کد خبر : 9565 / /
/

عکس بازیگرا| عکس سلبریتی| عکس مهران مدیری| دختر مهران مدیری

مهران مدیری یک دختر دارد. عکس زیر از دختر مهران مدیری در لباس عروس است.

مهران مدیری سال 46 به دنیا آمده است. مهران مدیری درس خود را در دوره جنگ نیمه تمام گذاشت. مهران مدیری از تئاتر شروع کرد. مهران مدیری از چهره های قدرتمند فرهنگی است. مهران مدیری مجری برنامه دور همی است. 

مهران مدیری

مهران مدیری کیست؟

مهران مدیری متولد 18 فروردین 1346 در تهران، بازیگر است. مهران مدیری دانشگاه را بخاطر حضور در جنگ تحمیلی ناتمام گذاشتد، سپس از تئاتر شروع کرد و با کارگردانی درخشید و حالا قدرتمندترین چهره سیاسی فرهنگی ایران است.مهران مدیری در خانواده ای هنردوست به دنیا آمده بود

مهران مدیری بازیگر و کارگردان سینما و تلوزیون است . مهران مدیری به تازگی با مسابقه دورهمی را اجرا می کند . مهران مدیری از شایعات در امان نبوده است و همواره وارد حاشیه شده است . یک عکس جدید از مهران مدیری با یک خانم حواشی تازه ای به راه انداخته است . عکس مهران مدیری را در ادامه مشاهده می کنید .  عکسی از همسر جوان مهران مدیری است توسط رسانه ها منتشر شده است که با وجود قدیمی بودن نشان از فاصله سنی زیاد آنها دارد! البته برخی از کاربران نوشته اند این فاصله سنی زیاد نیست چرا که مهران مدیری هم سنی ندارد  برخی نیز نوشته اند از کجا معلونم این زن طرفدار مهران مدیری نباشد.

مهران مدیری

مهران مدیری در چه سنی وارد عرصه هنر شد؟

مدیری نوجوانی در عرصه تئاتر کار می کرد و در شانزده سالگی وارد حرفه تئاتر شد.در سن بیست و دو سالگی در سال ۱۳۶۸ کاری برای خود در رادیو دست و پا کرد و در برنامه داستان شب به مدت شش سال به گویندگی پرداخت و سپس به عنوان بازیگر در نمایش‌های رادیویی قصه‌های شب نیز گویندگی می کرد.

اولین برنامه طنزش با در سال 1372 ، به همراه داریوش کاردان ساخت که برای ایام عید تهیه دیده شده بود.

شهرت مهران مدیری از کجا شروع شد؟ 

از سال ۱۳۷۲ مجموعهٔ طنز نوروز ۷۲ و چند برنامه خنده دار و کمدی به شهرت رسید.در حوزه کارگردانی مجموعه پرواز 57 اولین تجربه اش بود که بشدت مورد استقبال مردم قرار گرفت.

بعد از آن مجموعه ساعت خوش و سال خوش,پلاک 14,ببخشید,90 شب,80,پاورچین,نقطه چین,جایزه بزرگ,شبهای برره,باغ مظفر,مرد هزار چهره,مرد دوهزار چهره,در حاشیه و …را ساخت که همه از شاخص ترین و پر بیننده ترین برنامه های تلویزیونی در طول سال های اخیر می باشد.

همچنین برنامه دورهمی که از پر مخاطب ترین برنامه های شبکه نسیم است که با اجرای وی روی آنتن می رود.

وی کارگردانی و اجرا و خوانندگی تیتراژ این برنامه را به عهده دارد.

مهران مدیری

مهران مدیری متاهل است؟

آقای مدیری متاهل است و چندین سال قبل ازدواج کرده و حاصل این ازدواج دو فرزند یک پسر به نام فرهاد و یک دختر به نام شهرزاد است.

وی مدتی است که بعد از پایان تحصیلاتش بطور رسمی خوانندگی را شروع کرده و نام هنری فرواگ را برای فعالیت موسیقبایی خود انتخاب کرده است.ساز تخصصیش پیانو بوده ، اما توانایی و مهارت نواختن چند ساز دیگر را نیز دارد.

او با نام هنری  فرواگ  چند آلبوم موسیقی را وارد بازار کرده استمهران مدیری هم بچه پایین شهر است و هم سید است و هم مادرش خانم جلسه ای است.هر پنجشنبه اینجا جلسات قرآنی برگزار می شود که مادر مدیری در آنها شرکت می کند.

پدر خیلی خوبی داشتبه گفته همسایه های محله قدیم مهران مدیری، مهران پدر خیلی خوبی داتش که بر اثر سکته از دنیا رفت.مرد متین و موقری بود.این طور که از حرف های همسایه ها برمی آید، مهران هم به پدرش رفته و از نظر خلق و خو شبیه به اوست.

مهران مدیری

یکی از همسایه ها درباره او می گوید: «مهران خیلی پسر آقایی است؛ پسری تمیز و پاک.هرکسی که پشت سرش صحبت کرده است که پسر بدی است اشتباه کرده است.او یک پسر ساده و مودب است».این همسایه در ادامه گفته بود: «ختم پدر مهران مدیری غلغله بود.از همه جا آمده بودند.

مهران مدیری چه زمان به شبکه نمایش خانگی پیوست؟

مهران مدیری بعد از ساخت مرد دو هزار چهره تصمیم گرفت سریالی با عنوان قهوه تلخ را برای صدا و سیما بسازد اما با مخالفت از سوی مسئولان روبرو شد و از این رو سریال را برای نمایش در سینمای خانگی ساخت و توزیع کرد. قهوه تلخ سرانجام در سال 89 منتشر شد و به یکی از موفق ترین و محبوب ترین سریال های خانگی تبدیل شد، این سریال داستان زندگی مردی به نام نیما زند کریمی، استاد تاریخ را روایت میکند که با نوشیدن یک قهوه به زمان گذشته می رود و با ماجراهای جالبی روبرو میشود. سیامک انصاری، هادی کاظمی، الیکا عبدالرزاقی و جواد عزتی از بازیگران این سریال پر بازیگر هستند.

بمب خنده

بمب خنده فیلمی 50 دقیقه ای از مهران مدیری است که در سال 1389 در فضای مجازی منتشر شد و مهران مدیری در واکنش به انتشار آن گفت:

«نکته ای کوتاه با مردم عزیزم... در اردیبهشت سال 1387، یعنی حدودا یک ماه پس از پخش سریال «مرد هزار چهره»، طراحی چند سی دی برای تولید در شبکه نمایش خانگی را شروع کردم که یکی از آنها موضوع ماهواره بود. پس از مرحله نگارش، فیلمبرداری را شروع کردیم که در شهریور ماه سال 87 به اتمام رسید. قبل از اینکه مونتاژ، ساخت تیتراژ و موسیقی این آثار شروع شود، پیشنهاد ساخت سریال «مرد دوهزار چهره» به ما داده شد و ساخت این سریال آغاز شد و کلا از پخش این سی دی ها منصرف شدیم، تا اینکه چند هفته پیش، یکی از همکاران در پروژه «قهوه تلخ»، سی دی ماهواره را برای من فرستاد و گفت از یک دستفروش خریداری کرده است. نمی دانم چگونه این سی دی به بیرون راه پیدا کرده، به شبکه قاچاق رسیده و با این سرعت توانسته اند برای آن جلد بسازند، اسم بگذارند و حتی امضای من در «قهوه تلخ» را پشت آن چاپ کنند. این موضوع به شدت در حال پیگیری است که به زودی توسط مطبوعات به اطلاع شما خواهد رسید.

ویلای من

مدیری با ساخت مجموعه طنز ویلای من در سال 1391 فعالیتش در سینمای خانگی را ادامه داد، گرچه اغلب بازیگران و عوامل سریال قهوه تلخ در این مجموعه حضور داشتند ولی با این حال نتوانست به اندازه سریال قهوه تلخ موفق باشد. ویلای من داستان زندگی پیرمرد ثروتمندی را روایت میکند که در آستانه مرگ است و از آنجایی که فرزندی ندارد برای انحصار وراثت عکس او را در روزنامه چاپ کرده و از کسانی که او را میشناسند درخواست میشود خودشان را معرفی کنند.

مهران مدیری

ممنوع تصویر شدن مهران مدیری 

حذف تصویر مهران مدیری در تیزری از فیلم تهران 1500 در تلویزیون خبر از ممنوع التصویر شدن این بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون را میداد. تهران 1500 به کارگردانی بهرام عظیمی اولین پویانمایی بلند ساخت ایران بود که در نوروز 92 در سینماهای کشور به نمایش درآمد. داستان فیلم درباره اکبر آقا پیرمردی 160 ساله با بازی مهران مدیری است که در سال 1500 هجری زندگی میکند. بهرام رادان، گوهر خیراندیش و هدیه تهرانی از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

شوخی کردم... !

آقای مدیری در سال 1392 مجموعه جدیدی با عنوان شوخی کردم را ساخت و در سینمای خانگی منتشر نمود، هر قسمت از این مجموعه طنز موضوع خاصی را دنبال میکند و معضلات جامعه را در قالب طنز به نمایش میگذارد. شوخی کردم یکی از مجموعه های پر بازیگری است که با حضور بیش از 67 چهره معروف طنز ساخته شد. این سریال در ژانر کمدی ، خانوادگی تولید شده و دارای آیتم های مختلف مثل اتاق عمل، اخبار ، متهم و بازپرس و غیره میباشد. سیامک انصاری، جواد رضویان، بیژن بنفشه خواه و بهنوش بختیاری از بازیگران این سریال هستند.

مهران مدیری

بازگشت مهران مدیری به تلویزیون

مهران مدیری در سال 1392 به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد در سریال های برره و مرد هزار چهره انتخاب شد و به همین خاطر بعد از 6 سال دوری از تلویزیون در برنامه 3 ستاره احسان علیخانی حضور پیدا کرد. در این برنامه مهران مدیری درباره بازگشت خود به تلویزیون صحبت کرد و گفت به سه دلیل به تلویزیون برمیگردم:

من فرزند تلویزیون هستم و عمدهٔ زندگیم و همچنین مهمترین آثارم رو در تلویزیون انجام دادم و هیچوقت نمیشه از تلویزیون رفت و برنگشت.

شبکه نمایش خانگی قابل مقایسه با تلویزیون نیست برای اینکه من یک مخاطب 70 میلیونی رو عوض کردم با یک مخاطب 3 میلیونی که این منو آزار داده تو این سال ها.

برای این که احساس می کنم مردم به شدت نیاز دارن به حال خوب، خنده، و به لحظات شاد و این تنها کاریه که از دست من بر می آد و فکر می کنم وقتشه برگردم و این وظیفه رو انجام بدم.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.