودند که از فرجام برجام بتوانند به نتیجه‌ای رسیده و فضای افکار عمومی را به سمت خود جلب کنند که برجام هم به نتیجه مطلوبی نرسید؛ زیرا آنها توقع‌شان این بود که با ریاست جمهوری جو بایدن در امریکا همه تحریم‌ها لغو شود و امریکا به برجام بازگردد و شرایط به سال ۹۵ برگردد که آن هم رخ نداد.

 برگ برنده ظریف در انتخابات ۱۴۰۰

نقوی حسینی افزود: اگر آن اتفاق می‌افتاد احتمالا محمدجواد ظریف موقعیت مطلوبی برای ریاست جمهوری پیدا می‌کرد، اما درحال‌حاضر شرایط آنها سخت است زیرا در جریان اصلاحات هم عارف نامزد است و گفته که تا آخر می‌ایستد و هم پزشکیان نامزدی است که همین موضوع را مطرح کرده؛ در این شرایط انتخاب یک نامزدی که رای آور باشد با توجه به شرایط اجتماعی کشور که اقبالی هم برای اصلاح طلبان نیست سخت است.

انتخابات 1400

نماینده ادوارمجلس شورای اسلامی درباره موقعیت علی لاریجانی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم هم گفت: او یک فرد بسیار باهوش و با تحلیل بالایی است و من قبلا هم گفته‌ام که لاریجانی به راحتی نامزد نخواهد شد و تا اجماعی روی او وجود نداشته باشد به انتخابات وارد نمی‌شود. با توجه به اینکه متکی هم لیست ده نفره مورد نظر اصولگرایان را مطرح کرد و لاریجانی در آن لیست نبود و اختلاف نظر بر روی نام او و اینکه او گفته بوده است که اگر رئیسی به میدان بیاید ضرورتی برای ورود من در انتخابات نخواهد بود؛ بنابراین با این شرایط احتمالا لاریجانی وارد عرصه انتخابات نخواهد شد

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.