کد خبر : 10286 / /
/

سحر ولدبیگی عکس زیر را با همسرش جدیدا در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.

سحر ولدبیگی و نیما فلاح زوج جوان بازیگری هستند که تاکنون بیشتر شاهد نقش آفرینی های آنها در سریال های طنز بوده ایم. سحر ولدبیگی مدتی پیش پدرش را از دست داد. سحر ولدبیگی بیشتر متولد تی 56 است. سحر ولدبیگی در سریال نقطه چین بازی کرده بود. سحر ولدبیگی عکس زیر را با همسرش جدیدا در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است. 

سحر ولدبیگی

در این مقاله قرار است به بیوگرافی سحر ولدبیگی یکی از بازیگران جوان و خوش ذوق و دوست داشتنی کشورمان بپردازیم. به شما دوستان و علاقه مندان به این بازیگر پیشنهاد می کنم این مطلب را مطالعه نموده تا این هنرمند خوب و شاد و همسرش نیما فلاح را بهتر بشناسید. همچنین در این بخش به ارائه عکس های این زوج دوست داشتنی نیز می پردازیم که مطمئنا تماشای آنها برای شما نیز جذاب خواهد بود.

سحر ولدبیگی و زندگی شخصی اش

سحر ولدبیگی هنرمند جوان و پرکار که همه شما حتما اسمش را در بسیاری از فیلم های طنز شنیده اید، متولد ۱ تیرماه سال ۱۳۵۶ در تهران فرزند مسعود ولدبیگی و همسر نیما فلاح می باشد. ایشان ده سالی است که با نیما فلاح ازدواج کرده اند. این دو زوج بازیگر زندگی عاشقانه ای دارند و از زندگی شان بسیار راضی هستند. سحر ولدبیگی بازیگر خوش ذوق و طنزپرداز مدرک دیپلم اداری بازرگانی دارد. این بازیگر با بازی در سریال دختران مشهور شد. چارخونه، نقطه چین، مثل بهار، پاورچین، باغ سرهنگ، مجرد ۴۰ ساله از جمله فیلم های طنز سحر ولد بیگی است که به خوبی در این فیلم ها به ایفای نقش پرداخته است.

سحر ولدبیگی

 سحر ولدبیگی و ازدواج به نیما فلاح

سحر ولد بیگی از ازدواجش با نیما فلاح می گوید. این دو در مجموعه رستوران خانوادگی با هم کار می کردیم و این سریال باعث ازدواج ما شد. او می گوید ازدواج ما درست روز تولدم بود. سحر ولد بیگی و نیما فلاح مراسم عقد و ازدواجشان بسیار ساده و کم خرج بوده است. نیما فلاح درباره همسرش می گوید: ایشون آشپزی ماهر است و آشپزی را بسیار دوست دارد. سحر دختری شاد و پر انرژی و پر نشاط است. نیما فلاح متولد سال ۱۳۵۱ در تهران می باشد و بازی در تلویزیون را با سریال ساعت خوش به کارگردانی مهران مدیری آغاز نمود.

سحر ولدبیگی

سریال های سحر ولدبیگی

دختران

آرماندو

در حاشیه

دارا و ندار

زندگی به شرط خنده

گمشده

آب پریا

پاورچین

مثل بهار

سلام زندگی

باغ سرهنگ

چارخونه

نقطه چین

فیلم های سینمایی سحر ولدبیگی

مجرد ۴۰ ساله

شهر موشها

خاله سو سکه

اگه می تونی منو بکش

اگه می تونی منو بگیر

قلقلک

همکاری مجدد سحر ولدبیگی با مهران مدیری

در اوایل برنامه دورهمی، سحر ولدبیگی و همسرش نیما فلاح به عنوان مهمان به این برنامه با اجرای مهران مدیری دعوت شدند که در این قسمت از برنامه دورهمی، مهران مدیری در اقدامی عجیب و ناباورانه موهای نیما فلاح را از ته تراشید، هر چند در این برنامه ظاهرا سحر ولدبیگی از کچل شدن همسرش شاکی و ناراحت بود و این قسمت با واکنش های زیادی از سوی کاربران فضای مجازی همراه بود، اما سحر ولدبیگی با انتشار عکس و متنی در اینستاگرامش نشان داد که هیچگونه ناراحتی از مهران مدیری و برنامه اش به دل ندارد و صرفا یک برنامه فان بوده است، ضمن اینکه وی در فصل سوم برنامه نیز به عنوان بازیگر بخش های نمایشی حضور داشت، در زیر صحبت های وی با طرفدارانش را می خوانید :

دوستان عزیز، ما یک خانواده ایم و هدف این خانواده شاد کردن دل شما و آوردن خنده بر روی لب های شماست. ما حالمون خیلی خوبه خدا رو شکر، شما هم حال خودتون رو خوب نگه دارید و از مشاجرات بی دلیل دوری کنید. برنامه دورهمی رو ببینید و فقط ازش لذت ببرید و بخندید و الکی تفسیر عجیب و غریب ازش نسازیم برای خودمون..

این عکس هم برای بعد از پایان کاره، اگر حالم بد بود با لب خندون عکس دسته جمعی نمیگرفتم. بعد دوستان “مو” انقدر چیز مهمی نیست یک هفته دیگه دوباره بلند میشه، تو رو خدا انقدر وابسته به مسائل دنیوی نباشیم.

سحر ولدبیگی

سحر ولدبیگی و همسرش در برنامه های تبلیغاتی آشپزی

اخیرا حضور هنرمندان و اشخاص مشهور در برنامه های تبلیغاتی بسیار پر رنگ شده است، سحر ولدبیگی و همسرش نیز از این قاعده مستثنی نیستند و می توان عکس و تصویر آنها را در تبلیغ مواد غذایی و در مورد آشپزی در آگهی های تلویزیون و بیلبورد های تبلیغاتی مختلف مشاهده کرد، حال اینکه این همکاری مشترک آنها گویا بسیار موفق بوده و مورد توجه قرار گرفته است.

در ادامه زندگی نوشته سحر ولدبیگی بازیگر مشهور و طناز کشورمان، می توانید مجموعه عکس های جدید و خانوادگی اش که در اینستاگرام یا مراسم های مختلف منتشر شده است را ملاحظه نمایید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.