کد خبر : 6891 / /
/

مرد قمه کش در حصارک بازداشت شد.

 

 مرد قمه کش در حصارک بازداشت شد. 

 فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری فردی که با عربده کشی و قدرت نمایی با سلاح سرد اقدام به ایجاد رعب و وحشت برای اهالی منطقه حصارک کرج کرده بود، خبر داد.

 

سرهنگ علی قاسم پور، افزود: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان از سوی یکی از اوباش سابقه دار در منطقه حصارک بالا، بررسی موضوع در دستورکار ماموران کلانتری ۳۲ حصارک بالا قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از اعزام به محل مورد نظر، یکی از اوباش سابقه دار را مشاهده کردند که با حالت غیر عادی و در دست داشتن یک قبضه قمه اقدام به قدرت نمایی و برهم زدن نظم عمومی می‌کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: بلافاصله ماموران وارد عمل شدند و در عملیاتی ضربتی نامبرده را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ قاسم پور، افزود: متهم که دارای سوابق متعدد کیفری از جمله شرارت، ایجاد رعب و وحشت و تخریب اموال عمومی بود پس از تشکیل پرونده برای تحقیقات تکمیلی به پلیس امنیت عمومی استان البرز منتقل شد.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.