کد خبر : 2504 / /
/

میلاد میرزایی بازیگر سینما و تلویزیون می باشد که با سریال احضار به کارگردانی علیرضا افخمی توجه بسیاری از مخاطبان را جلب کرده است.

میلاد میرزایی نقش محسن در سریال احضار را بازی می‌کند. محسن در سریال احضار نقش پسر جوانی را بازی می کند که خواستگار زهره است. محسن در سریال احضار ابتدا از دخترعمه زهره خواستگاری می‌کند. محسن در سریال احضار طی تعقیب و گریز با ماشین در جاده به دره می افتد. دو دختر در پی احضار روح محسن در سریال احضار می افتند. 

میلاد میرزایی بازیگر سینما و تلویزیون می باشد که با سریال احضار به کارگردانی علیرضا افخمی توجه بسیاری از مخاطبان را جلب کرده است.

میلاد میرزایی بازیگر نقش محسن در سریال احضار 

سریال تلویزیونی احضار به نویسندگی و کارگردانی علیرضا افخمی که در شب های رمضان مهمان خانه های مردم شده است با موضوع ملودرام وماورائی خود، مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

محسن در سریال احضار

برخی از بازیگران این سریال که نقشهای اصلی آن را بر عهده دارند تا حدودی ناشناخته و جدید هستند اما در میان آنها میلاد میرزایی بازیگر نقش محسن، بازی در چند فیلم و سریال را در کارنامه هنری خود دارد.

بیوگرافی میلاد میرزایی ( محسن در سریال احضار)

میلاد میرزایی متولد 31 شهریور 1369 در بابل است. او دارای مدرک لیسانس بازیگری است.

میلاد میرزایی فعالیت هنری خود را با دوبله آغاز کرده و در سال 1386با فیلم سینمایی اشکان وارد عرصه بازیگری شد.

محسن در سریال احضار

این بازیگر جوان کشورمان در سال 1392 کار خود را با سریال سرزمین کهن به کارگردانی کمال تبریزی در تلویزیون آغاز کرد و دو سال بعد در سریال چرخ و فلک به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد دیده شد.

میلاد میرزایی در سریال بانوی عمارت نقش خواستگار فخرالزمان به نام رشید، پسر حاج فتاح را بر عهده داشت. او در این سریال به همراه حسام منظور، محمد فیلی و مریم مومن نقش آفرینی می کرد.

محسن در سریال احضار

سریال رنج پنهان به کارگردانی بیژن میرباقری که اتفاقات دهه 50 را روایت می کرد نام مجموعه دیگری است که میلاد میرزایی در آن حضور داشت. 

محسن در سریال احضار

این هنرمند در سریال شرم به کارگردانی احمد کاوری که در سال 1399 پخش شد در کنار بازیگران مطرحی مانند زنده یاد سیروس گرجستانی، فریبا متخصص، پژمان بازغی، فاطمه گودرزی و ابوالفضل پور عرب ایفاگر نقش حسام رنجبر بود.

محسن در سریال احضار

میلاد میرزایی در سریال احضار، شخصیت محسن کامرانی خواستگار سابق مائده را بازی می کند که بعد از پیوستن به چهار دوست صمیمی، موجب آغاز شدن داستان اصلی سریال شده و ماجراهای گوناگونی پس از آن رخ می دهد. 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.