کد خبر : 3512 / /
/

پست جدید محمدرضا گلزار را مشاهده می کنید

محمدرضا گلزار با انتشار عکس زیر از خود نوشت: 

من آدم‌های خوب زیادی را می‌شناسم که از دست دادم‌شان . این را می‌دانم که زنده‌ان و خوشبخت؛ اما خب شاید تا آخر زندگی دیگر هیچ‌وقت همدیگر را نبینیم.

‎دانستن این حقیقت باعث این نمی‌شود تا فکر کنم من آدم بدی بوده‌ام یا آنها ، که این‌طور از یکدیگر دور افتاده‌ایم.

‎یک روزی یاد می‌گیریم که این فقط یکی از مهمترین خاصیت‌های زندگی است: هیچ‌وقت نمی‌توانی همه‌چیز و همه‌کس را در کنار خودت نگه‌ بداری چه خوب‌ و چه بد...

محمدرضا گلزار

بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار درسال ۱۳۷۹ برای اولین بار در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری بازیگری سینما را تجربه کرد. محمدرضا گلزار با این که چند باری تا آستانهٔ بازی در فیلم‌های‌ کارگردانانی چون بهرام بیضایی برای فیلم لبه پرتگاه، داریوش مهرجویی برای فیلم مهمان مامان، مسعود کیمیایی برای فیلم سربازان جمعه و ابراهیم حاتمی کیا برای فیلم دعوت پیش رفت اما هیچ کدام به نتیجه نرسید.

فیلمنامه شیش و بش توسط گلزار درسال ۱۳۸۶ در بانک فیلمنامه ثبت شده بود.

محمدرضا گلزار فعالیت موسیقی خودرا از سال ۱۳۷۶ بعنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد. او در نواختن گیتار، ارگ و پرکاشن مهارت دارد. محمدرضا گلزار همچنین قصد داشت که با گروه دارکوب کار کند که به دلایلی این همکاری پیش از ان که آغاز شود، پایان یافت.

او همین حالا یک گروه موسیقی مستقل با نام REZZAR دارد. REZZAR مخفف نام محمدرضا گلزار است و او این برند رابه نام خودش ثبت کرده‌است.

محمدرضا گلزار به ورزش‌های‌ اسکی، والیبال، بیلیارد و شنا علاقه دارد. کارت مربیگری اسکی دارد. به گفته خود محمدرضا گلزار، از ۶ سالگی والیبال را دنبال می‌کرده‌است.

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار از سال ۱۳۸۳ کاپیتان تیم والیبال هنرمندان بود که مسابقات ان برای کارهای خیرخواهانه بر‌گزار میشد اما از سال ۱۳۸۶ به خاطر مشغله کاری از تیم کناره گرفت. وی مربی بدن ساز باشگاه ارتعاشات صنعتی در سوپر لیگ والیبال سال ۱۳۸۷ به تقاضای آقای شهیدیان بوده‌است.

محمدرضا گلزار با توجه به علاقه زیاد به دنیای مد و مدلینگ توانست درسال ۱۳۸۰ بعنوان اولین مرد فتومدل بعد از انقلاب ظاهر شود. جزو اولین مدل‌های‌ تبلیغاتی ایران بود که عکسش برای تبلیغات ایکات بر روی بیلبوردهای تبلیغاتی رفت پس از اکران فیلم شام آخر درسال ۱۳۸۰ شرکت ایکات از رضا دعوت کرد و او سال ۱۳۸۱ با این شرکت قرار داد بست وی همچنین بعنوان مدل آگهی‌های‌ تبلیغاتی شرکت‌هایی هم چون چرم و شیرآوران نیز فعالیت داشته‌است.

محمدرضا گلزار چند سال مجموعه زیبایی برای آقایان به نام Men’s Club را اداره میکرد که این مجموعه درسال ۱۳۹۰ تعطیل شد.

محمدرضا گلزار درسال ۱۳۹۲ اولین ترانه خود رابه صورت حرفه ای منتشر کرد و قصد دارد به فعالیت خوانندگی ادامه دهد.

خانواده محمدرضا گلزار

پدرش گلزار اهل تبریز و مهندس و مادرش تهرانی و خانه دار است، یک برادر بنام علیرضا مهندس عمران، یک خواهر بنام آتوسا مترجم زبان کشور آلمان و برادر کوچک بردیا مترجم زبان انگلیسی است

گلزار میگوید با افتخار تورک هستم و فامیلی ام گلزار آذری میباشد.

از والیبال تا اسکی محمدرضا گلزار

والیبال را در زمان دبیرستان شروع کرد ودر باشگاه های‌ پارس ماشین، شیشه و گاز، پاس و دیهیم در پست توپ گیر بهترین بازیکن والیبال استان تهران بود.

محمدرضا گلزار

تنها والیبال نبود، به طور حرفه ای پیگیر اسکی است و کارت مربیگری اسکی آلپاین را هم دارد.

بیوگرافی کامل محمدرضا گلزار | محمدرضا گلزار و همسرش

محمدرضا گلزار و ورود به موسیقی

موسیقی رابا مخالفت پدرش از سوم دبیرستان با نواختن گیتار شروع کرد، مدتی بعد هم پیانو می زد، البته که خود آموز یاد گرفت و بعد از دانشگاه بعنوان نوازنده عضو گروه آریان شد

دراین گروه ارگ و پرکاش می نواخت

محمدرضا گلزار در کنار عابدزاده

مریضی شاگرد اولی

خانوادم دوست داشتند دکتر شوم، خودم هم فکرشو نمی‌کنم روزی موسیقی و هنر را حرفه ای دنبال کنم، اما درسم خوب بودو اسمم صدر همه ی اسامی شاگرد اولا بود

در کنکور رتبه 5 آوردم

نحوه ورود به عرصه بازیگری

فروردین ماه 1379 بود که در شهر خزر شهر در کافی شاپ ایرج قادری کارگردان را دید، سر میزشان رفت و از او برای اولین کنسرت گروه آریان دعوت کرد.

اما در پاسخ ایرج قادری او را برای بازی در فیلم نرگس و سام دعوت کرد، به این صورت بعد از چند تست و پیش تولید گلزار درسال 79 اولین تجربه بازیگری خودرا بدست آورد.

شروع مدلینگ محمدرضا گلزار

علاقه و چهره جذاب اش باعث شد درسال 1380 وقتی 24 ساله بود بعنوان اولین مرد فتومدل ظاهر شود و عکس اش بعنوان مدل پوشاک مردانه ایکات روی بیلبوردهای تبلیغاتی برود.

طراح اختصاصی محمدرضا گلزار

آهو سپانلو از سال 1386 بعنوان استایلیست اختصاصی محمدرضا گلزار کارهای مربوط به انتخاب و طراحی لباس او برای مراسمات مختلف را بر عهده دارد.

محمدرضا گلزار فارغ التحصیل مد و لباس از دانشگاه انگلستان میباشد و آخرین متد های‌ طراحی را در لباس های‌ گلزار اعمال می‌کند.

بیزنس و انواع شغل رضا گلزار

گلزار سردمدار انواع مشاغل میباشد؛ مدتی یک کلوپ زیبایی ویژه مردان داشت، بعد ها مدیریت رستوران انار را برعهده گرفت، سپس با یک برند مکزیکی با نام اکلیپس در تولیدات پوشاک همکاری کرد.

حالا دو فروشگاه دیجیتال بنام گو اسپورت، نمایندگی فرانسه را دارد ودر شهر دبی مرکز سولاریومی «برنزه کردن پوست» به نام سان پینت را دارد و شنیده ها حاکی از برج سازی و بساز بفروشی نیز دارد.

رفقای هنری ورزشی

صمیمی ترین دوست گلزار، آقای امین حیایی است ،محمدرضا طرفدار دو آتیشه تیم بارسلونا و پرسپولیس میباشد و از ورزشکاران با علی دایی صمیمی تر است.

محمدرضا گلزار

تجربه تدریس محمدرضا گلزار

جالبه بدونید گلزار در کنکور، درس عربی و معارف را 100 زده است، در زمان دانشگاه درس معارف و دینی را تدریس میکرد و میگوید به شدت آدم مذهبی هستم.

محمدرضا گلزار و همسرش

محمدرضا گلزار 41 ساله هنوز ازدواج نکرده است؛ می‌گوید در تمام این سال ها به خوبی حس کرده ام که تا چه اندازه شهرت مرا تنها کرده است، باوجود همه ی شایعات هنوز مجردم و نتوانستم ازدواج کنم

دریافت یک میلیارد تومان برای پنج ماه بازی در سریال عاشقانه سال 96 او را جز چند بازیگر گران قیمت ایران کرده است و به طور متوسط برای هر فیلم بالای 200 میلیون تومان میگیرد. غذا های مورد علاقه او قرمه سبزی و ماکارانی است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.