کد خبر : 3460 / /
/

سیدامیرحسین قاضی‌زاده برای نامزدی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

انتخابات 1400 قرار است در خرداد 1400 برگزار گردد. با وجود اینکه زمان کمی تا انتخابات 1400 باقی مانده است هنوز شور و شوق انتخاباتی در میان مردم دیده نمی شود. افرادی برای انتخابات 1400 اعلام کرده اند که ثبت نام خواهند کرد. گمانه زنی هایی درباره میزان مشارکت در انتخابات 1400 شده است. حضور رئیسی در انتخابات 1400 قطعی می باشد .

سیدامیرحسین قاضی‌زاده برای نامزدی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

فیلم زمان ثبت نام قاضی زاده در انتخابات 1400

دومین روز نام‌نویسی از متقاضیان حضور در رقابت‌های انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، صبح امروز در محل ستاد انتخابات کشور آغاز شد.

سیدامیرحسین قاضی‌زاده  همراه دخترش با حضور در ستاد انتخابات برای نامزدی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات 1400

 نایب رییس مجلسی شورای اسلامی به همراه دخترش برای داوطلبی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا امیرحسین قاضی‌زاده روز چهارشنبه پس از نام نویسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: امیدوارم سال ۱۴۰۰ آخرین سال قرن، طلیعه بسیار خوبی برای آغاز قرن جدید باشد و بهترین‌ها را برای ملت ایران آرزومندم.

انتخابات 1400

وی با قدردانی از شهدای مدافع سلامت و کارکنان بخش بهداشت و درمان در این شرایط بسیار سخت که مردان و جانانه ایستادگی و از هموطنان خود مراقبت می کنند، گفت: بیش از یک سال است این افراد آرامش نداشته اند و لازم است به این افراد ادای احترام کنیم.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه حدود ۲۰ سال از مدیران ابتدایی و بعد میانی و بعد عالی در خدمت ایران بودم، گفت: حدود ۱۳ سال است سابقه نمایندگی مجلس را دارم و در ۳۵ سال اخیر از اعضای هیئت رئیسه مجلس بوده‌ام و اکنون نایب رئیس اول مجلس هستم.

نایب رییس مجلس اضافه کرد: در این ۱۳ سال بدون سطحی نگری در بخش‌های مختلف غیر از مجلس در کمیسیون‌های مختلف وجب به وجب خاک ایران را هم در حوزه اقدامات اجرایی بررسی کرده‌ام و هم گشتم و دیدم. آنچه که من دیده ام این است که ما کشوری با ثروت‌های عظیم داریم به طوری که حدود ۱۰ درصد منابع جهان در اختیار ماست.

این داوطلب سیزدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هم ثروت و هم نیروی انسانی به اندازه کافی داریم بطوری که نیروی انسانی متخصص و فوق العاده داریم و هیچ مشکلی نیست که به جوانانمان در حوزه‌های مدیریتی و فناورانه بسپاریم و آنها نتوانند حل کنند.

وی افزود: حقیقتاً قوانین بسیار خوبی هم داریم که این قوانین متعالی هستند و می توانم لیستی از قوانین فوق‌العاده مانند قوانین پنج گانه ارائه کنم. مدیران خوبی هم داریم که متاسفانه یا خانه نشین شده اند یا در جای ناصحیح و نادرست به کار گرفته شده‌اند و بالاتر از اینها رهبر آگاه و فرزانه داریم که بسیار روشن و دقیق به موضوعات عالم نگاه می کنند و مردمی فهیم عزت مدار صبور و پایه کار و فوق‌العاده‌ای که نه هم وطنان خود را تنها گذاشتند و جامعه و نظام خود را.

قاضی زاده هاشمی گفت: اما معطل مانده‌ایم و باید با روی کار آمدن مدیران به روز، لایق عدالتخواه ساده زیست و رویکردها این مدیران را روی کار آورده و حرکت اساسی انجام دهیم.

این داوطلب ریاست جموری اسم دولت خود را  دولت سلام گذاشت و گفت: چون سلام به دولت جدید و سلام به نسل نو است و با نسل نو می‌خواهیم ایران جدید خلق کنیم. اسمش را سلام گذاشته‌ایم تاکنون چون دولت‌های ما به سلامی که مردم داده‌اند علیک السلام درست نگفته اند و آمدیم به سلام مردم پاسخ دهیم و سلام به تمام انقلاب‌ها و همه جریان‌های سیاسی است و ما ما نیاز به دگردیسی داریم و نیاز داریم در  اداره کشور، مدل حکمرانی و انقلاب در مدل حکمرانی تغیییر داشته باشیم.

انتخابات 1400

وی افزود: این کار دو سال است که با جمعی از جوانان بسیار خوب که هم سابقه اجرایی و هم تحصیلات عالی علمی دارند در یک اندیشکده با کمک سایر اندیشکده‌ها با به کارگیری صد متخصص در حوزه مختلف نخست یک نظریه نظریه پایه خلق کردیم و کتابی را به عنوان فصل پروانگی منتشر کردیم تا بگویم چگونه فکر می‌کنیم.

قاضی‌زاده هاشمی  ادامه داد: در گام بعد گفتمان تحول خود را ذکر کرده ایم که این گفتمان تحول به نام گفتمان دولت مردم است و در نهایت برای اینکه مردم رزق‌ و روزی مسکن جاده بهداشت درمان‌شان نیاز به اقدامات اجرایی دارد برنامه اجرایی دولت اعتماد را که مرور با موضوع جلب اعتماد عمومی مردم تهیه کرده‌ایم یعنی اگر آمده‌ایم حدود ۱۹ برنامه را ذکر کرده ایم که ۸ برنامه دارای اولویت است برای این ۸ اولویت ۲۰۵۶ پروژه طراحی شده است.

وی اضافه کرد: در این دولتی که هم نظریه و هم گفتمان و رفتار تحولی که دنبال می‌کند روشن است و هم برنامه اجرایی آن چه به لحاظ راهبردی و چه به لحاظ اجزای اجرایی کاملاً روشن است، در اختیار مردم قرار خواهد گرفت و امیدوارم در این دوره به جای شعارها برنامه ها و باورها مورد موضوع بررسی مردم قرار بگیرد تا اثبات کنند هم برای مردم برنامه‌های اجرایی دقیق داریم.

بر اساس اعلام «سید اسماعیل موسوی» سخنگوی ستاد انتخابات کشور در نخستین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری تعداد ۵۷ نفر از داوطلبان به وزارت کشور مراجعه کردند. به گفته موسوی تعدادی از پرونده‌ها نقص مدرک داشتند که فرصت مجددی به داوطلبان داده شد تا پایان دوره ثبت نام مراجعه و ثبت نام خود را تکمیل کنند.

دبیر ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: عملیات ثبت نام به مدت چهار روز دیگر انجام خواهد شد و در نهایت در روز ۲۵ اردیبهشت ماه به پایان خواهد رسید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.