کد خبر : 3388 / /
/

“آدرینا صادقی”, بازیگر تازه کار و نوظهور سینما ، تئاتر و تلویزیون است, او بیشتر در تئاتر فعالیت دارد, به تازگی در سریال احضار به کارگردانی علیرضا افخمی بازی کرده است.

مائده در سریال احضار متولد سال 70 است . مائده در سریال احضار از بازیگران نوظهور است. مائده در سریال احضار برای اولین بار به جلوی دوربین رفت. مائده در سریال احضار دختر مغروری است که سراغ احضار روح رفته است. سکانسی از  مائده در سریال احضار را ملاحظه می کنید.

مائده در سریال اجضار در جستجوی حقیقت

“آدرینا صادقی”, بازیگر تازه کار و نوظهور سینما ، تئاتر و تلویزیون است, او بیشتر در تئاتر فعالیت دارد, به تازگی در سریال احضار به کارگردانی علیرضا افخمی بازی کرده است. در ادامه به معرفی یکی از بازیگران اصلی سریال احضار علیرضا افخمی یعنی (آدرینا صادقی) می پردازیم تا شما با بیوگرافی شخصی و هنری و فیلم شناسی و پیج اینستاگرام و خانواده و عکس های شخصی این بازیگر و وضعیت ازدواج و همسر آشنا شوید.

مائده در سریال احضار

بیوگرافی مائده در سریال احضار/ آدرینا صادقی بازیگر

مجله حرف تازه – آدرینا صادقی ،متولد دهه ۷۰ ، بازیگر تازه کار و نوظهور تئاتر و تلویزیون ایران است که از هنرمندان تئاتری محسوب میشود و با درخشش در فعالیت های تئاتری و اجرای عالی در نمایش ها، توانست نظر فیلم سازان و اهالی سینما را به خود جلب کند. او به تازگی وارد عرصه بازیگری در قاب تلویزیون شده و علیرضا افخمی از او برای بازی در سریال احضار دعوت کرده است.

مائده در سریال احضار

خانواده و زندگی شخصی

این بازیگر جوان در پیج اینستاگرامش هیچ گونه اشاره ای به خانواده اش نکرده و گویا علاقه ای ندارد که اطلاعاتی درباره زندگی شخصی و خانوادگی خود در صفحه اینستاگرامش به اشتراک بگذارد و حریم شخصی و خصوصی خود را حفظ کرده است.

شهرت با سریال احضار

او کار هنری را با تئاتر آغاز کرده و حالا در اولین تجربه بازیگری خود در قاب تلویزیون در سریال احضار به کارگردانی علیرضا افخمی در ماه رمضان ۱۴۰۰ در شبکه یک دیده شده است.

مائده در سریال احضار

وی ایشان یکی از بازیگران با استعداد و آینده دار عرصه هنر است که با درخشش در سریال احضار ، احمتالا در آینده در کارهای بیشتری او را خواهیم دید.

مائده در سریال احضار

او در این سریال تجارب خوبی را در کنار بازیگران سرشناس و مطرحی چون آرش مجیدی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، مرتضی کاظمی ،مینو آذرمگین در نقش زهره، دینا هاشمی در نقش سوسن و میلاد میرزایی در نقش محسن و افسانه چهره‌آزاد، علی دهکردی، خیام وقار کاشانی، درسا بختیار، غزال نظر و صالح میرزاآقایی و … می باشد.

وضعیت ازدواج و همسر آدرینا صادقی

از زندگی خصوصی و شخصی این چهره اطلاعات دقیقی موجود نیست.

صفحه شخصی این هنرمند با آیدی

adrinasadeqi در شبکه اینستاگرام فعال است که میتوانید با فالو کردن او دنبال کنید و تصاویر بیشتر و با کارهای هنری او اشنا شوید. البته وی فعالیت کمی در فضای مجازی دارد و تعداد کمی عکس در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشته است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.