کد خبر : 3374 / /
/

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت:رئیس قوه قضائیه تا کنون تصمیم قطعی خودشان مبنی بر آمدن در عرصه انتخابات را اعلام نکرده‌اند، اما تاکنون درخواست‌های بسیاری از سراسر کشور به منظور دعوت ایشان ارسال شده اس

انتخابات 1400 قرار است در خرداد 1400 برگزار گردد. ثبت نام برای  انتخابات 1400 از امروز شروع شده است. افرادی برای انتخابات 1400 اعلام کرده اند که ثبت نام خواهند کرد. گمانه زنی هایی درباره میزان مشارکت در انتخابات 1400 شده است. حضور رئیسی در انتخابات 1400 هنوز در هاله ای از ابهام است.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت:رئیس قوه قضائیه تا کنون تصمیم قطعی خودشان مبنی بر آمدن در عرصه انتخابات را اعلام نکرده‌اند، اما تاکنون درخواست‌های بسیاری از سراسر کشور به منظور دعوت ایشان ارسال شده است.

حضور آیت الله رئیسی در انتخابات 1400

انتخابات 1400 پرویز سروری، دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از ادامه رایزنی ها برای حضور آیت الله رئیسی در انتخابات خبر داد و گفت:

به گزارش رکنا ،  در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب نقطه نظرات مختلف را در زمینه حضور آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری از شهرستان‌ها و استان‌های مختلف دریافت کرده و این نظرات را  خدمت ایشان ارسال کردیم.

انتخابات 1400

درخواست ها برای حضور رئیسی در انتخابات 1400

رئیس قوهانتخابات 1400 قضائیه تا کنون تصمیم قطعی خودشان مبنی بر آمدن در عرصه انتخابات را اعلام نکرده‌اند، اما تاکنون درخواست‌های بسیاری از سراسر کشور به منظور دعوت ایشان ارسال شده است.

حضور آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری در مجامع عمومی شورا با 260 هزار نفر و در مجامع و کارگروه‌های تخصصی مورد نظرخواهی قرار گرفته است. تاکنون بیش از 250 نامه از شهرستان‌های مختلف دریافت شده و تعداد زیادی از کانون‌ها خواستار حضور ایشان در انتخابات شدند.

 

براساس نظر کارگروه‌های تخصصی و مجامع عمومی شایسته‌ترین فرد برای ریاست جمهوری با توجه به شرایط موجود در کشور آقای رئیسی است و از رئیس شورا درخواست شده تا رئیس محترم قوه قضائیه نامه‌های ارسالی را مطالعه و تصمیم نهایی خود را برای حضور در انتخابات اعلام کنند.

در خصوص رای‌گیری 50 هزار نفر از اعضای سامانه شورای ائتلاف، هنوز پاسخ‌ها برای این رای گیری در حال ارسال است و رای گیری در این بخش به پایان نرسیده است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.