کد خبر : 7231 / /
/

چند خبر کوتاه از حوادث 24 ساعت گذشته را مطالعه می کنید.

اخبار روز: سرهنگ حیدری رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از وقوع سانحه رانندگی واژگونی پژو ۴۰۵ طی بامداد دیروز در محور کوزران شهرستان کرمانشاه خبر داد و گفت: در این حادثه سه نفر جان خود را از دست دادند و دو نفر دیگر هم زخمی شدند.

*مهر/ حسین ولی‌زاده رئیس اورژانس عجب‌شیر به حادثه پاشیدن مواد مذاب روی چهار نفر از کارکنان واحد فولادسازی این شهرستان اشاره کرد و گفت: هر چهار مصدوم به علت سوختگی به تبریز اعزام شدند. سوختگی دو نفر از مصدومان اعزامی به تبریز بالای ۸۰ درصد بود که در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برند. دو نفر دیگر نیز در بخش بستری هستند.

*تسنیم/ سرهنگ موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از نجات یک دختر ۱۸ ساله از خودکشی توسط رئیس کلانتری مجیدیه روی پل تقاطع امام علی(ع) و بزرگراه شهید سلیمانی خبر داد.

*شبکه خبر/ بر اثر توفان شدید در منطقه پارسیان در غرب هرمزگان متأسفانه یک جوان ۲۶ ساله جان خود را از دست داد.

*فارس/ سرهنگ قره ‌باقری رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری یکی از عاملان اصلی درگیری و تخریب رستورانی در شمال غرب تهران خبر داد.

*فارس/ سردار مسعود مصدق معاون هماهنگ کننده پلیس تهران از دستگیری جوان22 ساله ای خبر داد که با جعل عنوان 80 میلیارد ریال از کاربران بازار بورس کلاهبرداری کرده بود. 

*تسنیم/ رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از شناسایی سارقان نوجوان 13 ساله ای خبر داد که در محله مولوی اقدام به سرقت تلفن‌همراه فردی سالخورده کرده بودند.

*شبکه خبر/ با ادامه بارش‌های سیل آسا در ایالت ماهاراشترا واقع در جنوب هند، مقامات این کشور از افزایش قربانیان به ۱۴۰ نفر و همچنین تخلیه ۸۴ هزار نفر از ساکنان مناطق سیل زده خبر دادند.

*توکلی/ موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: تاکنون ۱۴۰ میلیارد تومان برآورد خسارت ناشی از سیل به بخش کشاورزی و زیربنایی، حدود ۱۰۰ میلیارد تومان نوسازی و تعمیر منازل مسکونی و ۱۶۰ میلیارد تومان برآورد خسارت توفان انجام شده است.

*سرهنگ غضنفری فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر از دستگیری فردی که در اینستاگرام به عنوان رمال و فالگیر از مردم این شهرستان کلاهبرداری می کرد، خبر داد.

*شادجو مدیر برق شهرستان عنبرآباد گفت: روز گذشته یک سارق در شهرستان عنبرآباد که برای سرقت سیم‌ها از تیر برق بالا رفته بود،  دچار برق گرفتگی شدید شد و جان خود را از دست داد.

*فارس / سرهنگ علی محمد رجبی رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتای ناجا به ترفند مجرمان سایبری اشاره و اظهار کرد: یکی از شگردهای مجرمان سایبری درج آگهی دروغین در سایت‌های واسطه‌گر اینترنتی است که در آن آگهی دهنده سعی دارد به بهانه های مختلف مبلغی را  با  عنوان بیعانه یا پیش پرداخت از شهروندان دریافت کند. 

*فارس/ سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۵۶۹ سارق و زورگیر با اجرای گشت‌های مختلف انتظامی و تلاش مأموران کلانتری‌ها خبر داد.

*رکنا/ ظهر دیروز خودکشی مرد تهرانی روی ریل راه آهن ناموفق بود. بر اساس آن چه مسافران قطار گفتند، این خودکشی دست کم روی ریل قطار موفق نبود و فرد مذکور با آمبولانس منتقل شد.

*رکنا/ در پی وقوع آتش سوزی در انبار یک شرکت فناورانه در استان جیلین چین دست کم 14 نفر کشته و 26 نفر مجروح شدند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.