کد خبر : 3302 / /
/

قیمت جدید دلار و یورو در صرافی ملی اعلام شد.

قیمت دلار در بازار امروز آرامش نسبی را تجربه کرد قیمت دلار در یک ماه اخیر با سقوطی معادل ۱۰ درصد در اقتصاد ایران همراه بوده است و به همین معنا ما با تقویت ۱۰ درصدی ارزش پول ملی مواجه هستیم اما نباید فریب یکسری از رویه‌های سیاسی را بخوریم و آن را کلیت شرایط اقتصاد کشور هم تعمیم بدهیم. بازگشت ایالات متحده به برجام، روی قیمت دلار در کشور تاثیر دارد، اما این تاثیر را آنقدر که اغراق شده نمی‌بینم و سعی می‌کنم مطابق با نظریه‌های پولی و اقتصادسنجی واقعیت‌های پولی اقتصاد ایران را پیش‌بینی کنم و از جوزدگی سیاسی و روانی پرهیز کنیم.اهمیت قیمت  دلار بر زندگی مردم ایران به قدری است که اکثریت قریب به اتفاق آنها به صورت لحظه ای نرخ این ارز را پیگیری می کنند.آخرین اخبار مرتبط با قیمت دلار  رادر سایت خبر روز  مشاهده کنید

بر این اساس قیمت دلار برای فروش در صرافی ملی ۲۰۸۲۵۲ ریال اعلام شد. قیمت خرید دلار در این صرافی نیز ۲۰۴۱۲۸ ریال تعیین شد.

قیمت یورو نیز برای فروش ۲۵۲۵۰۰ در صرافی‌ ملی ریال اعلام شده؛ نرخ خرید یورو نیز در این صرافی ۲۴۷۵۰۰  ریال قیمت خورده است.

قیمت دلار در بازار امروز

قیمت دلار

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.