کد خبر : 2665 / /
/

نوزاد 8 ماهه به دلیلی عفونت ریه در بیمارستان جان و پس از آن شایعه خودکشی مادرش در فضای مجازی پیچید.

خودکشی اغلب به علت نا امیدی اتفاق می‌افتد. خودکشی دلیل عوامل استرس‌زا مانند مشکلات مالی یا مشکلات ارتباط بین فردی رخ می‌دهد. خودکشی به علل  اختلال روانی نظیر افسردگی، اختلال دوقطبی، اسکیزوفرنی، شکست عشقی، اعتیاد به الکل، یا سوء مصرف دارو نیز صورت می‌گیرد. خودکشی شامل گونه‌های دیگری نیز هست که در آن فرد ممکن است فرد مورد شستشوی مغزی توسط افراد سودجو و با وعده‌های توخالی قرار گیرد. خودکشی (به انگلیسی Suicide) عملی عمدی است که باعث مرگ فرد می‌شود.

زن جوان خودکشی کرده است؟

نوزاد 8 ماهه به دلیلی عفونت ریه در بیمارستان جان و پس از آن شایعه خودکشی مادرش در فضای مجازی پیچید.

میراث 8 ماهه به دلیل عفونت ریه در بیمارستان اهواز جان خود را از دست داد.

کلیپ خنده های طفل هشت ماهه با موزیکی غمگین و نوار مشکی بالای آن در فضای مجازی دست به دست می چرخد.

خبری هم ضمیمه آن است که خبر از فوت این کودک بر اثر ابتلا به کرونا می دهد.

اما ماجرا به همین جا ختم نشده است.عکس زن جوانی به کلیپ اضافه شده که در خبر عنوان شده او مادر این کودک هشت ماهه بوده و بعد از فوت فرزند خردسالش به دلیل کرونا دست به خودکشی زده و به کام مرگ فرو رفته است.

ماجرا اما این نیست.نه دلیل مرگ میراث بالیپور هشت ماهه ابتلا به کرونا بود و نه مادر او خودکشی کرده است.این هم از همان شایعات فضای مجازی بود که در روزهای داغداری یک خانواده،غم آنها را سنگین تر کرد.

میراث کرونا نداشت

کودک خردسالی که جان خود را از دست داد،میراث بالیپور نام دارد.او تنها هشت ماه داشت و خانواده اش اهل و ساکن اندیکا در استان خوزستان هستند.پدر میراث در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار رکنا ماجرای مرگ ناگهانی طفل هشت ماهه خود را اینطور روایت کرد:«میراث فرزند سوم من بود.مدتی قبل گرفتگی گلو پیدا کرد و ما او را نزد پزشک بردیم.ریه های پسرم عفونت کرده بود و او را به بیمارستان ابوذر اهواز منتقل کردیم.آنجا حدس زدند میراث کرونا گرفته باشد و اقدامات درمانی مرتبط با کرونا را برای پسرم انجام دادند.اما یک هفته بعد از بستری شدن فرزندم،نتیجه تست کرونا او آمد که منفی هم بود.اما عفونت ریه پسرم اینقدر شدید شد که او را به کام مرگ فرو برد.»

مادر میراث خودکشی نکرده است

پدر میراث در مورد شایعه خودکشی همسرش گفت:«نمی دانم این شایعه چطور در فضای مجازی به وجود آمد.عکسی که به عنوان همسر من منتشر شده بود اصلا به همسرم تعلق ندارد.من و همسرم از اینکه فرزندمان را از دست دادیم خیلی ناراحت و داغداریم اما هرگز همسرم به خودکشی فکر هم نکرده و این دروغ محض است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.