کد خبر : 29017 / /
/

 

همیشه هنگام خرید و انتخاب هدیه یکی از اصلی ترین ملاک‌ها برای افراد مختلف میزان هزینه است. با توجه به افزایش هزینه‌ها و تورم رو به رشد در سال‌های اخیر این موضوع به یک چالش جدی تبدیل شده است. به همین دلیل، در مناسبت‌های خاص، فروشگاه‌های مختلف تلاش می‌کنند با فراهم کردن فرصت‌های ویژه برای خرید این مشکل را تا حدی کم رنگ تر کنند. به طور مثال، ارائه تخفیف ولنتاین یکی از این راهکار‌ها است که خرید هدیه در این مناسبت را ساده تر می‌کند. در ادامه، پس از قدری آشنایی با ولنتاین بهترین فروشگاه‌ها و بیشترین تخفیف ولنتاین برای خرید ارازن تر هدیه را به شما معرفی خواهیم کرد.

‌با روز ولنتاین بیشتر آشنا شویم

اگر قرار باشد به سرآغاز روز عشق فکر کنیم و حدسی در مورد آن بزنیم شاید آخرید چیزی که به ذهن ما می‌رسد یک قتل باشد. با این حال، داستان‌ها و افسانه‌ها می‌گویند که ولنتاین دقیقاً از همین حادثه تلخ آغاز شده است. در زمان امپراطور کلادیوس دوم جوانان اجازه ازدواج نداشتند. چراکه امپراطور معتقد بود سربازان مجرد از سربازان متأهل کارآمد تر هستند. در همین دوره، کشیشی به نام والنتین زندگی می‌کرده که جوانان عاشق را بدون توجه به قوانین بی معنی به ازدواج هم درمیاورده است.

 در روز 14 فوریه 269 میلادی این کشیش به قتل می‌رسد و این روز به عنوان روز ولنتاین یا روز عشق در تاریخ ثبت می‌شود. البته ثبت این رویداد در تقویم میلادی دو قرن طول کشید. پس از آن، به تدریج این فرهنگ به کشور‌های دیگر هم منتقل شد و امروزه در ایران هم جشن گرفته می‌شود. لازم به ذکر است که ما در فرهنگ ایرانی اصیل هم روز عشق داریم. این روز در تاریخ 5 اسفند ماه برگزار می‌شود و به سپندار مذگان مشهور است. البته پس از غلبه اعراب بر ایران این رویداد هم مثل خیلی از رسوم متأسفانه به دست فراموشی سپرده شد. در هر صورت فرقی نمی‌کند که کدام روز را بیشتر قبول داشته باشید، چیزی که مهم است ابراز احساس و گرامی‌ داشت عشق است.

هدیه ولنتاین را با تخفیف بخر

همانطور که گفته شد، روز ولنتاین یک فرصت مناسب است برای این که به کسی که دوستش داریم، عشق و علاقه خود را ابراز کنیم. روش‌های مختلفی برای ابراز احساسات وجود دارد. از یک شام ساده و کنار هم بودن تا خریدن گران ترین هدیه‌ها؛ اما چیزی که در نهایت اهمیت دارد، واقعی بودن احساسات است. هدیه خریدن می‌تواند به طرف مقابل ما نشان دهد که برای ما اهمیت دارد. انتخاب هدیه مناسب مهم ترین قدم است و به مسائل مختلفی از جمله سلیقه فرد، نیاز‌ها، هزینه‌ها و ... بستگی دارد. اگر می‌خواهید کادو ولنتاین مناسب را با قیمت کم تر تهیه کنید همراه ما باشید و با فروشگله‌هایی که بیشترین تخفیف ولنتاین را ارئه می‌دهند آشنا شوید.

7

خانومی، فروشگاهی برای خرید بهترین‌ها

از بهترین محصولاتی که می‌توان به عنوان هدیه ولنتاین خریداری کرد، لوازم آرایشی و بهداشتی را می‌توانیم نام ببریم. این محصولات در قیمت‌های متنوع وجود دارند، کاربردی هستند و برای زن و مرد قابل خریداری اند. همین دلایل برای انتخاب این محصولات به عنوان کادو ولنتاین کافی به نظر می‌رسد. یکی از فروشگاه‌هایی که انواع لوازم آرایشی و بهداشتی را با تنوع بالا به فروش می‌رساند فروشگاه خانومی ‌است.

از ویژگی‌های جذاب این مجموعه می‌توان به این موضوع اشاره کرد که در خانومی،‌ محصولات بهداشتی آقایان هم به صورت تخصصی به فروش می‌رسد. همچنین، تنوع بالای کالا‌ها در دسته بندی‌های مختلف، انتخاب و خرید را برای شما ساده تر خواهد کرد. علاوه بر این، اگر از کد تخفیف خانومی‌ استفاده کنید، قادر خواهید بود محصولات مورد نیاز خود را با صرف هزینه کم تری خریداری کنید.

شاواز، با کیفیت ترین لوازم آرایشی و بهداشتی با بهترین قیمت‌ها

یکی از شناخته شده ترین و بهترین فروشگاه‌های آنلاین فعال در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی بدون شک شاواز است. ارائه تخفیف‌های متنوع، ضمانت اصالت محصولات و وجود اجناس متنوع از بهترین برند‌های دنیا را می‌توان از مهم ترین دلایل محبوبیت این مجموعه دانست. علاوه بر تخفیف‌های جذابی که در سایت شاواز روی قیمت محصولات مختلف اعمال شده است، دریافت کد تخفیف شاواز هم می‌تواند راهی برای خرید ارازن تر باشد. از آنجایی که لوازم آرایشی و یهداشتی یکی از پر طرفدار ترین محصولات برای خرید هدیه محسوب می‌شوند، سه فروشگاه بزرگ و معتبر را در این حوزه به شما معرفی کردیم تا بتوانید محصولات مورند نیاز خود را از آن‌ها با قیمت‌های بسیار معقول خریداری کنید.

بیوتی کد، رمز زیبایی

از دیگر فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی که می‌توانید با کد تخفیف ولنتاین ارازن تر از آن‌ها خرید کنید، باید به بیوتی کد اشاره کنیم. در این فروشگاه آنلاین می‌توانید انواع لوازم آرایشی، محصولات مراقبت از پوست و مو، تجهیزات زیبایی و مراقبت از نخن، عطر و ادکلن و کلیه محصولات بهداشتی را از بهترین و معتبر ترین برند‌های ایرانی و خارجی تهیه کنید. فراموش نکنید که دریافت کد تخفیف بیوتی کد و استفاده از آن در هنگام ثبت سفارش می‌تواند تجربه خریدی مقرون به صرفه و لذت بخش را برای شما به ارمغان بیاورد.

علاوه بر این، اگر برای خرید هدیه به این سایت مراجعه کردید، حتما پک‌های اقتصادی بیوتی کد را مورد بررسی قرار دهید. در این پک‌ها محصولات کاربردی و مفید با قیمت‌های مناسب قرار گرفته اند و قیمت خرید آن‌ها از هزینه خرید هر یک به صورت جداگانه کم تر خواهد بود. البته در کنار وجود پک‌های مختلف و ارائه کد‌های تخفیف، قیمت محصولات این مجموعه به مناسبت ولنتاین از حالت معمول کم تر خواهد بود.

دیجی کالا، همه چیز را با تخفیف بخر

یکی از فروشگاه‌هایی که می‌توانید برای خرید هدیه ولنتاین به آن مراجعه کنید، دیجی کالا است. بزرگ ترین مزیت دیجی کالا این است که هر چیزی بخواهید را می‌توانید در آن پیدا کنید. فرقی نمی‌کند که شما قصد خرید چه محصولی را داشته باشید، انواع لوازم آرایشی، بهداشتی، لباس، کیف و کفش، کالای دیجیتال، لوازم ورزشی، محصولات تزئینی و هر چیز دیگری که به ذهن شما می‌رسد در دیجی کالا موجود است. بر همین اساس به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای خرید کادو ولنتاین به این پلتفرم نیز سر بزنید. همچنین، دیجی کالا با ارائه تخفیف‌های ولنتاین تلاش می‌کند خرید را برای شما کم هزینه تر و البته لذت بخش تر کند.

8

بهترین‌های تکنولوژی را از تکنولایف بخرید

اگر هدیه مورد نظر خود را انتخاب کرده اید و این هدیه در دسته محصولات دیجیتالی و لوازم جانبی قرار دارد، پیشنهاد ما برای خرید، تکنولایف است. در این فروشگاه می‌توانید مدل‌های مختلف تلفن همراه، انواع تبلت و لپ تاپ، ساعت‌های هوشمند، هدفون و همه لوازم جانبی مورد نیاز خود را به راحتی پیدا کرده و خریداری کنید. در ضمن این مجموعه همواره در تلاش است تا با در نظر گرفتن قیمت‌های مناسب برای اجناس و همچنین، ارائه تخفیف‌های متنوع خرید را برای مشتریان خود آسان تر و هیجان انگیز تر کند.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.