کد خبر : 8601 / /
/

عکس بازیگران| اخبار بازیگران| بازیگران ایرانی| عکس بازیگران ایرانی| بازیگران معروف ایرانی

عکس زیر از بهنوش طباطبایی منتشر شده است.

بهنوش طباطبایی بازیگر اهل ایران است. بهنوش طباطبایی لیسانس مهندسی کامپیوتر دارد.  بهنوش طباطبایی یک دورهٔ بازیگری در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده‌است. بهنوش طباطبایی متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰  است. عکس زیر از بهنوش طباطبایی منتشر شده است.

بهنوش طباطبایی

زمینه فعالیت : سینما

ملیت : ایرانی

تولد : ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰

تهران

بهنوش طباطبایی اینستاگرام : behnoushtabatabai

محل زندگی : تهران

پیشه : بازیگر

همسر سابق : مهدی پاکدل

بهنوش طباطبایی کیست؟

بهنوش طباطبایی متولد 27 اردیبهشت 1360 در تهران، بازیگر است.

بهنوش طباطبایی

فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر است تنها یک خواهر بنام تینوش دارد بجز سینما در تئاتر هم فعال است و یک ازدواج ناموفق نیز دارد

یک دوره بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده است سپس کم کم در تئاتر های نمایشی شروع به اتود های تمرینی زد تا برای بازی در تلویزیون انتخاب شد.

اولین بار در سال 1380 وقتی 20 ساله بود با سریال کوی دامون وارد قاب تلویزیون شد یک سال بعد با سریال مسافری از هند در نقش کتی به شهرت رسید.

ازدواج و جدایی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی با مهدی پاکدل در اسفند 1389 ازدواج کرد.

همکاری طباطبایی و پاکدل در سال 1385 در فیلم مصائب دوشیزه باعث آشنایی این دو شد، کم کم ارتباط خانوادگی شکل گرفت ! و این آشنایی بیشتر شد. تا اینکه بحث خواستگاری پیش آمد و ازدواج کردند.

 

رابطه این زوج هنری پس از 5 سال زندگی مشترک در سال 1394 به طلاق ختم شد، این دو در سکوت خبری از یکدیگر جدا شدند.

فرزند مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی 

در این رابطه خبری با منبعی معتبر در دسترس نمیباشد و بیوگرافی ها آن را رد و یا تایید نمیکند.

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی صبور و کم حرف است

اوقات فراغت خود را بیشتر صرف مطالعه می کند، عاشق سفر و رنگ مورد علاقه اش آبی است، آتیلا پسیانی بازیگر و علیرضا عصار خواننده مورد علاقه اش می باشند.

نه زیاد فیلم می بندم نه کم، بستگی به حوصله ام دارم.

بهنوش طباطبایی بعد از طلاق

از فیلم های روز تا جایی که بتوانم عقب نمی مانم، همه را شاید نبینم ولی بی خبر نمی مانم، تازگی ها سریال های روز دنیا من را بیشتر سر ذوق می آورد

در بحرانی ترین شرایط هم بدی ها را با واکنش های تند و خشونت آمیزی که برای دیگران عادی است پاسخ نمی دهد، کسی را قضاوت نکرده و نمی کند

او در متنی به مناسبت روز پدر نوشت :

پدرم، تنها مرد زندگی من که قلبش فقط به مهر و نوازش می تپه، زبانش فقط از مهر و نوازش میگه و دستانش فقط به مهر و نوازش به سمت من روانه است

خداوند حافظ مردان و پدرانی باشه که رسم عاشقی رو بلدن و الهی که دنیا پر شود از این مردان …

زیاد اهل صفحات مجازی نیستم، ولی همین حضور کمرنگ هم موید این است که همیشه شادی و لحظات پر انرژی ام را با مردم به اشتراک گذاشته ام

 

آثار بهنوش طباطبایی 

    پسران آجری

    مصائب دوشیزه

    کلاغ پر

    پوست موز

    به فاصله یک نفس

    آزادراه

    غریبه

فیلمهای ویدیویی

    به فاصله یک نفس

تله فیلم‌ها

    گزارش یک اعدام

    عزیزی که ناپدید شد

    دستها نگاه می‌کنند

    قصّه سیمین

    مادرانه

تئاترها

    ابرهای پشت حنجره

    برهان

تلویزیون

    مسافری از هند

    کوی دامون

    نو عروس

    مسافری از هند

    عشق گمشده

    پیله‌های پرواز

    چاردیواری (۱۳۸۸)

    در مسیر زاینده‌رود(۱۳۸۹)

    مختارنامه(۱۳۸۹)

    از یاد رفته(۱۳۹۰)

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی؛ دانش آموخته اخیر رشته روان شناسی دانشگاه پیام نور استان تهران در گفت و گو با غفار بیات مدیر حوزه ریاست این دانشگاه اذعان داشت: دانشگاه پیام نور به لحاظ کیفیت و شرایط آموزشی، بهترین گزینه برای تحصیل است.

 بهنوش طباطبایی؛ بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون از  علاقه ها و تجربه های تحصیلی خود در دانشگاه پیام نور می گوید. متن سخنان او در این گفت و گو، در ادامه آمده است: 

لطفا از سوابق تحصیلی خودتان بگویید؟

رشته کارگردانی را در دانشگاه علمی کاربردی گذراندم. مقطع کارشناسی را در رشته کامپیوتر در دانشگاه دکتر شریعتی به پایان رساندم و نهایتا، در دانشگاه پیام نور دررشته روان شناسی تحصیل کردم.

آیا رشته بازیگری را هم در دانشگاه گذراندیدیا فقط به صورت تجربی فعالیت کرده اید؟

بله. بازیگری را در دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران در کنار تجربه های کاری و هنری، به صورت علمی یاد گرفتم.

چرا دانشگاه پیام نور را برای ادامه تحصیل انتخاب کردید؟

به خاطر قابلیت انعطاف بالای این دانشگاه نسبت به سایر دانشگاه ها؛ چون در دانشگاه های دیگر، به خاطر حضور تمام وقت در کلاس ها در طول هفته و ترم، فعالیت های غیرتحصیلی دانشجو مختل میشود؛ یا به خاطر مقرراتی که درباره حضور الزامی دانشجو سر کلاس در دانشگاه ها وجود دارد، وقت و انرژی زیادی از کسی که بخواهد غیر از تحصیل، فعالیت جدی دیگری هم داشته باشد، می گیرد؛ اما خوشبختانه دانشگاه پیام نور با وجودی که کلاس های منظم و انصافا بسیار موثری هم برای کسانی که بخواهند سر کلاس حضور پیدا کنند، دارد؛ ولی الزامی نبودن حضور در کلاس ها، این امکان را برای همه کسانی که در مقاطع مختلف این دانشگاه تحصیل می کنند و مشغله دارند، ایجاد می کند که با فراغ بال و بدون هیچگونه دغدغه ای بتوانند هم به تحصیلشان برسند و هم به زندگی شان.

شما که یک مقطع تحصیلی را در دانشگاه پیام نور تجربه کردید، سطح و کیفیت آموزشی دانشگاه پیام نور را چطور ارزیابی می کنید؟ به نظر شما عدم حضور در کلاس، می تواند تاثیر منفی ای در کیفیت آموزشی دانشجو داشته باشد؟

درست است که کلاس ها الزامی نیست ولی خود من بعضی کلاس ها را که حضور داشتم، خیلی مفید و در سطح واقعا عالی بودند؛ دانشگاه پیام نور، دانشجو محور هست و من در طول تحصیل کاملا این موضوع را درک کردم و این دانشگاه بهترین انتخاب برای من بود. دانشجو محور بودن این دانشگاه هم به این شکل است که آنقدر منابع و کتاب های این دانشگاه، غنی، جامع، کامل و قوی اند که وقتی دانشجو آنها را مطالعه میکند و در واقع برای امتحان پایان ترم خودش را آماده می کند، به طور کامل بر روی آن حوزه درسی تسلط دارد؛ شاید علت موفقیت های دانش آموخته های این دانشگاه در رقابت با دانشجویان دانشگاه های مطرح کشور، همین موضوع باشد.

از طرفی، جالب است با همه انعطافی که در سیستم دانشگاه پیام نور وجود دارد، در این دانشگاه نظم و انضباط بسیار خوبی حاکم است و همه چیز منظم و مرتب است. سلیقه استاد، احتمالا حب و بغض استاد و موضوعاتی از این دست در نتیجه گیری دانشجو تاثیر گذارنیست و دخالت این موضوعات و آسیب ها با این مدل سیستم آموزشی دانشگاه پیام نور به صفر رسیده است؛ ضمن این که اساتید دانشگاه واقعا دلسوزانه حتی بعد از کلاس هم درخدمت دانشجو هستند و با جان و دل به تک تک سوال های دانشجوها جواب می دهند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.