کد خبر : 29108 / /
/

 

بهترین فروشنده ردیاب خودرو در غرب تهران با تیم حرفه ای وتضمین در کار، محصولات بسیار با کیفیت بالا، ویژگی های کارآمد و دارای گارانتی یک ساله را در بازار عرضه می کند.

ردیاب خودرو به عنوان یک دستگاه الکترونیکی برای ردیابی و مانیتورینگ موقعیت و عملکرد خودرو به شما کمک می کند. این دستگاه‌ها از تکنولوژی GPS برای تعیین موقعیت جغرافیایی خودرو استفاده می‌کنند و اطلاعات را به یک سرور مرکزی ارسال می‌کنند تا کاربران بتوانند موقعیت و فعالیت‌های خودرو را در زمان واقعی پیگیری کنند.

شرکت لوکیشن با ارائه خدمات حرفه ای و مشتری مداری، برای پیدا کردن ومشخص کردن موقعیت یامکان یک شی، فرد، موتورسیکلت، خودرو، کودکان یاسالمندان به شما خرید این قطعه بسیار کاربردی را پیشنهاد میدهد.

محافظت از اموال و دارایی‌ها، یکی از مهم‌ترین دغدغه های افراد میباشد زیرا برای دستیابی به این دارایی ها بسیار تلاش کرده اند بنابراین همیشه به دنبال راهی برای حفظ آن‌ها هستند.

تهیه ردیاب برای خودرو یا موتورسیکلت ، همان راه‌کاریست که اغلب دنبال آن هستیم. ردیاب به صورت حرفه‌ای برای کنترل و نظارت لحظه به لحظه بر خودرو ها و موتورسیکلت ها و محافظت از آنها طراحی و تولید شده است.

 

ردیاب خودرو چیست؟

ردیاب یا جی پی اس خودرو دستگاه کوچکی میباشد که موقعیت خودرو را با استفاده از سیستم موقعیت یابی جهانی (GPS ردیابی می کند. ردیاب های خودرو انواع مختلفی دارد مانند ردیاب دیاگی، ردیاب آهنربایی، ردیاب سیمی و ردیاب فندکی. برخی از ردیاب ها در هنگام نصب به سیم کشی نیاز دارند و با برق خودرو کار می کند و برخی دیگر با باتری داخلی عملکرد خود را اجرا می کنند.. این دستگاه قابلیت نصب بر روی انواع خودروهای ایرانی و خارجی دارد و موقعیت مکانی خودرو را از طریق نرم افزار ردیاب نصب شده رو گوشی در صورت سرقت موقعیت مکانی خودرو را به مالک وسیله نقلیه اطلاع میدهد و از سرقت وسیله نقلیه جلوگیری می‌کند.

چرا ردیاب برای خودرو بخریم؟

در تمام لحظات زندگی افراد، نگرانی سرقت سرمایه‌هایی با ارزش از جمله ماشین وجود دارد . این روزها با توجه به افزایش قیمت خودروها و موتورسیکلت‌ها و افزایش آمار سرقت نگرانی ها بیشتر شده است.

مهمترین هدفِ خرید ردیاب را می دانید؟ تامین امنیت و محافظت از وسایل نقلیه در برابر سارقان است و یک راهِ مطمئن برای مقابله با نگرانی‌ها.

ردیاب خودرو یک راه مطمئن برای تامین امنیت وسایل نقلیه و محافظت از آنها در مقابله با سارقان است. این دستگاه می‌تواند وضعیت خودرو را لحظه به لحظه برای فرد ارسال کند پس هر جا که باشید، قادر به مشاهده‌ی خودرو روی گوشی و کنترل آن خواهید بود.

استفاده از ردیاب خودرو برای اهداف مختلفی از جمله مانیتورینگ وضعیت خودرو، امنیت خودرو، بهبود کارایی و بهره‌وری خودرو، افزایش امنیت رانندگان و سایر افراد استفاده کننده از خودرو، پیگیری و مدیریت مسیر‌های حمل‌و‌نقل، و کنترل فعالیت‌های رانندگان است.

images_1713071391_661b651fa07ee.jpg

ویژگی و امکانات این قطعه کوچک پرکاربرد

با توجه به افزایش استفاده از خودروهای شخصی و حمل‌و‌نقل عمومی، ردیاب خودرو به عنوان یک ابزار موثر برای مدیریت و کنترل فعالیت‌های خودروها و رانندگان به شدت تقاضا دارد. به علاوه، با پیشرفت تکنولوژی، ردیاب خودروها با قابلیت‌های پیشرفته‌تر به دسترس عموم قرار گرفته است.

با توجه به مزایای بسیار زیاد این فناوری، استفاده از ردیاب خودرو به عنوان یک ابزار کارآمد برای بهبود امنیت و کارایی خودروها و رانندگان به شدت توصیه می‌شود

این دستگاه‌ها معمولاً شامل ویژگی‌هایی مانند:

  • قابلیت قطع برق خودرو در صورت سرقت،

  • هشدارهای سرعت غیرمجاز،

  • تعیین موقعیت جغرافیایی در زمان واقعی

  • گزارش‌های مسافت طی شده و مسیر حرکت خودرو

  • مشاهده موقعیت مکانی و مسیر حرکت خودرو در هر لحظه بر روی گوشی و کنترل آن از راه دور

  • ارسال پیام هشدار و پیشگیرانه از سرقت برای مالک وسیله نقلیه

  • قابلیت خاموش کردن خودرو از راه دور با گوشی

 

دیگر برتری ردیاب خودرو نسبت دزدگیر ماشین، توانایی آن در کنترل وسیله نقلیه حتی پس از سرقت است. این در حالی است که دیگر دستگاه‌های امنیتی از جمله قفل فرمان و پدال و انواع دزدگیرها تنها پیش از وقوع سرقت کارآمد هستند.

images_1713071401_661b652908c0c.jpg

2 مزیت مهم ردیاب نسبت به دزدگیر بر روی خودرو 206

سرقت یک پژو 206 در تهران!!!!! میخواهید این جمله را در مورد ماشین خودتان نشوید؟؟؟ پس یک ردیاب حرفه ای خریداری کنید.

در شرایط کنونی بازار، میبینیم که روز به روز انواع قفل‌ها و دزدگیرهای ماشین در حال پیشرفت هستند. اما چطور می‌شود که با این همه پیشرفت، باز هم سارقان به راحتی این وسایل امنیتی را از کار می اندازند؟ این وسایل قابل رویت هستند.و با کمی آموزش، قادر به بازکردن و ازکار انداختنِ آن‌ها و دزدیدن ماشین هستند. اما مهمترین ویژگی‌ِ هر نوع جی پی اس، قابلیت مخفی بودن آن است. بنابراین به راحتی داخل ماشین مخفی شده و از چشم سارقان پنهان می‌مانند. همین ویژگی دلیلی شده که بهترین ردیاب برای 206 به عنوان یک ابزار امنیتی کارآمد و پیشرفته شناخته شود.

دیگر برتری ردیاب خودرو نسبت دزدگیر ماشین، توانایی آن در کنترل وسیله نقلیه حتی پس از سرقت است. این در حالی است که دیگر دستگاه‌های امنیتی از جمله قفل فرمان و پدال و انواع دزدگیرها تنها پیش از وقوع سرقت کارآمد هستند

پس اول ردیاب نصب کن، بعد دزدگیر !

مزایای دیگر برای نصب ردیاب برای خودرو 206

ردیاب برای پژو ۲۰۶ دارای مزایای زیر است:

1. امنیت: با استفاده از بهاریتردیاب خودرو، شما می‌توانید همیشه موقعیت دقیق خودرو خود را بدانید و در صورت سرقت یا گم شدن، به راحتی آن را پیدا کنید.

2. اطمینان: با داشتن ردیاب ، می‌توانید در هر لحظه موقعیت و وضعیت خودرو خود را بررسی کنید و از اطمینان بیشتری برخوردار شوید.

3. کنترل: با استفاده از ردیاب ، می‌توانید تاریخچه حرکت‌های خودرو را مشاهده کرده و نظارت بر رانندگی خود و دیگران داشته باشید.

4. صرفه‌جویی: برخی از ردیاب‌های خودرو دارای قابلیت‌های صرفه‌جویی در مصرف سوخت و هزینه‌های نگهداری هستند که می‌توانند به شما کمک کنند هزینه‌های خودرو را کاهش دهید.

5. امکانات اضافی: بعضی از ردیاب‌های خودرو دارای امکانات اضافی مانند کنترل از راه دور، آلارم، قفل کردن و باز کردن درب‌ها و ... هستند که به شما کمک می‌کنند امنیت خودرو خود را افزایش دهید.

سخن آخر

فروش عمده ردیاب و جی پی اس خودرو توسط شرکت لوکیشن با امکاناتی مانند تعیین محدوده جغرافیایی ورود/ خروج، تعیین سرعت مجاز و ارسال هشدار در صورت تجاوز از سرعت و تعریف سرویس های دوره ای به شرکت ها و سازمان این امکان را میدهد تا تعداد زیادی خودرو را به صورت همزمان پوشش دهند. استفاده از ردیاب خودرو برای افراد به بهبود ایمنی و کارایی رانندگی کمک خواهد کرد.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.