کد خبر : 6612 / /
/

در بازار امروز انس جهانی طلا با کمی افزایش به ۱۸۱۰ دلار رسید. قیمت طلا ۱۸ عیار در بازار امروز به یک میلیون و ۵۷ هزار تومان کاهش یافت.

قیمت سکه و طلا مقداری با کاهش مواجه شد. قیمت سکه و طلا تحت تأثیر قیمت انس جهانی است. افزایش انس جهانی امروز بر قیمت سکه و طلا تأثیر گذاشت. قیمت سکه و طلا تحت تأثیر نوسان قیمت ارز هم قرار دارد. آخرین قیمت سکه و طلا را در خبر روز دنبال کنید. 

در بازار امروز انس جهانی طلا با کمی افزایش به ۱۸۱۰ دلار رسید. قیمت طلا ۱۸ عیار در بازار امروز به یک میلیون و ۵۷ هزار تومان کاهش یافت.

قیمت سکه و طلا

انس جهانی در بازار امروز با افزایش همراه بود به نرخ ۱۸۱۰ دلار رسید. قیمت‌ها در بازار طلا و سکه در بازار امروز با وجود افزایش انس جهانی و افزایش قیمت دلار در صرافی ملی، روند نزولی را طی کردند.

قیمت طلا ۱۸ عیار در بازار امروز در کم‌ترین نرخ خودش به یک میلیون و ۸۷ هزار تومان و در بالاترین نرخ خودش یک میلیون و ۶۱ هزار تومان رسید.

قیمت سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان اعلام شد.

قیمت ربع سکه در سایت اتحادیه طلا در بازار امروز  سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ثبت شد.

جدول قیمت سکه و طلا

قیمت سکه و طلا

قیمت سکه و طلا/ سیر صعودی طلا آغاز شد

در حالی که در آستانه انتشار آمار تورم آمریکا دلار تضعیف شده و سبب افزایش اشتها برای خرید طلا گشته است، قیمت فلز زرد روز سه شنبه شاهد اندکی افزایش بود.

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲ درصد افزایش به ۱۸۰۸ دلار و ۷۰ سنت رسید. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز هم با ۰.۲ درصد رشد به ۱۸۰۹ دلار و ۸۰ سنت رسید. شاخص ارزش دلار در برابر سبد ارزهای رقیب امروز شاهد ۰.۱ درصد کاهش بود.

سرمایه گذاران منتظر انتشار گزارش شاخص قیمت مصرف کننده در آمریکا در اواخر امروز هستند که می تواند زمان انقباضی شدن سیاست پولی فدرال رزرو را روشن تر سازد. انتظار می رود پس از آن توجهات معطوف سخنان جرومی پاول رئیس فدرال رزرو در کنگره در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه شود.

کایل رودا تحلیلگر بازار طلا در موسسه آی جی مارکت گفت: «من فکر می کنم فدرال رزرو در حال متمایل شدن به گرم کردن بازار از طریق عادی کردن سیاست پولی است و اگر این روند ادامه یابد قیمت طلا تاثیر منفی خواهد پذیرفت.»

قیمت سکه و طلا

ماه گذشته و پس از اتخاذ موضعی در حمایت از سیاست انقباضی از سوی فدرال رزرو قیمت طلا به پایین ترین رقم از نوامبر ۲۰۱۶ سقوط کرد.

اما از زمانی که پاول گفته بانک مرکزی آمریکا تنها به دلیل ترس از افزایش تورم برای افزایش نرخ بهره عجله نخواهد کرد و ترمیم گسترده و همه جانبه بازار کار را مد نظر قرار خواهد داد، قیمت ها تثبیت شده است.

کاهش سوددهی اوراق قرضه ده ساله خزانه داری آمریکا در هفته گذشته به پایین ترین رقم در طی حدود ۵ ماه اخیر نیز به تقویت قیمت طلا کمک کرده است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.