کد خبر : 2876 / /
/

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی اعلام کرد که گزینه‌های حزب کارگزاران برای ریاست جمهوری در روز شنبه به جبهه اصلاحات معرفی می‌شوند.

انتخابات 1400قرار است در بهار 1400 برگزار گردد. با وجود اینکه زمان کمی تا انتخابات 1400 باقی مانده است هنوز شور و شوق انتخاباتی در میان مردم دیده نمی شود. افرادی برای انتخابات 1400 اعلام کرده اند که ثبت نام خواهند کرد. گمانه زنی هایی درباره میزان مشارکت در انتخابات 1400 شده است. در ادامه گفتگو با حسین مرعشی درباره انتخابات 1400 را بخوانید.

حسین مرعشی نجفی، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا به سراغ کاندیداهای پنهان برای انتخابات ریاست جمهوری رفتید و از ابتدا یک گزینه را برای انتخابات معرفی نکردید؟ گفت: من نگفتم کاندیداهای پنهان، بلکه گفتم نامزدی که هنوز نامش را اعلام نکردیم و این به معنای کاندیداهای پنهان نیست.

انتخابات 1400 با حضور اصلاح طلبان 

انتخابات 1400

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی درباره ویژگی‌های کاندیداهای پنهان بیان کرد: کاندیداهای پنهان سه خصوصیت دارند؛ یکی اینکه بتواند از فیلتر شورای نگهبان عبور کنند، دوم اینکه بتواند مردم را تحت تاثیر قرار دهند و به پای صندوق‌های رای بکشانند و سوم اینکه کشور را به شایستگی اداره کنند.

 ۲ دلیل اصلاح‌طلبان برای معرفی سیدحسن خمینی

مرعشی در واکنش به برخی اصلاح طلبان که نسبت به کاندیداهای پنهان و دقیقه نودی واکنش منفی نشان دادند، تصریح کرد: ما هنوز کاندیدایی معرفی نکردیم که کسی بخواهد موافق و یا مخالف باشد. ما کاندیداهای خود را به جبهه اصلاحات معرفی می‌کنیم و اگر تائید شوند به عنوان نامزد نهایی ما در انتخابات معرفی می‌شوند و هر کسی که با کاندیداهای پنهان مخالف باشد ما برایش احترام قائل هستیم.

وجود کاندیداهای پنهان، اما و اگرهای رسانه‌ای داشته است و اسم‌های مختلفی به عنوان کاندیداهای پنهان و دقیقه نودی در بین رسانه‌ها مطرح شده است. برخی رسانه‌ها نام سید محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات را به عنوان کاندیدای پنهان اعلام کردند که سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی ضمن تکذیب آن بیان کرد: هیچ خبری درباره اینکه کاندیدای ما در انتخابات ریاست جمهوری سید محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات باشد را تائید نمی‌کنم.

مرعشی از اعلام گزینه‌های حزب کارگزاران به جبهه اصلاحات در روز شنبه خبر داد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.