کد خبر : 2614 / /
/

در این گزارش به ارزش روز سهام عدالت در معاملات امروز بازار سهام پرداخته شده است.

حسین قشمی درباره آخرین وضعیت مرحله دوم سود سهام عدالت اشاره کرد و افزود: به محض تکمیل‌شدن وجه و واریز سود توسط همه شرکت‌های سرمایه‌پذیر، مرحله دوم سود سهام عدالت سال ۱۳۹۸ که مجامع آن در سال ۱۳۹۹ برگزار شده است، واریز می‌شود.اظهار داشت: اکنون دو بانک بزرگ کشور یعنی ملی و تجارت در حال ارائه تسهیلات هستند و مشمولان  که در این بانک‌ها شماره حساب دارند و جزو مشتریان ادن بانک‌ها هستند انتقال سهام عدالت به صورت آنلاین خواهد بود.  گفته شده مرحله دوم سود سهام عدالت واریز می شود. جزئیات بیشتر درباره ارزش سهام عدالت  در ماه مبارک رمضان را در ادامه بخوانید.

شاخص بورس امروز با رشد منفی بیش از ۱۱ هزار واحدی روبه‌رو شد و سبب کاهش ارزش سهام عدالت شد. در پایان معاملات امروز بازار سرمایه ارزش سهام عدالت با کاهش ۱.۴ درصدی روبه‌رو شد، ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۷ میلیون و ۸۱۳ هزار تومان رسید که بیش از ۱۱۳ هزار تومان کاهش داشته است.

در پایان معاملات امروز ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون ۶۸۸ هزار تومان رسید.

سهام عدالت

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.