کد خبر : 10436 / /
/

یکتا ناصر به تازگی در سریال نیستان آبی بازی کرده است.

یکتا ناصر به تازگی در سریال نیستان آبی بازی کرده است. یکتا ناصر همسر منوچهر هادی، کارگدان این مجموعه طنز است. عکس های یکتا ناصر در این فیلم با استایل دهه شصتی منتشر شده است. یکتا ناصر با حسین یاری هم بازی است. یکتا ناصر یک فرزند دارد.

یکتا ناصر

یکتا ناصر

یکتا ناصر

یکتا ناصر

سریال نیسان آبی محصول 1400 «فیلیمو» به کارگردانی منوچهر هادی است

تهیه کننده آن برعهده احسان ظلی پور بوده و فیلمنامه را سعید دولتخانی و سعید هوشیار بر اساس فیلمنامه سینمایی نیسان آبی نوشته کمیل روحانی کار کردند

داستان سریال نیسان آبی

سریال نیسان آبی با عشق جمشید آغاز می شود ، البته نه از آن عشق های معمولی و مرسوم ، او عاشق نیسان آبی است و دلبستگی عمیقی به آن دارد

جمشید و رضا دوستان قدیمی هستند که بخش عمده ای از ماجراهای کمدی سریال در دنیای مشترک و روابط دوستانه آنها شکل می گیرد

زمان و ساعت پخش

سریال نیسان آبی در 20 قسمت 50 دقیقه ای از 28 مهر 1400 هر هفته روز «چهارشنبه» ساعت 8 صبح از شبکه نمایش فیلیمو پخش می شود

یکتا ناصر بازیگر 42 ساله سینما و تلویزیون است که با منوچهر هادی ازدواج کرده است. اگر می خواهید درباره زندگی یکتا ناصر ، چاقی شدید هنگام بارداری ، رژیم سفت و سختش ، کسانی که از سوفیا نگهداری می کنند و ... بیشتر بدانید این مطلب را از دست ندهید.

یکتا ناصر بازیگر زیبا و دوست داشتنی سینما و تلویزیون ایران است که حدودا ۴ سال است با منوچهر هادی کارگردان کاربلد و پولساز سینما و تلویزیون است .یکتا ناصر در فیلم سینمایی آینه بغل و رحمان ۱۴۰۰ و من سالوادر نیستم و کارگر ساده نیازمندیم و خیلی دیگر از فیلم های سینمایی که همسرش منوچهر هادی کارگردانی کرده است و همچنین در سریال های نمایش خانگی مثل دل و عاشقانه و آشوب و …  ایفای نقش کرده است. در این شماره از سبک زندگی افراد مشهور با زندگی خصوصی یکتا ناصر بیشتر آشنا شوید و مصاحبه جالب او را هم بخوانید.

زندگی یکتا ناصر همسر منوچهر هادی

یکتا ناصر در روز ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در تهران در تهراندر یک خانواده پنج نفره به دنیا آمد.

پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادر خانه‌ دار استفرزند دوم خانواده است ویک خواهر بزرگتر به نام نیکتا و یک برادر کوچکتر از خودش دارد.خواهرش نیکتا در رشته عکاسی تحصیل کرده استو به تازگی در سینما فعالیت می کند.

یکتا ناصر

در دانشگاه آزاد رشته مهندسی محیط زیست خوانده است.

 یکتا ناصر و دنیای بازیگری

در سن ۱۶ سالگی زمانی که تازه پیش دانشگاهی اش راتمام کرده بود به همراه دوستش که می خواستخواهر ۵ ساله‌اش را به یکی از دفاتر فیلمسازی ببرد،او هم همراه آن ها رفت.

عکس قدیمی یکتا ناصر

در آن دفتر سینمایی به او هم پیشنهاد دادند که یک فرمبرای بازیگری پر کند و با یک عکس پرسنلیمدتی بعد پیشنهاد بازی در سریال ۶ قسمتی گل‌ های کاغذیرا گرفت و در آن سریال بازی کرد.این ماجرا در سال ۱۳۷۶ اتفاق افتاد.

بعد از این کار تلویزیونی در سریال “عید آن سال‌ ها”به کارگردانی سعید ابراهیم‌ فر بازی کرد.بعد از این سریال در دانشگاه قبول شد و مشغول تحصیل در دانشگاه شد.

یکتا ناصر

زندگی شخصی یکتا ناصر

خودش می گوید که بعد از بازی در این سریال هاسراغ کتاب‌ های تخصصی، کارگردانی، فیلمنامه‌ نویسی، بازیگری و دوربینرفتم و به طور جدی تر در مورد این مباحث تحقیق کردم.و به طور حرفه‌ ای فیلم دیدم و از تجربیات دیگران استفاده کردم.

یکتا ناصر در هیچ کلاس بازیگری شرکت نکرده امابازی در سریال ” با من بمان ” به کارگردانی حمید لبخندهو راهنمایی ها و نکاتی که این کارگردان به او یاد دادباعث شد که دیگر به کلاسهای بازیگری فکر نکند واگر خلعی در این باره دارد با مطالعه پر کند.

یکتا ناصر برای بازی در فیلم سینمایی یکی می‌خواد باهات حرف بزنهبرنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زناز سی و مین جشنواره فیلم فجر شد.

ازدواج یکتا ناصر با منوچهر هادی

یکتا ناصر یک سال پس از بازی در فیلم سینمایی پرفروشِ“من سالوادور نیستم” در اسفند سال ۱۳۹۴با منوچهر هادی کارگردان این فیلم ازدواج کرد وکمتر از یک سال بعد صاحب دختری به نام سوفیا شدند.منوچهر هادی ، درسال ۱۳۶۳درجنگ ایران وعراق پدرش را ازدست دادو پس از دریافت دیپلم در رشته الکتروتکنیکپا به عرصه هنر گذاشت. و تجربه هایی چون بازیگری، دستیاری کارگردان و تدارک را از سر گذراند.

حضور سوفیا در اولین سالگرد ازدواجشان باعثشوخی ها و حرف هایی در فضای مجازی شد کهمنوچهر هادی نسبت به این ماجرا این گونه واکنش نشان داد.

در دوران تحصیل درسی داشتیم به نام ریاضیات که با داشتناندکی از این علم میتوان فهمید سالگرد یعنی دوازده ماهو دوران بارداری اگر کامل باشد نه ماه است. ۳ ۹ = ۱۲

در نتیجه داشتن بچه در سالگرد ازدواج امری بدیهی است.

یکتا ناصر

در هر صورت از شما دوستان همیشه دچار ابهام هم ممنونیم

نکات جالب درباره زندگی یکتا ناصر

-تیم مورد علاقه اش پرسپولیس است.

-دوست صمیمی اش آرام جعفری است.

-مهریه یکتا ناصر ۵ سکه طلا است.

-بسیار مهربان است ولی در برخورد اول بسیار جدی و سرسخت به نظر می آید.

-زودرنج است ولی به نظر خودش این زودرنجی به خاطرشغلش است که ناخوداگاه حساس و نکته سنج تر می کند.

مصاحبه با یکتا ناصر

تجربه مادری

مادر بودن خیلی سخته ولی خیلی جذاب و لذت بخشه.وقتی سرِ کار هستم فیلم و عکس های سوفیا را می بینمو حس های جدیدی را تجربه می کنم، خیلی به زندگی امیدوار شدم ،خیلی بیشتر سعی می کنم از خودم مراقبت کنم به خاطرِ دخترم.

یکتا ناصر

کلا جون دوست تر شدم ، سعی می کنم اتفاقی برام نیفته کهدخترم بخواد سختی بکشه یا احیانا بخواد من و از دست بده.مثل همه پدر و مادرهای دیگه دوست دارم دخترم بهترین چیزها را تو زندگی تجربه کنه.

این که می گن ازدواج آدم و پخته می کنه ، کامل می کنه واقعیت داره؟

در حال حاضر برای من به دلیل اینکه تو زندگی خصوصیم آرامش دارمباعث میشه با تمرکز بیشتری اون کارهایی که بهش علاقه دارمرا انجام بدم.

خیلی هم لاغر شدید!

من به خاطر بارداری تونستم اون اندازه که دلم میخواد تو زندگیملذت ببرم و غذا بخورم.سوسیس و چیپس و سیب زمینی و بستنی را خیلی دوست دارم .

دوران بارداری سوفیا خیلی بهم خوش گذشت و بعدش رژیم سختی گرفتم.

خودجوش یا به دکتر مراجعه کردین؟

من بدون دکتر ۲۲ کیلو لاغر شدم.سعی کردم مثل قبلم غذا بخورم چون خیلی مراعات می کنم.

کاری که کردم و نمی گم چون خیلی بداموزی داره ولیهر کسی می تونه بدنش و طوری که لاغر و چاق می شود را بفهمد.

دوران بارداری یکتا ناصر و خواهرش

برای شما که بازیگر هستید این ترس وجود نداشت که الان که چاق شدمنکنه به اون دوران برنگردم؟ یا لاغر نشم؟

ترسیده بودم ولی زمانی ترسم شروع شد که کاری از دستم بر نمیومد.شاید یکی از رموز موفقیتم این بود که لباس هایی که درکوچکترین سایزم داشتم و نگه داشتم و به جای اینکه برم لباسجدید بخرم به خودم می گفتم که تو باید اندازه این لباس بشی.تا جایی که ممکن بود لباس جدید نمی خریدم.

مشکلات فضای مجازی

خیلی ها تو اون مدت من و مورد لطف و انرژی قرار دادند!!! وحتی الان که عکس های جدیدم منتشر میشه فکر می کنن که برای قبل بوده.

البته خدارا شکر جز اون دسته از بازیگرانی که زیاد اذیتم کنند نیستم ولیکلا این مشکلات به خاطر زمان اضافه و بیکاری یک عده استکه زندگی شون را با چیزهای منفی ، حسادت و غرض ورزیپر می کنند که آسیب اون رو هم در درجه اول خودشون می بینند.البته من هم اون هارا ریپورت و بلاک می کنم چون کاری از دستم برنمیاد.برای اون ها آرزو دارم انقدر خوشبخت باشن که فرصت حسادت و غرض ورزی نداشته باشند.

خیلی چیزهایی که در مردم مورد بازیگران قضاوت می کنند این است که : ” مثلا مگه میشه یکتا ناصر ازدواج کرده ، بچه دار شده و تو خونه غذا درست کنه ” ؟

یکتا ناصر

من غذا درست کردن خیلی دوست دارم و قیمه خیلی خوب درست می کنم.البته بعد از سوفیا خیلی کمتر شده چونکه منوچهر هادی مدام سرِ کار بودهو فقط یه نصفه روز کنارم بوده. اول عاشقانه بود بعد آینه بغل و دل.من هم اگه غذا درست می کردم طبیعتا نمیتونستم انقدر لاغر بشم!!!

مراقبت از سوفیا

مادرم پدرم ، برادرم خیلی کمکم می کنند. نمی تونم آدم غریبه ای را بیارم کهاز سوفیا مراقبت کنه و خودمم هستم و دائم هم خسته ام. چند ماهه که یه دلِ سیر نخوابیدم!

چرا خانم های بازیگر بعد از ازدواج کمتر بهشون پیشنهاد بازی می شود ؟ آیا این موضوعات ربط داره به هم؟

این تجربیات به نظرم تجربیات شخصیه و نمیشه همه زندگی ها به هم تعمی داده بشه.

برای شما پیش اومد؟

من بلافاصله بعد از اینکه بچه دار شدن به دلیل اینکهاولین فیلمی که بازی کردم فیلم همسرمه من خیلی گزینه خوبی نیستم برای اینکه به این سوال جواب بدم به دلیل اینکه همسرم کارگردانه و در فیلم همسرم بازی کردم پس گزینه خوبی برای تحلیل این ماجرا نیستم.

به نظرم این موضوع به روند مریض سینما و تلویزیون و تغییر رویکردشان در برهه های زمانی مختلف مربوط هست که یک عده در دوره ای کار می کنند و دوره ای کنار گذاشته می شوند و ربطی به ازدواج یا طلاق آن ها ندارد.

خیلی از همکاران شما مانند بهنوش بختیاری در جشنواره فجر یا مهران احمدی در برنامه زنده گفته اند که در مهمانی ها نقش ها را انتخاب می کنند. واقعا اینطوریه به نظر شما ؟

خب کسی می تونه این حرف و بزنه که خودش تو مهمونی انتخاب شده و بیاد از نحوه انتخاب خودش حرف بزنه. به دلیل اینکه برای من همچین اتفاقی نیافتاده نمیتونم در این مورد تِز بدم!شاید منظورشون این بوده که هر کس آشناهای خودش و انتخاب می کنه!

این موضوع صحت داره؟

آره به این معنا وجود داره.

من فکر می کنم این موضوع بیشتر از اینکه تقصیر کارگردان ها باشه بیشتر تقصیر تهیه کننده ها ست. یا الان اسپانسرها.

بیشتر اینستاگرام برای فوضولی کردن تو زندگی همدیگه هستش.

من اصولا خیلی دوست ندارم حضور داشته باشم ولی به کسی هم نمی تونم بگم بودن در اینستا خوبه یا بد. هرکس رویه زندگی خودش و دارد.

یکتا ناصر

نقشی بوده که حسرت بازی در آن را داشته باشین ؟

نه …اصولا من حسرت هیچچیز در زندگی و نمی خورم.به تنها چیزی که غبطه می خورم نسبت به آدم هایی است که بیشتر کتاب می خونن!

یکتا ناصر در برنامه دورهمی مهران مدیری

برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری، شب گذشته (سه‌شنبه ۵ فروردین ۹۹) میزبان یکتا ناصر، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون بود.

در بخشی از برنامه، مهران مدیری به نوع خورد و خوراک یکتا ناصر اشاره کرد و گفت: «شما همیشه، رژیم هستید چرا؟»

ناصر در پاسخ گفت: «به این دلیل که من عاشق لباس‌هایم هستم و دوست دارم همیشه آن‌ها را داشته باشم، به همین دلیل سعی می‌کنم تا چاق نشوم. البته به لطف سوفیا جان، دختر کوچکم، در دوران بارداری از لذت خوردن غذا به قدر کافی برخوردار بودم.»

در ادامه، مجری برنامه، از علاقه ناصر به شغل آینده فرزندش پرسید و ناصر گفت: «من نباید برای شغل آینده او تصمیم بگیرم، اما خوشحال می‌شوم که هنرمند شود ولی اگر بخواهد بازیگر شود، باید یک خود آزاری درونی داشته باشد.»

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.