کد خبر : 6375 / /
/

لیندا کیانی به سوال مجری درباره انتخابش از میان محمدرضا گلزار و بهرام رادان پاسخ جالبی داد.

مصاحبه با لیندا کیانی

بیوگرافی لیندا کیانی

خانواده لیندا کیانی

لیندا کیانی چگونه مشهور شده است؟

ازدواج و همسر لیندا کیانی

لیندا کیانی بازیگر ایرانی است. لیندا کیانی فلسفه خوانده است. لینداکیانی در کلاس های محمدرضا شریفی نیا شرکت کرده است. لیندا کیانی ازدواج نکرده است. لیندا کیانی در مصاحبه اش گلزار را به رادان ترجیح داد. 

مصاحبه با لیندا کیانی

لیندا کیانی به سوال مجری درباره انتخابش از میان محمدرضا گلزار و بهرام رادان پاسخ جالبی داد.

بیوگرافی لیندا کیانی

او تحصیلات خود را تا کنون تا مقطع کارشناسی ارشد فلسفه ادامه داده است. فعالیت های هنری را با شرکت در دوره های آموزش بازیگری در کلاس های آموزشی تحت نظارت محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان آغاز کرد. پس از این دوره، در کلاس های فن بیان و بدن آقای حمید سمندریان و خانم مهتاب نصیرپور شرکت کرد.

لیندا کیانی

لیندا کیانی با همراهی هنرمندانی که به برزیل سفر کرده بودند در جام جهانی فوتبال 2114 برزیل با حضور در ورزشگاه آرنا دا بایشادا در شهر کوریتیبا تماشاگر اولین بازی ایران در جام جهانی بودند. حریف ایران در این بازی نیجریه بود.

لیندا کیانی

با معرفی شریفی نیا، وارد مجموعه بازیگران سریال تلویزیونی ساعت شنی شد و با بازی در این مجموعه تلویزیونی در نقش مهتاب، توجه علاقه مندان سینما را به بازی و توانایی های خود جلب کرد.

 لیندا کیانی در سال 1388 در سریال رستگاران به کارگردانی سیروس مقدم در کنار پوریا پورسرخ و آتیلا پیانی و در نقش رویا ایفای نقش کرد.رستگاران داستان آدم های زیادی است؛ آدم هایی که هر کدام ماجرایی دارند و در 53 قسمت سریال، هر چند قسمت یک بار داستان یکی از آنها را می بینیم. اما اتفاق های اصلی سریال در یک ساختمان 5 طبقه می افتد. یکی از طبقه ها، تقریبا ً طبقه مرکزی است؛ یعنی مهم ترین اتفاق های داستان به آدم های آن طبقه مربوط می شود.

لیندا کیانی

خانواده لیندا کیانی

او در یک خانواده 8 نفری متولد شده، 1 خواهر و 4 برادر دارد.

لیندا کیانی متولد سال 1359 و شهریور ماهی می باشد. او زاده آبادان است و دارای مدرک کارشناسی ارشد فلسفه می باشد. او با شرکت در کلاس های آزاد بازیگری وارد دنیای سینما و تلویزیون شده است. او تحت نظر: محمدرضا شریفی نیا، آزیتا حاجیان و استاد مهتاب نصیرپور دوره های بازیگری و فن بیان را گذرانده است.

لیندا کیانی چگونه مشهور شده است؟

در دانشگاه مفید شهر قم تحصیل کرده است و بعد از پایان دوران تحصیل در دانشگاه وارد کلاس های بازیگری و همچنین فن بیان و بدن شده است. او با معرفی محمدرضا شریفی نیا وارد سریال ساعت شنی شد. بازی خوب و چهره خاص خانم لیندا کیانی مورد توجه قرار گرفت. او سپس با بازی در سریال روز حسرت و همچنین سریال رستگاران به یک چهره مشهور تبدیل شد. 

لیندا کیانی

ازدواج و همسر لیندا کیانی

لیندا کیانی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد. چند سال پیش شایعه ازدواج او با ایمان حضرتی فضای مجازی را پر کرده بود. لیندا کیانی واکنش نشان داد و گفت: من ازدواج نکرده ام و این عکس را در پشت صحنه یک تله فیلم با ایمان حضرتی گرفتم، موضوع همین بود!

لیندا کیانی

لیندا کیانی درباره ازدواج و مسئولیت

او می گوید: ازدواج مسئولیت بزرگی روی دوش آدم می گذارد و هر چه که سن و سالم مان بالاتر می رود پذیرش ازدواج سخت تر می شود، به نظر من زندگی مشترک اتفاق جذابی است اما هر چه در سن پایین تر صورت پذیرد، بهتر است.

پرسش و پاسخ

  • لیندا کیانی چند سال دارد
    لیندا کیانی 41 سال دارد
  • لیندا کیانی ازدواج کرده است
    بله لیندا کیانی متاهل می باشد
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.