کد خبر : 3520 / /
/

دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال دربی 95 را در ورزشگاه آزادی برگزار خواهند کرد.

اتفاقات مهم ورزشی در هفته‌ای که گذشت؛

دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال دربی 95 را در ورزشگاه آزادی برگزار خواهند کرد.

به گزارش برنا؛ در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در ورزش بودیم که در این گزارش به مهم‌ترین رویدادها اشاره می‌شود.

برنده هفته: ذوب آهن اصفهان

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور میهمان تیم فوتبال استقلال تهران بود و توانست حریف خود را با 2 گل شکست بدهد و با کسب 3 امتیاز ارزشمند دست به کار بزرگی بزند. وحید محمدزاده و میلاد جهانی گلزنان مسابقه بودند.

ذوب آهن

سرمربی هفته: مجتبی حسینی

مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که در ابتدای فصل هدایت تیم نفت مسجد سلیمان را برعهده داشت، روزهای خوبی را در این تیم اصفهانی دنبال می کند و امیدوار است تیمش را در لیگ برتر نگه دارد. ذوب آهن با هدایت حسینی توانست از سد تیم فرهاد مجیدی عبور کند.

ستاره هفته: مهدی طارمی

مهدی طارمی، مهاجم تیم فوتبال پورتو پرتغال که روزهای درخشانی را در این تیم سپری می کند، در بازی با فارنسه موفق شد 2 گل و 2 پاس گل را به ثبت برساند تا شب ویژه ای را برای خودش رقم بزند. این تیم بعد از اسپورتینگ لیسبون در رتبه دوم جدول رده بندی قرار دارد.

مهدی طارمی

جنجال هفته: جدال اصفهان

دو تیم فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که این دیدار جنجالی و پرهیاهو در دیار زاینده رود به تساوی یک-یک انجامید تا امتیازات میان مدعیان قهرمانی تقسیم شود.

دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران

اعتراض هفته: تراکتور تبریز

بازیکنان تیم فوتبال تراکتور تبریز با انتشار پیامی در فضای مجازی نسبت به عدم دریافت مطالبات خود ابراز نارضایتی و از مدیریت باشگاه تقاضا کردند برای حل این موضوع اقداماتی را انجام بدهند. تراکتوری ها موفق شدند با عبور از دور گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حریف النصر عربستان شوند.

سپاهان پرسپولیس

پیشنهاد هفته: دربی سرخابی‌ها

دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال جمعه شب در هفته بیست و سوم لیگ برتر به مصاف هم می روند تا دربی 95 را در ورزشگاه آزادی برگزار کنند. شاگردان یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی امیدوار هستند در این بازی عملکرد خوبی را ارائه بدهند و به نتیجه مطلوب دست پیدا کنند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.