کد خبر : 5286 / /
/

کلیپ جنجالی از سریال زخم کاری را می توانید در سایت خبر روز مشاهده فرمائید

سریال زخم کاری محصول سال ۱۴۰۰ به کارگردانی محمدحسین مهدویان در نمایش خانگی است. سریال زخم کاری فعلا با عنوان موقت قرار گرفته است. سریال زخم کاری در حال تولید است و از یکی از پلتفرم های آنلاین در سال ۱۴۰۰ پخش خواهد شد .سریال زخم کاری به تهیه کنندگی محمدرضا تخت‌ کشیان ساخته خواهد شد. مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور به عنوان زوج هنری و تازه عروس و داماد در سریال زخم کاری نقش آفرینی کرده اند.

رعنا آزادی ور در سریال زخم کاری

داستان سریال زخم کاری

اگر چه اطلاعاتی از داستان این سریال هنوز در دسترس کسی قرار نگرفته است اما با تجربه‌ی تماشای اثرهای قبلی مهدویان و نقش آفرینی بازیگران شاخصی چون رعنا آزادی ور، سارا بهرام، محسن تنابنده و امیر جعفری، کاربران می‌بایست منتظر باشند تا با دانلود سریال زخم کاری، شاهد داستانی جنجالی و پر بازیگر باشند.

سریال زخم کاری

داستان و موضوع این سریال با مضمون سلطه است و که به زودی پس از طی کردن مراحل پیش تولید وارد فاز فیلمبرداری می شود، داستانی خاص و جنجالی دارد.

البته در زمزمه‌هایی بیان می‌شود که به تازگی هادی حجازی فر به عنوان بازیگر جایگزین محسن تنابنده، در فیلم فوق ایفای نقش خواهد نمود. تهیه کننده این اثر محمدرضا تخت کشیان است. چنانچه پس از عرضه،

اگر قصد دانلود سریال زخم کاری را دارید لازم است بدانید، عوامل این سریال در نشست‌های خبری خود درباره‌ی داستان سریالی که فیلم‌برداری آن را در سکوت کامل خبری آغاز کرده‌اند، تعریفی تحت عنوان سلطه گری و ماجراجویانه بودن دارند.

سریال زخم کاری مجموعه‌ای نوآر و ملتهب است که داستان آن با فراز و نشیب‌های مکرر توامان است؛ این سریال در دست تولید است و تاکنون تمام بازیگران حاضر در این اثر جلوی دوربین رفته‌اند. این مجموعه در تهران در حال تصویربرداری است و اولین تجربه سریال‌سازی محمدحسین مهدویان در شبکه نمایش خانگی با سرمایه‌گذاری فیلیمو است.

کارگردان: محمدحسین مهدویان

تهیه کننده: محمدرضا تخت‌کشیان

بازیگران سریال زخم کاری

سریال زخم کاری

جواد عزتی، رعنا آزادی ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی

با هنرمندی کاظم هژیر آزاد، منوچهر علیپور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی، سیاوش طهمورث، مرتضی امینی‌تبار، سارا حاتمی، نیوشا علی‌پور، مه‌یاس پازوکی

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.