کد خبر : 25711 / /
/

فعال سیاسی گفت: ضد انقلاب روز 21 بهمن در واشنگتن برنامه خنده داری را طراحی کرد. ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد اگر احساس کند کسی در خارج کشور می خواهد برای این مرز و بوم تعیین تکلیف کند خیلی جدی با او مقابله خواهد کرد.

 

امروز یکشنبه 23 بهمن از موضوعات برنامه رادیویی جام انقلاب بررسی بازتارب‌های رسانه‌ای و بین المللی حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن بود. رامین مهمانپرست میهمان تلفنی برنامه با اشاره به محاسبه غلط دشمنان جمهوری اسلامی گفت: آنها از ابتدای انقلاب دنبال سرنگونی نظام بودند و تمام تلاش خود را نیز به کار بستند تا جلوی تحقق اهداف انقلاب اسلامی ایران را بگیرند اما نتوانستند.

وی با اشاره به غرور ملی ایرانیان و دلبستگی ملت به انقلاب و نظام اسلامی افزود: در چند ماه اخیر دشمن تصور کرد از نارضایتی‌های مردم -که عمدتا برآمده از مشکلات معیشتی و اقتصادی هستند- می تواند فرصتی برای تحقق نقشه‌هایش بسازد، حتی مقامات غربی نیز قواعد بین المللی را کنار گذاشتند و در تجمع های ضدانقلاب حاضر شدند یا عناصری از ضدانقلاب را برای ملاقات دعوت کردند اما در نهایت متوجه شدند مردم ایران را درک نکردند.

این کارشناس مسائل سیاست خارجی با اشاره به نشست مضحک ضدانقلاب در دانشگاه جورج تاون یادآور شد: ملت ایران اگر احساس کند کسی در خارج کشور می خواهد برای آنها تعیین تکلیف کند خیلی جدی با او مقابله خواهد کرد. ضد انقلاب روز 21 بهمن در واشنگتن برنامه خنده داری را طراحی کرد تا افراد معلوم الحالی همچون مسیح علی نژاد و رضا پهلوی در آن نشست حاضر شوند و درباره آینده ایران تصمیم بگیرند که نتیجه این نشست جز سرافکندگی برای ضدانقلاب چیز دیگری نبود.

وی افزود: رضا پهلوی آنقدر در توهم به سر می برد که می گوید «وقتی نظام را سرنگون کردیم، از سایر کشورها کمک می گیریم تا بیایند و کشورما را اداره کنند». مردم ایران با راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که راه حل مشکلات در داخل کشور است و به هیچ وجه اجازه به دشمنان نمی دهد که اقدام شومی علیه انقلاب و این مرز و بوم کند.

مهمانپرست با اشاره به حضور پرشور مردم در چهل و چهارمین جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد: مردم با حضور همیشگی خود در میدان هر بار مسئولان را شرمنده می کنند که با وجود مشکلات اقتصادی همچنان پای آرمان ها و ارزش های انقلاب شان ایستاده اند و از نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع می کنند.

این فعال سیاسی افزود: مشکلات راه حل و برنامه ریزی درست می خواهد بنابراین مسئولان باید با همه توان و نیروی خود به فکر حل مشکلات مردم به ویژه در حوزه اقتصادی باشند. کشور ثروتمندی داریم، کافی است که به بخش خصوصی بها داده شود و با مدیریت بهتر منابع اوضاع اقتصادی سروسامان گیرد. اگر مسئولان مانند مردم پایمردی نشان دهند قطعا شاهد پیشرفت هر چه بیشتر کشورمان خواهیم بود.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.