کد خبر : 4049 / /
/

صرافی بانک ملی ایران امروز قیمت فروش دلار آمریکا را ۲۲۳۰۰(بیست و دو هزار و سیصد تومان) اعلام کرد.

 

قیمت دلار امروز دربازار 

بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۲۱۸۵۹(بیست و یک هزار و هشتصد و پنجاه و نه تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۲۳۰۰(بیست و دو هزار و سیصد تومان) اعلام شد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو ۲۶۶۲۴(بیست و شش هزار و ششصد و بیست و چهار تومان) و قیمت فروش یورو ۲۷۱۶۲(بیست و هفت هزار و صد و شصت و دو تومان) است.

قیمت دلار

قیمت دلار اگر می خواهد امروز افزایش خاصی را تجربه کند، باید منتظر گذر درهم از سد ۶هزار و ۳۰۰ تومانی باشد

یک مقام وزارت خارجه آمریکا تأکید کرد دولت این کشور تحریم‌ها را تنها بعد از «بازگشت دوجانبه» تهران و واشنگتن به برجام رفع خواهد کرد. این مساله تا حدی مورد توجه بازیگران افزایشی قرار گرفت. آن ها عنوان می کنند که ایران انتظار دارد که در ابتدا رفتار آمریکا را راستی آزمایی کند و پس از آن برجام دوباره کلید بخورد. به این ترتیب، معامله گران با حدس چنین اختلاف عملی، ممکن است در روز شنبه در موقعیت خرید قرار بگیرند و دلار را به کانال ۲۳ هزار تومانی ببرند.

احتمال افزایش قیمت دلار دراولین روز از خردادماه

خبرهای متناقض در آستانه انتخابات و توافق هسته ای می تواند به راحتی، سمت و سوی انتظاری بازار را تحت تاثیر قرار دهد. هفته گذشته فضای خبری بازار به گونه ای بود که قیمت به طور مرتب، بین دو کانال ۲۲ و ۲۳ هزار تومان جابه جا می شد. در مقیاس ماهانه حتی روند رفت و برگشتی قیمت دلار شدیدتر بود. دلار در اردیبهشت ماه هم تا محدوده ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومانی کاهش یافت و هم توانست خود را بالای ۲۳ هزار تومان به ثبت برساند.

چنین تصویری نشان می دهد که معامله گران بیشتر بر مبنای اتفاق های روزانه و آنی موقعیت خرید و فروش خود را تعیین کرده اند. در کنار این، به دلیل رفت و برگشت های شدید قیمتی، عده زیادی از معامله گران تصمیم گرفته اند که تماشاچی خرید و فروش های باازار باشند و فعالیت خاصی را انجام ندهند.

قیمت دلار اگر می خواهد امروز افزایش خاصی را تجربه کند، باید منتظر گذر درهم از سد ۶هزار و ۳۰۰ تومانی باشد. به گفته فعالان تقاضا در بخش اسکناس پایین آمده است و شاید تقاضاهای حواله ای بتوانند قیمت را در مسیر صعودی قرار دهند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.