کد خبر : 6554 / /
/

قیمت دلار در صرافی ملی اعلام شد

قیمت دلار و قیمت یورو برای تاریخ ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۰ اعلام شد بر این اساس قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی ملی نسبت به روزهای گذشته با کاهش نسبی همراه شد.بر این اساس قیمت دلار برای فروش در صرافی ملی ۲۴۵۹۰۰ ریال اعلام شد. قیمت خرید دلار در این صرافی نیز ۲۴۱۰۳۲ ریال تعیین شد. قیمت دلار برای فروش در صرافی ملی 24 هزار و 590 تومان تعیین شد. همچنین قیمت دلار برای فروش در بازار آزاد 24 هزار و 970 تومان قیمت گذاری شد. 

قیمت یورو نیز برای فروش ۲۹۳۹۱۰ در صرافی‌ ملی ریال اعلام شده؛ نرخ خرید یورو نیز در این صرافی ۲۸۸۰۹۰  ریال قیمت خورده است.

قیمت دلار در بازار امروز 

قیمت دلار

قیمت دلار پایین آمد

صبح روز دوشنبه اولین قیمت دلار در صرافی‌ملی و بازار آزاد ثابت ماند. با این حال این ارز در سامانه سنا و بازار متشکل ارزی کمی ارزان شد.

صبح روز دوشنبه اولین قیمت معاملاتی دلار در بازار آزاد ۲۴ هزار و ۹۵۰ هزارتومان گزارش شد. در ساعات پایانی معاملات روز گذشته کاری نیز نرخ این ارز در همین حدود قیمتی بود.

قیمت دلار در صرافی

صرافی ملی هم قیمت دلار را بدون تغییر نسبت به آخرین نرخ روز قبل، ۲۴ هزار و ۵۹۰ تومان برای فروش و ۲۴ هزار و ۱۰۳تومان برای خرید اعلام کرد.

نخستین معاملات دلار در بازار متشکل ارزی با حدود ۵۰ تومان کاهش نسبت به آخرین قیمت روز کاری گذشته، به ۲۴ هزار و ۳۵۶ تومان رسید.

نرخ اسکناس آمریکایی در سامانه سنا که پایان معاملات روز یک‌شنبه ۲۴ هزار و ۶۴۸ تومان بود، صبح امروز نیز ۲۴ هزار و۶۰۰ تومان اعلام شد.

همچنین آخرین نرخ اعلام شده برای معاملات در سامانه نیما بر اساس آخرین معاملات انجام شده در روز کاری قبلی، ۲۲هزار و ۳۳۳ تومان برای فروش و ۲۲هزار و ۱۳۲ تومان برای خرید اعلام شده است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.